TeamWork schreef:Mijn ervaringen zijn gebaseerd op de contacten die ik heb met mensen die info vragen over cursussen ed. Niet echt te vergelijken met pupkopers. Wat ik herkende en even kwijt wilde is dat mensen zich vaak anders voor doen dat ze zijn, of in ieder geval ineens toch iets anders willen of beslissen. Vandaar dat ik zo reageerde.
De relatie pupkoper/fokker zal uit meer moeten bestaan dan uit dat stomme geld maar als je maar vaak genoeg de kous op de kop hebt gehad, kan ik me voorstellen dat je dan iets van een voorschot vraagt.
Dat geeft dan net iets meer genoegdoening na een "nee, dank u" van de andere kant te hebben ontvangen. Als je dat al krijgt. En verder hou ik erover op, zoveel frustraties waren het nu ook weer niet, al lucht het wel even lekker op

idd, ben er ook mee gestart nadat ik met een 9 wk oud pupje bleef zitten, zou naar Mexico gaan, hij zou hem op komen halen,
na een mailtje dat hij naar het vliegtuig ging en zou bellen als hij in Dld geland was nooit meer wat gehoord & dat na bijna 2 jaar mailcontact....
overigens niet erg, afgelopen jaar zeer verdienstelijk met die laatste keus reu 2x naar de keuring geweest...maar toch
Heb er nu ook al 1x voordeel mee gehad, pup voor de VS, was volledig betaald (de pup, dus aanbetaald bij de echo & de rest voor de puppen 4 wk waren, buitenland beleid), alleen de vlucht betaalde ze niet, maar het transportbedrijf schotelde ze voor dat ze dat overgemaakt had en dat het er op de ochtend van de vlucht zou zijn, alleen ja, de pup werd om 0600 bij ons thuis opgehaald om naar Frankfurt te gaan en de banken gaan pas om 0800 open, toen dus bleek dat het er nog niet was kostte het mij meer dan pupgeld om de pup terug getransporteerd te krijgen (& laat juist de pupkopers zelf het transport betalen zodat ze eerlijk & open zien wat er betaald moet worden) toen kwam het verhaal natuurlijk dat ze het wel kon betalen als hij eerst maar opgestuurd werd, ja ben gekke henkie....
dat er daar dus aanbetaald/pup betaald is was dus voor mij wel zo fijn....