Staat kompleet los van elkaar.
Probeer het alleen zijn weer rustig op te bouwen, dat is het enigste advies wat ik voor je heb en laat zijn balletjes heel aub.

Moderator: moderatorteam
ik ga zeker niet castreren dan. Zat al erg in dubio wat ik zou doen hoor.... maar goed. Ik ga zeker m'n best doen. Ik werk niet zo heel veel dus dat gaat wel goedkomen denk ik.wendy71 schreef:Hij zal echt niet minder gaan blaffen wanneer jij besluit zijn ballen daarvoor af te snijden.
Staat kompleet los van elkaar.
Probeer het alleen zijn weer rustig op te bouwen, dat is het enigste advies wat ik voor je heb en laat zijn balletjes heel aub.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw hele verhaal in deze verspilde moeite is. Omdat in een eerder topic dat allemaal al is aangekaart en er door TS in de tussentijd tot aan dit topic toe bar weinig mee wordt gedaan. Dat nu een vakantie wordt aangewend om hem het alleen zijn aan te leren, zegt wel genoeg. Had ze de andere opties uitgeprobeerd zoals jij die nu hier beschrijft, dan had TS waarschijnlijk een heel ander hondje gehad. Die vicieuze cirkel houdt ze zelf in stand, ten koste van dat hondje. Dat is mijn simpele mening.flamme schreef:Daarom schrijf ik ook dat dat in combinatie zou moeten met een goede opvang. Dus als ze werkt de hond naar een goede opvang zodat de hond krijgt wat ie nogidg heeft. Zijn de baasjes en de hond thuis dan zal er aan het alleen zijn gewerkt moeten worden. Minuutje de kamer uit, terugkomen als de hond stil is en belonen. Dit uitbouwen. En ja, zeker als je werkt kan dat wel een half jaar duren. Dat je geen half jaar vrij kunt nemen begrijp ik wel, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik het lees ben je er te makkelijk vanuit gegaan dat het allemaal wel goed zou gaan. Nu heb je een hond die dus moeilijker alleen kan blijven dan gepland. Dan kun je 2 dingen doen. Er op een goede manier mee omgaan, en het hem aanleren, of de hond de deur uitdoen. Mijn mening hoor.SandraH schreef:Dat alleen zijn aanleren zal moeilijk gaan als je minstens de helft van de tijd werkt. Met de rest van de tips doet ze toch niets.flamme schreef:Je zult het "alleen blijven" moeten trainen, want de kans is heel erg groot dat hij dat gewoon niet goed genoeg kan. Naar mijn mening kun je dat het beste doen tegelijkertijd met een goede dagopvang voor je hondje. Alleen zijn aanleren kost namelijk redelijk wat tijd en als je werkt dan lukt dat dus niet tegelijkertijd. Dat zal je dan moeten leren op de momenten dat je thuis bent en er aandacht aan kunt besteden.
Ah, op die manier. Tja, ik ben een beetje Don QuichotteSandraH schreef:Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw hele verhaal in deze verspilde moeite is. Omdat in een eerder topic dat allemaal al is aangekaart en er door TS in de tussentijd tot aan dit topic toe bar weinig mee wordt gedaan. Dat nu een vakantie wordt aangewend om hem het alleen zijn aan te leren, zegt wel genoeg. Had ze de andere opties uitgeprobeerd zoals jij die nu hier beschrijft, dan had TS waarschijnlijk een heel ander hondje gehad. Die vicieuze cirkel houdt ze zelf in stand, ten koste van dat hondje. Dat is mijn simpele mening.flamme schreef:
Daarom schrijf ik ook dat dat in combinatie zou moeten met een goede opvang. Dus als ze werkt de hond naar een goede opvang zodat de hond krijgt wat ie nogidg heeft. Zijn de baasjes en de hond thuis dan zal er aan het alleen zijn gewerkt moeten worden. Minuutje de kamer uit, terugkomen als de hond stil is en belonen. Dit uitbouwen. En ja, zeker als je werkt kan dat wel een half jaar duren. Dat je geen half jaar vrij kunt nemen begrijp ik wel, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik het lees ben je er te makkelijk vanuit gegaan dat het allemaal wel goed zou gaan. Nu heb je een hond die dus moeilijker alleen kan blijven dan gepland. Dan kun je 2 dingen doen. Er op een goede manier mee omgaan, en het hem aanleren, of de hond de deur uitdoen. Mijn mening hoor.
TS is op zoek naar een simpele oplossing, zoals een spray of castratie, niet iets waar je daadwerkelijk tijd aan kwijt bentflamme schreef: Ah, op die manier. Tja, ik ben een beetje Don Quichottemaar je zou gelijk kunnen hebben hoor. Ik lees namelijk dat er niet genoeg serieuze reacties komen. Ik heb dacht ik toch echt serieus gereageerd maar daar krijg ik inderdaad nog geen reactie op.
maar goed, we wachten nog even af
Ho ho ho!! Even stilstaan nu. Ik zeg niet dat ik een vakantie aanwend om vervolgens te leren om het hondje alleen te laten zijn! Dat maak je er zelf van. Ik heb nu nog even vakantie en daarmee ga ik met MIJN vrije dagen aan de slag om hem proberen te wennen en dat uit te bouwen. Ik vind dat jij erg bevooroordelend bent. Jij praat voor mij en jij zegt dat ik bepaalde opties uitsluit. Nou nee dus. Ik zou maar eens heel goed eerst naar jezelf kijken ipv anderen af te kafferen.SandraH schreef:Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw hele verhaal in deze verspilde moeite is. Omdat in een eerder topic dat allemaal al is aangekaart en er door TS in de tussentijd tot aan dit topic toe bar weinig mee wordt gedaan. Dat nu een vakantie wordt aangewend om hem het alleen zijn aan te leren, zegt wel genoeg. Had ze de andere opties uitgeprobeerd zoals jij die nu hier beschrijft, dan had TS waarschijnlijk een heel ander hondje gehad. Die vicieuze cirkel houdt ze zelf in stand, ten koste van dat hondje. Dat is mijn simpele mening.
Ik speel genoeg en loop veel met hem. Met het warme weer probeer ik geen uitputtende wandelingen te maken. Gewoon een normaal kort rondje van 10-15 min en dan vind ik het wel genoeg.Loeki schreef:Ik heb een vraagje, speel je veel met je hondje en loop je veel met hem.?
sandra reageerd op een, redelijk uitgebreid geschreven stuk van mij.Brammetje schreef:Ho ho ho!! Even stilstaan nu. Ik zeg niet dat ik een vakantie aanwend om vervolgens te leren om het hondje alleen te laten zijn! Dat maak je er zelf van. Ik heb nu nog even vakantie en daarmee ga ik met MIJN vrije dagen aan de slag om hem proberen te wennen en dat uit te bouwen. Ik vind dat jij erg bevooroordelend bent. Jij praat voor mij en jij zegt dat ik bepaalde opties uitsluit. Nou nee dus. Ik zou maar eens heel goed eerst naar jezelf kijken ipv anderen af te kafferen.SandraH schreef:Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw hele verhaal in deze verspilde moeite is. Omdat in een eerder topic dat allemaal al is aangekaart en er door TS in de tussentijd tot aan dit topic toe bar weinig mee wordt gedaan. Dat nu een vakantie wordt aangewend om hem het alleen zijn aan te leren, zegt wel genoeg. Had ze de andere opties uitgeprobeerd zoals jij die nu hier beschrijft, dan had TS waarschijnlijk een heel ander hondje gehad. Die vicieuze cirkel houdt ze zelf in stand, ten koste van dat hondje. Dat is mijn simpele mening.
...
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, niets mis met je reactie of je vraag.loeki schreef:@ Brammetje, ik bied bij deze mijn excuses aan . Ik hou er niet van om mensen te veroordelen. Je hebt helemaal gelijk, ik had mijn vraag anders moeten formuleren. En niet moeten afgaan op wat ik van andere mensen aan reacties gelezen heb
Ik kaffer anderen niet af. Kan dat overigens erg goed, maar daar heb jij geen voordeel bij.Brammetje schreef:Ho ho ho!! Even stilstaan nu. Ik zeg niet dat ik een vakantie aanwend om vervolgens te leren om het hondje alleen te laten zijn! Dat maak je er zelf van. Ik heb nu nog even vakantie en daarmee ga ik met MIJN vrije dagen aan de slag om hem proberen te wennen en dat uit te bouwen. Ik vind dat jij erg bevooroordelend bent. Jij praat voor mij en jij zegt dat ik bepaalde opties uitsluit. Nou nee dus. Ik zou maar eens heel goed eerst naar jezelf kijken ipv anderen af te kafferen.
Afgezien daarvan hebben beide baasjes van Bram(metje) dezelfde manier van reageren waardoor je al snel denkt "laat maar". Serieuse antwoorden worden voor 90% genegeerd, en voor de rest kan niemand lezen en oordeelt iedereen veel te snelSandraH schreef:Tja, dan houdt de 'discussie' wat mij betreft al op, he....over de serieuze reacties lees je glad heen. Het is alleen wel opvallend dat de twee gezichten die hier nu getoond worden wel erg op elkaar lijken. Vind je zelf niet? De leeftijd van het hondje nu en toen komen exact overeen. Maar als ik het mis heb, kan een moderator daar ook vast antwoord op geven.Brammetje schreef:@Sandra: ik heb één topic aangekaart en de rest weet ik niets van. Ik ben voor t eerst op dit forum!! Tsjonge jonge ik moet wel diep door het stof hé als nieuwe gebruiker.......... En dat mijn hond verlatingsangst heeft is gewoonweg niet waar. Ik heb in dit topic aangegeven dat mijn hond SOMS blaft. En als hier niet serieus op in word gegaan dan heb ik m'n best gedaan.
yup, de topic gaat alweer over TS, de onheuse manier waarop ze hier behandeld wordt en niet het hondje met hetzelfde probleem.... ik geloof helemaal niet in toeval en ook nu niet.Moos schreef: Afgezien daarvan hebben beide baasjes van Bram(metje) dezelfde manier van reageren waardoor je al snel denkt "laat maar". Serieuse antwoorden worden voor 90% genegeerd, en voor de rest kan niemand lezen en oordeelt iedereen veel te snel
Achach.. het zint mevrouw niet en dan rennen we naar de moderatoren?Brammetje schreef:Daar heb je nu helemaal gelijk in. Ik heb al een bericht naar de moderator gestuurd. Laten hun een oordeel vellen en elkaar niet onderling gaan afsnauwen.
Als er hier iemand zijn excuses wil maken is dat een zaak tussen ons tweeën en dan heb niets of niemand daar verder wat mee te maken. Stelletje bemoeials hierzo![]()
Jullie zijn echt zielig zeg. Een beetje elkaar lopen afsnauwen om iets wat helemaal niet waar is. En dan zegt mijn reactie genoeg als ik er tegenin ga?
@Sandra: ik heb één topic aangekaart en de rest weet ik niets van. Ik ben voor t eerst op dit forum!! Tsjonge jonge ik moet wel diep door het stof hé als nieuwe gebruiker.......... En dat mijn hond verlatingsangst heeft is gewoonweg niet waar. Ik heb in dit topic aangegeven dat mijn hond SOMS blaft. En als hier niet serieus op in word gegaan dan heb ik m'n best gedaan.
Mijn hond blaft ook soms. Daarom is het een hond, en geen goudvisBrammetje schreef:
gebruiker.......... En dat mijn hond verlatingsangst heeft is gewoonweg niet waar. Ik heb in dit topic aangegeven dat mijn hond SOMS blaft. En als hier niet serieus op in word gegaan dan heb ik m'n best gedaan.
ik heb niet met je op school gezeten! Je mag gerust m'n ipadres nakijken hoor. Even kijken wie dan het laatst lacht. O ja, vakantietijd! Dat herinnert mij nog: ik moet een nieuw account aanmaken! Hmm... welke zal ik dit keer kiezen????Suzanne123 schreef:Achach.. het zint mevrouw niet en dan rennen we naar de moderatoren?
Kunnen die meteen even kijken hoeveel andere overeenkomsten er bijv. nog zijn in ip-adres tussen de ene en de andere Brammetje?
Het is duidelijk weer vakantietijd... de nieuwe leden komen, maken wat stampij en gaan weer.
Meis, zo werkt het niet in de echte wereld en niet op een forum.
Groetjes,
Suzanne
Doe es ff normaal zegBrammetje schreef:ik heb niet met je op school gezeten! Je mag gerust m'n ipadres nakijken hoor. Even kijken wie dan het laatst lacht. O ja, vakantietijd! Dat herinnert mij nog: ik moet een nieuw account aanmaken! Hmm... welke zal ik dit keer kiezen????Suzanne123 schreef:Achach.. het zint mevrouw niet en dan rennen we naar de moderatoren?
Kunnen die meteen even kijken hoeveel andere overeenkomsten er bijv. nog zijn in ip-adres tussen de ene en de andere Brammetje?
Het is duidelijk weer vakantietijd... de nieuwe leden komen, maken wat stampij en gaan weer.
Meis, zo werkt het niet in de echte wereld en niet op een forum.
Groetjes,
Suzanne
Brammetje schreef:Hmmm.... geen goede recentie voor http://www.hondenforum.nl/plaza" onclick="window.open(this.href);return false;. Jammer.
De reacties lokte ik zelf uit om te kijken hoe jullie reageerden. Vrijwel niet volwassen. Bram is geen profiel van mij maar wel van een bekende. Jullie gaan erg diep om uit te zoeken wie nu wat is en waarom hij/zij mogelijk toch terugkeert. Iemand in de armen sluiten is vrijwel geen optie en dat is jammer. Na één aanmelding en diegene verprutst het kan diegene het voor z'n leven schudden. Wat is dat toch voor amateurgedoe! Alsof iedereen zo verschrikkelijk perfect is met z'n hond opvoeden! Jullie hond heeft vast wel een keer gejankt toen je de deur uit was. Of op het bed gesprongen. Vast wel een keer een tik op z'n snuit gehad omdat hij aan de poot van de tafel krabte. Ik kan het mij niet voorstellen dat jullie direct een perfect hondje hebben gehad. Ik had een schuilaccount nodig die ik vrijwel direct verprutste. Het gedrag van Bram is niet zoals ik het beschreef maar Bram is een normale en lief pubertje. Ik wilde kijken hoe jullie reageerden op allerlei verhalen van: "Ik heb niet zoveel tijd" of het langzaam opbouwen. Er is weinig ruimte voor nadenken en weinig ruimte voor "anders denkenden". Het is één grote kliek. Adviezen?? Ja, als je ze opvolgt! Doe je dat niet dan lig je direct buiten de boot. En dat is ontzettend jammer. Ongemerkt wordt er hard gekwetst op een forum, ondanks dat men elkaar eigenlijk niet kent. En dan te bedenken dat ik eigenlijk lachend achter de pc deze "recentie" schrijf.
Ondanks je negativiteit moet het toch fijn geweest zijn om op je eigen niveau een gesprek te kunnen voeren, niet waar?Brammetje schreef: Vrijwel niet volwassen.
Ik denk toch dat je niet goed hebt meegelezen in andere topics. Er zijn hier heel veel mensen die bij aanvang van hun account kritiek hebben gehad op bijvoorbeeld hun raskeuze. Toch zijn van die mensen er nog genoeg op het forum. Juist omdat, ondanks kritiek op bijv dus de raskeuze, niemand te betweterig is om die persoon alsnog met raad en daad bij te staan. Bovendien wordt er ook in jouw topic genoeg goed advies gegeven, maar als daar dan in het geheel niet op wordt gereageerd, vind ik het niet erg vreemd dat mensen daar dan een beetje jeuk van krijgen. Dat heeft niet eens direct te maken met adviezen niet opvolgen, maar met advies vragen en er vervolgens niet eens op te reageren.Brammetje schreef:Hmmm.... geen goede recentie voor http://www.hondenforum.nl/plaza" onclick="window.open(this.href);return false;. Jammer.
De reacties lokte ik zelf uit om te kijken hoe jullie reageerden. Vrijwel niet volwassen. Bram is geen profiel van mij maar wel van een bekende. Jullie gaan erg diep om uit te zoeken wie nu wat is en waarom hij/zij mogelijk toch terugkeert. Iemand in de armen sluiten is vrijwel geen optie en dat is jammer. Na één aanmelding en diegene verprutst het kan diegene het voor z'n leven schudden. Wat is dat toch voor amateurgedoe! Alsof iedereen zo verschrikkelijk perfect is met z'n hond opvoeden! Jullie hond heeft vast wel een keer gejankt toen je de deur uit was. Of op het bed gesprongen. Vast wel een keer een tik op z'n snuit gehad omdat hij aan de poot van de tafel krabte. Ik kan het mij niet voorstellen dat jullie direct een perfect hondje hebben gehad. Ik had een schuilaccount nodig die ik vrijwel direct verprutste. Het gedrag van Bram is niet zoals ik het beschreef maar Bram is een normale en lief pubertje. Ik wilde kijken hoe jullie reageerden op allerlei verhalen van: "Ik heb niet zoveel tijd" of het langzaam opbouwen. Er is weinig ruimte voor nadenken en weinig ruimte voor "anders denkenden". Het is één grote kliek. Adviezen?? Ja, als je ze opvolgt! Doe je dat niet dan lig je direct buiten de boot. En dat is ontzettend jammer. Ongemerkt wordt er hard gekwetst op een forum, ondanks dat men elkaar eigenlijk niet kent. En dan te bedenken dat ik eigenlijk lachend achter de pc deze "recentie" schrijf.
Wat een uitermate zielige actie.Brammetje schreef:Hmmm.... geen goede recentie voor http://www.hondenforum.nl/plaza" onclick="window.open(this.href);return false;. Jammer.