bouvierpoedel schreef:vania schreef:
euhm Hutch is mijn mini hangbuikzwijn :lol: en sinds deze blokken (of toch nog ene want den andere heeft hij kapot gekregen) bij in de loop liggen, valt hij de kippen niet meer zo veel lastig

hahaha ik dacht we hebben het over honden en Hutch is dus ook een hond.
Maar Hutch is wel een schoonheid hoor.
Daar zullen de kippetjes wel pap van lusten.

had ik er misschien bij moeten zetten, dat het dus om een zwijn ging
ik bedoelde met "niets" echt "niets" dus ook hij niet
de kippen vinden hem een enorme lastpak

gooit met alles, breekt alles af, rijd op de kippen, loopt er over/op als hij schrikt
maar nu ik er aan denk, ik heb 1 keertje een "raar" advies gehad van onze DA, aja twas niet echt een advies
wij hadden tot 2 jaar terug ook Hutch zijn broertje, maar omdat die op een gegeven moment mij aanviel

hebben wij hem laten inslapen, iets dat een enorm drama was, omdat (blijkbaar) een hangbuikzwijn enorm moeilijk in te slapen is (heb ik ook gezien)
en hij zei (het advies kwam van een andere DA) dat eigenlijk de beste manier om zo een zwijn in te laten slapen was, hem met een zware hamer tussen zijn ogen te meppen

mocht hij niet van mij, heeft hij ook niet gedaan (omdat ik het dus niet wou) maar als ik toen wist hoe hard Starsky (

) heeft "afgezien" en hoe hoog de overdosis was, was dat misschien wel "beter" geweest, als hij hem dan 1 keer goed had kunnen raken, was het gelijk gedaan geweest, nu heeft hij enorm veel slaapmiddel gehad (Starsky woog iets van een 40kg en er is slaapmiddel in gegaan voor een dier van bijna 6 keer zo zwaar) en is eigenlijk nog vrij langzaam gestorven