Marion. schreef:DjockPuck schreef:Ik vind dat wij als hondenbezitters echt niet alles hoeven hebben. Je kunt nu eenmaal niet overal je hond los laten lopen. Maar dat is mijn mening hoor.
Ik hoef werkelijk helemaal niets. We hebben hier een aantal hondenloslaatplaatsen, maar no way dat ik ze daar los laat (jaja, inmiddels nu ze 10 en 8 zijn laat ik ze daar af en toe wel los lopen). Langs het spoor, langs drukke wegen.
Ik laat ze los daar waar er geen gevaar voor hunzelf is, en waar ze geen andere dieren of mensen tot last zijn. Ik eis helemaal niets op, maar de plekken die als hondenlosloop zijn aangewezen zijn te gek voor woorden. Daar hou ik me dus niet aan, en ik bedenk mijn eigen plekjes. En daarnaast betaal ik keurig de hondenbelasting, en mag ook de mislukte boswachter me bekeuren. That's all in the game. Als mijn honden maar een fijn leven hebben.
Ik bedoelde eigenlijk: er zijn mensen die denken dat hun hond overal en altijd los moet lopen en daar heb ik een bloed hekel aan.Want het kan dus echt niet overal.
De losloopgebieden hier het dichtst in de buurt.... daar moet ik nog altijd de auto voor nemen.
Ik laat mijn honden los op plekken waar het kan en als het niet kan gaan ze vast.
Volgens mij vinden mijn honden dat beslist niet erg.Ze weten niet beter.
Wij betalen trouwens geen hondenbelasting hier in de gemeente.Wij hebben een opruimplicht en als ze je aanhouden moet ik een poepschepje of een poepzakje kunnen tonen. Plus een ID
Mijn zakken zitten dus vol met poepzakjes.