Zodra ik het ga voeren zal ik zeker even een updatetje geven hoor!
ben zelf ook erg benieuwd
iig alvast bedankt en tips en tricks zijn natuurlijk altijd welkom!
Moderator: moderatorteam

Het gaat niet alleen om calorieën maar ook om voedingsstoffenAnnette1986 schreef:nog even een vraagje over de hoeveelheid.
Kan ik niet gewoon uitrekenen hoeveel Kcal Lee nu krijgt per maaltijd en dat dan zodra ik vlees ga geven, evenveel Kcal vlees ga geven?
dan krijgt hij iig evenveel energie en kalorieen binnen.
toch?

Annette1986 schreef:@tekkel
Ik snap dat als je kvv/verf voert dat brokken niet meer nodig zijn.
Maar die kleine gaat ook wel eens een dagje/weekendje naar mijn moeder of mee op visite en dan wil ik dat hij gewoon brok kan eten.
Vandaar dat ik m ook op brok erbij wil houden. Zodat hij daar wel aan gewent blijft.

Moet je wel een schuur hebbenEschaenStefanie schreef:om die reden heb ik dus een extra vriezer gekocht en in de schuur gedumpt

was het enige waar mijn ouders hem wilden hebben.. en hij staat nog bij mijn oma in de schuur ook (die woont toevallig naast ons) we hebben wel plek in huis ervoor al moestie in mijn slaapkamer_Inge_ schreef:Moet je wel een schuur hebbenEschaenStefanie schreef:om die reden heb ik dus een extra vriezer gekocht en in de schuur gedumpt

tja ik heb 5 honden grootgebracht op alleen brok... daar is er geen enkele slecht van geworden hoor... slecht voer is er niet meer...May Linn schreef:Eigenlijk is het heel simpel uit te rekenen hoeveel je waarvan moet voeren.
Als je half half wil voeren, dan kijk je gewoon op de verpakking brokken hoeveel je hond per dag zou moeten hebben en daar neem je de helft van.
En dan kijk je op de verpakking van vers vlees en neemt van dat gewicht ook de helft.
Simpeler kan niet![]()
Persoonlijk zou ik een pup nooit brok voeren omdat daar ook onnatuurlijke calcium inzit en dat een risico vormt als hij er teveel van binnen krijgt.
Zou dan zeker het 1e jaar kiezen voor carnibest, energique, lotgering enz.