Ja maar zijn billen gaan meteen weer omhoog dan.massam schreef:zoals ranetje aangeeft zou ik ook doen en dan inderdaad met een muchystick of een frolicje waar hij aan moet knabbelen en daardoor dus langer ligt

Moderator: moderatorteam
Ja maar zijn billen gaan meteen weer omhoog dan.massam schreef:zoals ranetje aangeeft zou ik ook doen en dan inderdaad met een muchystick of een frolicje waar hij aan moet knabbelen en daardoor dus langer ligt
Ohja inderdaad, dat kan ook nog.ranetje schreef:Tsja, dan sluit ik meteen mijn hand en is er niets meer te knabbelen.
Ik heb daar wel geduld mee, maar het kwartje valt dan toch wel op een gegeven moment
Haha, herkenbaar hoor!Irisz schreef:Ohja inderdaad, dat kan ook nog.ranetje schreef:Tsja, dan sluit ik meteen mijn hand en is er niets meer te knabbelen.
Ik heb daar wel geduld mee, maar het kwartje valt dan toch wel op een gegeven moment![]()
Pff..zo stom. Als iemand anders deze vraag op het forum zou zetten, heb je zo 100 ideeën hoe je het op kan lossen.
Maar als je zelf met zo'n mutserige pup zit die zich enorm uitslooft en alles doet, behalve het goede.............weet ik het soms ff niet meer.![]()
Maar we gaan gewoon weer oefenen!
Allemaal al geprobeerd. Kloppen, slaan, schoppen, gillen, aan zijn oren trekken (hoe denk je dat die zo groot zijn geworden??) en 3 hoog uit het raam gooien. Werkt allemaal niet...hij gaat nog steeds niet af.Inge O schreef: jullie zijn ook helemaal fout bezig, je moet dat er allemaal in klóppen.
Jawel, werkte bij Luna ook prima! Maar Xavi is zelfs dáár niet van onder de indruk.Inge O schreef: goh, vreemd, da's nochtans ook een hele goeie![]()
.