Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoek stok! schreef:Ik heb Kenzo speciaal ingedeeld in tevengroepen, dus je laat hem niet thuis hoor
Ach, Kaiou krijgt onmiddellijk last van een identiteitscrisis
Maar, komt goed hoor
Hahaha er stond me al bij dat er 1 reu bij stond, maar ik verwachtte daar geen problemen mee (Bram stond er eerst ook bij, maar die is een andere workshop gaan doen vanwege het springen)
M@ri@nne schreef:Ik neem Lotte mee.
Die kan zelf heel goed met reuen en teven.
Maar niet alle reuen en teven kunnen ook goed met haar.
Als ze toch onverhoeds op zo'n reu of teef afloopt en je zegt tegen haar dat dat die hond dat niet fijn vind dan snapt ze dat prima.
Wij hebben tenslotte Lola.
Nou dan mag Lotte even komen knuffelen, want als Kenzo ergens gek op is, is het op kinderen. Lotte deed het vorig jaar echt goed vond ik, kwam netjes vragen of ze Cujo mocht aaien!
En als Lotte iets deed was er wel iemand die haar even te woord stond en vertelde dat dit gevaarlijk was/kon zijn. Zij luisterde daar goed naar dus dat scheelt
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Ik zou mij er niet te druk om maken. Vorig jaar hield zo goed als iedereen rekening met elkaar dus waarom zou dat dit jaar niet zijn. Ik wil ook geen buurtende of snuffelende honden en dat is ook niet gebeurd. Iedereen hoort op zijn eigen hond te letten en ik neem aan dat er geen ruimte is voor een spelende rond rennende massa aan looplijnen die anderen in de weg rennen en jij kent je hond dus gewoon komen. Je heb een mond die als een loeiende sirene ruimte kan maken zo van pas op, gevaarlijke hond nee even geen gekheid, gewoon vragen om te passeren is geen probleem toch
Ze zijn zeker ook niet aaibaar voor vreemde mensen, of kan dat wel?
Hilde schreef:Als ik mijn handen vrij heb op dat moment, ja, want ik heb al veel te veel aangeboden aan iedereen
Oh joh, we dumpen gewoon alles bij jou als we met een workshop bezig zijn. Kenzo kan niet met reuen, Cujo luistert niet en Izzy rent alleen maar weg, kan je best aan toch Misschien zoekt kiefer ook nog een oppas, hij is helemaal niet sterk, vraag maar aan Lars en Merit
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Demi schreef:Oh joh, we dumpen gewoon alles bij jou als we met een workshop bezig zijn. Kenzo kan niet met reuen, Cujo luistert niet en Izzy rent alleen maar weg, kan je best aan toch Misschien zoekt kiefer ook nog een oppas, hij is helemaal niet sterk, vraag maar aan Lars en Merit
En ik mocht Bakkie en Hoppa ook vasthouden En Kyra en Lyndie van Lieke
Demi schreef:Oh joh, we dumpen gewoon alles bij jou als we met een workshop bezig zijn. Kenzo kan niet met reuen, Cujo luistert niet en Izzy rent alleen maar weg, kan je best aan toch Misschien zoekt kiefer ook nog een oppas, hij is helemaal niet sterk, vraag maar aan Lars en Merit
En ik mocht Bakkie en Hoppa ook vasthouden En Kyra en Lyndie van Lieke
Voor Kyra en Lyndie heb ik een goede tip: zorg dat je wat koekjes bij je hebt en ík krijg ze niet eens meer mee naar huis .
M@ri@nne schreef:Ik neem Lotte mee.
Die kan zelf heel goed met reuen en teven.
Maar niet alle reuen en teven kunnen ook goed met haar.
Als ze toch onverhoeds op zo'n reu of teef afloopt en je zegt tegen haar dat dat die hond dat niet fijn vind dan snapt ze dat prima.
Wij hebben tenslotte Lola.
laat ze honden in puppyrennen wel links liggen?
Tijdens de workshop zal ik mijn overige 2 honden nml
wel 'onbeheerd' daar in achter laten.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Joh Allison, je neemt hem gewoon lekker mee, de mensen die komen letten echt wel op en anders worden ze er wel op aangesproken enneh ik bied mij bij deze aan als oppas
lieke schreef:Voor Kyra en Lyndie heb ik een goede tip: zorg dat je wat koekjes bij je hebt en ík krijg ze niet eens meer mee naar huis .
Ik wil Cody
Helaas, voor alle reueneigenaren goed nieuws: Cody blijft lekker thuis. Die vindt dit soort bijeenkomsten vreselijk en raakt overprikkeld en gaat dan alles voor zijn bek happen (mens, teef, pup, etc.) en Liesje blijft ook thuis want die is dan volop loops. Lijkt me ook niet zo leuk voor andere hondeneigenaren .
kitty2 schreef:Joh Allison, je neemt hem gewoon lekker mee, de mensen die komen letten echt wel op en anders worden ze er wel op aangesproken enneh ik bied mij bij deze aan als oppas
Ja mensen aanspreken kan ik wel :N: Enne fijn, nog een oppas
lieke schreef:Helaas, voor alle reueneigenaren goed nieuws: Cody blijft lekker thuis. Die vindt dit soort bijeenkomsten vreselijk en raakt overprikkeld en gaat dan alles voor zijn bek happen (mens, teef, pup, etc.) en Liesje blijft ook thuis want die is dan volop loops. Lijkt me ook niet zo leuk voor andere hondeneigenaren .
Ik ga nu voor de derde keer wat proberen te plaatsen
Demi, ik ga Kenzo vast herkennen en opletten. Maar van Carolein ben ik het niet zo zeker. Dus mocht er toch een bruine cocker op jullie afkomen wil je dan gewoon zeggen dat dat Kenzo is? Dan komt het vast helemaal goed
Carolein ga ik helemaal bijpraten over Bob niet op andere honden af laten lopen maar aangezien hij juist wil spelen proberen we hem juist in het gareel te houden(aan een korte lijn), helaas geen 100% garantie. Hij is trouwens wel snel onder de indruk van grommende honden hoor (en is dan zo weer weg)
Reny schreef:Ik ga nu voor de derde keer wat proberen te plaatsen
Demi, ik ga Kenzo vast herkennen en opletten. Maar van Carolein ben ik het niet zo zeker. Dus mocht er toch een bruine cocker op jullie afkomen wil je dan gewoon zeggen dat dat Kenzo is? Dan komt het vast helemaal goed
Carolein ga ik helemaal bijpraten over Bob niet op andere honden af laten lopen maar aangezien hij juist wil spelen proberen we hem juist in het gareel te houden(aan een korte lijn), helaas geen 100% garantie. Hij is trouwens wel snel onder de indruk van grommende honden hoor (en is dan zo weer weg)
Carolein is jouw dochter? Hoe oud is ze ong? Dan weet ik waar ik op kan letten nl. En Cockers gaan (meestal) wel goed :N:
Carolein is jouw dochter? Hoe oud is ze ong? Dan weet ik waar ik op kan letten nl. En Cockers gaan (meestal) wel goed :N:
Carolein is mijn vriendin en absoluut niet, herhaal niet, gezegend met hondenherkenningsvermogen zeg maar (ook al heb ik haar Kenzo al aangewezen op de foto hoor )
Carolein is mijn vriendin en absoluut niet, herhaal niet, gezegend met hondenherkenningsvermogen zeg maar (ook al heb ik haar Kenzo al aangewezen op de foto hoor )
Haha ja las het net hierboven, sorryyy