Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DAP, castreren, of .....

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Re: DAP, castreren, of .....

Ongelezen bericht door wendy71 »

Hij zal echt niet minder gaan blaffen wanneer jij besluit zijn ballen daarvoor af te snijden.
Staat kompleet los van elkaar.
Probeer het alleen zijn weer rustig op te bouwen, dat is het enigste advies wat ik voor je heb en laat zijn balletjes heel aub. :ok:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Brammetje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër

Ongelezen bericht door Brammetje »

wendy71 schreef:Hij zal echt niet minder gaan blaffen wanneer jij besluit zijn ballen daarvoor af te snijden.
Staat kompleet los van elkaar.
Probeer het alleen zijn weer rustig op te bouwen, dat is het enigste advies wat ik voor je heb en laat zijn balletjes heel aub. :ok:
ik ga zeker niet castreren dan. Zat al erg in dubio wat ik zou doen hoor.... maar goed. Ik ga zeker m'n best doen. Ik werk niet zo heel veel dus dat gaat wel goedkomen denk ik.
mwillow

Ongelezen bericht door mwillow »

flamme schreef:
SandraH schreef:
flamme schreef:Je zult het "alleen blijven" moeten trainen, want de kans is heel erg groot dat hij dat gewoon niet goed genoeg kan. Naar mijn mening kun je dat het beste doen tegelijkertijd met een goede dagopvang voor je hondje. Alleen zijn aanleren kost namelijk redelijk wat tijd en als je werkt dan lukt dat dus niet tegelijkertijd. Dat zal je dan moeten leren op de momenten dat je thuis bent en er aandacht aan kunt besteden.
Dat alleen zijn aanleren zal moeilijk gaan als je minstens de helft van de tijd werkt. Met de rest van de tips doet ze toch niets.
Daarom schrijf ik ook dat dat in combinatie zou moeten met een goede opvang. Dus als ze werkt de hond naar een goede opvang zodat de hond krijgt wat ie nogidg heeft. Zijn de baasjes en de hond thuis dan zal er aan het alleen zijn gewerkt moeten worden. Minuutje de kamer uit, terugkomen als de hond stil is en belonen. Dit uitbouwen. En ja, zeker als je werkt kan dat wel een half jaar duren. Dat je geen half jaar vrij kunt nemen begrijp ik wel, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik het lees ben je er te makkelijk vanuit gegaan dat het allemaal wel goed zou gaan. Nu heb je een hond die dus moeilijker alleen kan blijven dan gepland. Dan kun je 2 dingen doen. Er op een goede manier mee omgaan, en het hem aanleren, of de hond de deur uitdoen. Mijn mening hoor.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw hele verhaal in deze verspilde moeite is. Omdat in een eerder topic dat allemaal al is aangekaart en er door TS in de tussentijd tot aan dit topic toe bar weinig mee wordt gedaan. Dat nu een vakantie wordt aangewend om hem het alleen zijn aan te leren, zegt wel genoeg. Had ze de andere opties uitgeprobeerd zoals jij die nu hier beschrijft, dan had TS waarschijnlijk een heel ander hondje gehad. Die vicieuze cirkel houdt ze zelf in stand, ten koste van dat hondje. Dat is mijn simpele mening. :wink:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

SandraH schreef:
flamme schreef:
Daarom schrijf ik ook dat dat in combinatie zou moeten met een goede opvang. Dus als ze werkt de hond naar een goede opvang zodat de hond krijgt wat ie nogidg heeft. Zijn de baasjes en de hond thuis dan zal er aan het alleen zijn gewerkt moeten worden. Minuutje de kamer uit, terugkomen als de hond stil is en belonen. Dit uitbouwen. En ja, zeker als je werkt kan dat wel een half jaar duren. Dat je geen half jaar vrij kunt nemen begrijp ik wel, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik het lees ben je er te makkelijk vanuit gegaan dat het allemaal wel goed zou gaan. Nu heb je een hond die dus moeilijker alleen kan blijven dan gepland. Dan kun je 2 dingen doen. Er op een goede manier mee omgaan, en het hem aanleren, of de hond de deur uitdoen. Mijn mening hoor.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw hele verhaal in deze verspilde moeite is. Omdat in een eerder topic dat allemaal al is aangekaart en er door TS in de tussentijd tot aan dit topic toe bar weinig mee wordt gedaan. Dat nu een vakantie wordt aangewend om hem het alleen zijn aan te leren, zegt wel genoeg. Had ze de andere opties uitgeprobeerd zoals jij die nu hier beschrijft, dan had TS waarschijnlijk een heel ander hondje gehad. Die vicieuze cirkel houdt ze zelf in stand, ten koste van dat hondje. Dat is mijn simpele mening. :wink:
Ah, op die manier. Tja, ik ben een beetje Don Quichotte :wink: maar je zou gelijk kunnen hebben hoor. Ik lees namelijk dat er niet genoeg serieuze reacties komen. Ik heb dacht ik toch echt serieus gereageerd maar daar krijg ik inderdaad nog geen reactie op.
maar goed, we wachten nog even af :ok:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

flamme schreef: Ah, op die manier. Tja, ik ben een beetje Don Quichotte :wink: maar je zou gelijk kunnen hebben hoor. Ik lees namelijk dat er niet genoeg serieuze reacties komen. Ik heb dacht ik toch echt serieus gereageerd maar daar krijg ik inderdaad nog geen reactie op.
maar goed, we wachten nog even af :ok:
TS is op zoek naar een simpele oplossing, zoals een spray of castratie, niet iets waar je daadwerkelijk tijd aan kwijt bent :U:
Afbeelding
loeki
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door loeki »

Ik ben hier nieuw, weet niets van de voorgeschiedenis nog. Maar wil toch een reactie plaatsen als jullie het niet erg vinden.

Ik heb een vraagje, speel je veel met je hondje en loop je veel met hem.?

Goed moe maken voor je weg gaat en niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk, zeker bij een JR kan heel erg helpen ze beter alleen te laten zijn. Ben het met mijn voorgangers een, castreren is onzin en zou je alleen om een medische reden moeten overwegen. Wat die DAP betreft. Hij kan soms wel heel goed helpen en soms helemaal niet, maar als je hem in combinatie met vermoeidheid, door actie lichamelijk en geestelijk en trainig met een rustige opbouw, gebruikt, kan ie heel erg goed werken. Maar dan moet je wel tijd aan je hond besteden en ik begrijp van mijn voorgangers dat dat niet je sterkste punt is?
Brammetje
Vaste gebruiker

SandraH schreef:Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw hele verhaal in deze verspilde moeite is. Omdat in een eerder topic dat allemaal al is aangekaart en er door TS in de tussentijd tot aan dit topic toe bar weinig mee wordt gedaan. Dat nu een vakantie wordt aangewend om hem het alleen zijn aan te leren, zegt wel genoeg. Had ze de andere opties uitgeprobeerd zoals jij die nu hier beschrijft, dan had TS waarschijnlijk een heel ander hondje gehad. Die vicieuze cirkel houdt ze zelf in stand, ten koste van dat hondje. Dat is mijn simpele mening. :wink:
Ho ho ho!! Even stilstaan nu. Ik zeg niet dat ik een vakantie aanwend om vervolgens te leren om het hondje alleen te laten zijn! Dat maak je er zelf van. Ik heb nu nog even vakantie en daarmee ga ik met MIJN vrije dagen aan de slag om hem proberen te wennen en dat uit te bouwen. Ik vind dat jij erg bevooroordelend bent. Jij praat voor mij en jij zegt dat ik bepaalde opties uitsluit. Nou nee dus. Ik zou maar eens heel goed eerst naar jezelf kijken ipv anderen af te kafferen.
Loeki schreef:Ik heb een vraagje, speel je veel met je hondje en loop je veel met hem.?
Ik speel genoeg en loop veel met hem. Met het warme weer probeer ik geen uitputtende wandelingen te maken. Gewoon een normaal kort rondje van 10-15 min en dan vind ik het wel genoeg.
Ook jij veroordeelt mij: ik begrijp van mijn voorgangers dat het niet je sterkste punt is?
Pardon?? Als jij niets van mijn voorgeschiedenis weet, stel je deze vraag niet. Dan vraag je objectief en niet subjectief. Dan vraag je: hoeveel tijd besteed jij aan je hond?
Ik besteed genoeg tijd aan mijn hond en ik probeer er alles aan te doen om hem zelfstandig te laten worden. Ik zei het al eerder. hij blaft niet altijd maar SOMS. En daar wilde ik een oplossing voor. het is niet zo dat hij continue achter elkaar blaft en zo erg dat ik er gek van word. Hij blaft SOMS. Kunenn mensen hier niet meer lezen ofzo?? Blijkbaar niet...
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Brammetje schreef:
SandraH schreef:Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw hele verhaal in deze verspilde moeite is. Omdat in een eerder topic dat allemaal al is aangekaart en er door TS in de tussentijd tot aan dit topic toe bar weinig mee wordt gedaan. Dat nu een vakantie wordt aangewend om hem het alleen zijn aan te leren, zegt wel genoeg. Had ze de andere opties uitgeprobeerd zoals jij die nu hier beschrijft, dan had TS waarschijnlijk een heel ander hondje gehad. Die vicieuze cirkel houdt ze zelf in stand, ten koste van dat hondje. Dat is mijn simpele mening. :wink:
Ho ho ho!! Even stilstaan nu. Ik zeg niet dat ik een vakantie aanwend om vervolgens te leren om het hondje alleen te laten zijn! Dat maak je er zelf van. Ik heb nu nog even vakantie en daarmee ga ik met MIJN vrije dagen aan de slag om hem proberen te wennen en dat uit te bouwen. Ik vind dat jij erg bevooroordelend bent. Jij praat voor mij en jij zegt dat ik bepaalde opties uitsluit. Nou nee dus. Ik zou maar eens heel goed eerst naar jezelf kijken ipv anderen af te kafferen.
...
sandra reageerd op een, redelijk uitgebreid geschreven stuk van mij.
Ik zou het prettig vinden als jij dat zelf ook zou doen. Ik val je nergens aan in het stuk en ik ben benieuwd hoe je het probleem nu wel aan gaat pakken dan. Want nu lees ik vooral wat je al doet en dat anderen vooral niet mogen oordelen. Dat wat je al doet blijkt niet te werken, dus wat ga je nu doen om hem het alleen zijn aan te leren?
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

alle honden blaffen soms... en het lijkt me moeilijk er uit te trainen dat een hond nooit meer mag blaffen..
als je buren er geen last van hebben zou ik er niet te veel mee doen als ie alleen maar 'soms' blaft..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Je bent voorlopg toch weer thuis schreef je?
Dé uitgelezen tijd om hem opnieuw aan te leren alleen te zijn. :ok:
Je kan er beter wat moeite instoppen meid, castreren is in deze geen oplossing.
Maar dat had je al geschreven in reactie op mijn vorige post.
Heel veel succes, het gaat je vast lukken mits je bereid bent er (weer) veel in te investeren :ok: , altijd veel beter om z'n ballen eraf te halen.
Dit gedrag zit tussen zijn oren, niet in zijn ballen. :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
loeki
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel

Ongelezen bericht door loeki »

@ Brammetje, ik bied bij deze mijn excuses aan . Ik hou er niet van om mensen te veroordelen. Je hebt helemaal gelijk, ik had mijn vraag anders moeten formuleren. En niet moeten afgaan op wat ik van andere mensen aan reacties gelezen heb :roos:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

loeki schreef:@ Brammetje, ik bied bij deze mijn excuses aan . Ik hou er niet van om mensen te veroordelen. Je hebt helemaal gelijk, ik had mijn vraag anders moeten formuleren. En niet moeten afgaan op wat ik van andere mensen aan reacties gelezen heb :roos:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, niets mis met je reactie of je vraag.
Afbeelding
mwillow

Brammetje schreef:Ho ho ho!! Even stilstaan nu. Ik zeg niet dat ik een vakantie aanwend om vervolgens te leren om het hondje alleen te laten zijn! Dat maak je er zelf van. Ik heb nu nog even vakantie en daarmee ga ik met MIJN vrije dagen aan de slag om hem proberen te wennen en dat uit te bouwen. Ik vind dat jij erg bevooroordelend bent. Jij praat voor mij en jij zegt dat ik bepaalde opties uitsluit. Nou nee dus. Ik zou maar eens heel goed eerst naar jezelf kijken ipv anderen af te kafferen.
Ik kaffer anderen niet af. Kan dat overigens erg goed, maar daar heb jij geen voordeel bij.
Stel simpel een paar feiten vast en dat naar aanleiding van diverse topics van je, waarin je heel veel hebt aangereikt gekregen. Als je een aantal hiervan niet naast je neer had gelegd, waren zeer waarschijnlijk nu deze problemen niet zo uit de hand gelopen. Dat jij nu nog steeds een hond met verlatingsangst op deze leeftijd moet bijwerken, is niet goed. Nu zeg je dat hij 'soms' blaft en of we wel even goed willen lezen. Als hij 'soms' blaft, had je het niet nodig om dit topic aan te wenden voor hulp...dus wek je de indruk dat er toch iets meer aan de hand is.

http://www.hondenforum.nl/plaza/post387 ... l#p3870123" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hondenforum.nl/plaza/gedrag/ ... 20maarssen" onclick="window.open(this.href);return false;

Laat anderen hier maar over oordelen.
Brammetje
Vaste gebruiker

Daar heb je nu helemaal gelijk in. Ik heb al een bericht naar de moderator gestuurd. Laten hun een oordeel vellen en elkaar niet onderling gaan afsnauwen.

Als er hier iemand zijn excuses wil maken is dat een zaak tussen ons tweeën en dan heb niets of niemand daar verder wat mee te maken. Stelletje bemoeials hierzo :ugh: :oohja: Jullie zijn echt zielig zeg. Een beetje elkaar lopen afsnauwen om iets wat helemaal niet waar is. En dan zegt mijn reactie genoeg als ik er tegenin ga?

@Sandra: ik heb één topic aangekaart en de rest weet ik niets van. Ik ben voor t eerst op dit forum!! Tsjonge jonge ik moet wel diep door het stof hé als nieuwe gebruiker.......... En dat mijn hond verlatingsangst heeft is gewoonweg niet waar. Ik heb in dit topic aangegeven dat mijn hond SOMS blaft. En als hier niet serieus op in word gegaan dan heb ik m'n best gedaan.
mwillow

Tja, dan houdt de 'discussie' wat mij betreft al op, he....over de serieuze reacties lees je glad heen. Het is alleen wel opvallend dat de twee gezichten die hier nu getoond worden wel erg op elkaar lijken. Vind je zelf niet? De leeftijd van het hondje nu en toen komen exact overeen. Maar als ik het mis heb, kan een moderator daar ook vast antwoord op geven. :F:
Laatst gewijzigd door mwillow op 08 sep 2010 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

SandraH schreef:
Brammetje schreef:@Sandra: ik heb één topic aangekaart en de rest weet ik niets van. Ik ben voor t eerst op dit forum!! Tsjonge jonge ik moet wel diep door het stof hé als nieuwe gebruiker.......... En dat mijn hond verlatingsangst heeft is gewoonweg niet waar. Ik heb in dit topic aangegeven dat mijn hond SOMS blaft. En als hier niet serieus op in word gegaan dan heb ik m'n best gedaan.
Tja, dan houdt de 'discussie' wat mij betreft al op, he....over de serieuze reacties lees je glad heen. Het is alleen wel opvallend dat de twee gezichten die hier nu getoond worden wel erg op elkaar lijken. Vind je zelf niet? De leeftijd van het hondje nu en toen komen exact overeen. Maar als ik het mis heb, kan een moderator daar ook vast antwoord op geven. :F:
Afgezien daarvan hebben beide baasjes van Bram(metje) dezelfde manier van reageren waardoor je al snel denkt "laat maar". Serieuse antwoorden worden voor 90% genegeerd, en voor de rest kan niemand lezen en oordeelt iedereen veel te snel :mrgreen:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Moos schreef: Afgezien daarvan hebben beide baasjes van Bram(metje) dezelfde manier van reageren waardoor je al snel denkt "laat maar". Serieuse antwoorden worden voor 90% genegeerd, en voor de rest kan niemand lezen en oordeelt iedereen veel te snel :mrgreen:
yup, de topic gaat alweer over TS, de onheuse manier waarop ze hier behandeld wordt en niet het hondje met hetzelfde probleem.... ik geloof helemaal niet in toeval en ook nu niet.

De aangehaalde topics al eens aangeklikt Bram(metje)? Daar staan legio goede tips in :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Brammetje schreef:Daar heb je nu helemaal gelijk in. Ik heb al een bericht naar de moderator gestuurd. Laten hun een oordeel vellen en elkaar niet onderling gaan afsnauwen.

Als er hier iemand zijn excuses wil maken is dat een zaak tussen ons tweeën en dan heb niets of niemand daar verder wat mee te maken. Stelletje bemoeials hierzo :ugh: :oohja: Jullie zijn echt zielig zeg. Een beetje elkaar lopen afsnauwen om iets wat helemaal niet waar is. En dan zegt mijn reactie genoeg als ik er tegenin ga?

@Sandra: ik heb één topic aangekaart en de rest weet ik niets van. Ik ben voor t eerst op dit forum!! Tsjonge jonge ik moet wel diep door het stof hé als nieuwe gebruiker.......... En dat mijn hond verlatingsangst heeft is gewoonweg niet waar. Ik heb in dit topic aangegeven dat mijn hond SOMS blaft. En als hier niet serieus op in word gegaan dan heb ik m'n best gedaan.
Achach.. het zint mevrouw niet en dan rennen we naar de moderatoren?
Kunnen die meteen even kijken hoeveel andere overeenkomsten er bijv. nog zijn in ip-adres tussen de ene en de andere Brammetje?
Het is duidelijk weer vakantietijd... de nieuwe leden komen, maken wat stampij en gaan weer.

Meis, zo werkt het niet in de echte wereld en niet op een forum.

Groetjes,
Suzanne
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Joera »

:lol: :pop:
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Brammetje schreef:
gebruiker.......... En dat mijn hond verlatingsangst heeft is gewoonweg niet waar. Ik heb in dit topic aangegeven dat mijn hond SOMS blaft. En als hier niet serieus op in word gegaan dan heb ik m'n best gedaan.
Mijn hond blaft ook soms. Daarom is het een hond, en geen goudvis :U:
Als er geen probleem is waarom open je dan een topic? Als je niet wilt reageren op de wel serieuze antwoorden waarom reageer je dan wel op de antwoorden die je niet aanstaan?

Maar goed, om met je eigen woorden te spreken (zie je, ik kan best lezen hoor :mann: ) Als je er niet serieus op in wilt gaan dan heb ik mijn best gedaan.
Brammetje
Vaste gebruiker

Suzanne123 schreef:Achach.. het zint mevrouw niet en dan rennen we naar de moderatoren?
Kunnen die meteen even kijken hoeveel andere overeenkomsten er bijv. nog zijn in ip-adres tussen de ene en de andere Brammetje?
Het is duidelijk weer vakantietijd... de nieuwe leden komen, maken wat stampij en gaan weer.

Groetjes,
Suzanne
ik heb niet met je op school gezeten! Je mag gerust m'n ipadres nakijken hoor. Even kijken wie dan het laatst lacht. O ja, vakantietijd! Dat herinnert mij nog: ik moet een nieuw account aanmaken! Hmm... welke zal ik dit keer kiezen????
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Brammetje schreef:
Suzanne123 schreef:Achach.. het zint mevrouw niet en dan rennen we naar de moderatoren?

Groetjes,
Suzanne
ik heb niet met je op school gezeten! Je mag gerust m'n ipadres nakijken hoor. Even kijken wie dan het laatst lacht. O ja, vakantietijd! Dat herinnert mij nog: ik moet een nieuw account aanmaken! Hmm... welke zal ik dit keer kiezen????
Doe es ff normaal zeg :roll: Voor iemand van 23 vind ik je niet echt volwassen hoor. Je hebt net opnieuw je 2x voorgesteld waarbij je aangeeft dat je er nu 4x een profiel hebt aangemaakt dus het 'ik ben nieuw en ken die ander niet' kun je nu wel gewoon achterwege laten. Mijn ervaring hier is dat mensen altijd bereid zijn om te helpen, mee te denken en er heel veel waardevolle adviezen worden gegeven. Maar met jouw houding en het in het belachelijke trekken van alles, neem ik aan dat je daar helemaal niet naar op zoek bent?
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Brammetje
Vaste gebruiker

Hmmm.... geen goede recentie voor http://www.hondenforum.nl/plaza" onclick="window.open(this.href);return false;. Jammer.
De reacties lokte ik zelf uit om te kijken hoe jullie reageerden. Vrijwel niet volwassen. Bram is geen profiel van mij maar wel van een bekende. Jullie gaan erg diep om uit te zoeken wie nu wat is en waarom hij/zij mogelijk toch terugkeert. Iemand in de armen sluiten is vrijwel geen optie en dat is jammer. Na één aanmelding en diegene verprutst het kan diegene het voor z'n leven schudden. Wat is dat toch voor amateurgedoe! Alsof iedereen zo verschrikkelijk perfect is met z'n hond opvoeden! Jullie hond heeft vast wel een keer gejankt toen je de deur uit was. Of op het bed gesprongen. Vast wel een keer een tik op z'n snuit gehad omdat hij aan de poot van de tafel krabte. Ik kan het mij niet voorstellen dat jullie direct een perfect hondje hebben gehad. Ik had een schuilaccount nodig die ik vrijwel direct verprutste. Het gedrag van Bram is niet zoals ik het beschreef maar Bram is een normale en lief pubertje. Ik wilde kijken hoe jullie reageerden op allerlei verhalen van: "Ik heb niet zoveel tijd" of het langzaam opbouwen. Er is weinig ruimte voor nadenken en weinig ruimte voor "anders denkenden". Het is één grote kliek. Adviezen?? Ja, als je ze opvolgt! Doe je dat niet dan lig je direct buiten de boot. En dat is ontzettend jammer. Ongemerkt wordt er hard gekwetst op een forum, ondanks dat men elkaar eigenlijk niet kent. En dan te bedenken dat ik eigenlijk lachend achter de pc deze "recentie" schrijf.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

:piew: :piew:
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Brammetje schreef:Hmmm.... geen goede recentie voor http://www.hondenforum.nl/plaza" onclick="window.open(this.href);return false;. Jammer.
De reacties lokte ik zelf uit om te kijken hoe jullie reageerden. Vrijwel niet volwassen. Bram is geen profiel van mij maar wel van een bekende. Jullie gaan erg diep om uit te zoeken wie nu wat is en waarom hij/zij mogelijk toch terugkeert. Iemand in de armen sluiten is vrijwel geen optie en dat is jammer. Na één aanmelding en diegene verprutst het kan diegene het voor z'n leven schudden. Wat is dat toch voor amateurgedoe! Alsof iedereen zo verschrikkelijk perfect is met z'n hond opvoeden! Jullie hond heeft vast wel een keer gejankt toen je de deur uit was. Of op het bed gesprongen. Vast wel een keer een tik op z'n snuit gehad omdat hij aan de poot van de tafel krabte. Ik kan het mij niet voorstellen dat jullie direct een perfect hondje hebben gehad. Ik had een schuilaccount nodig die ik vrijwel direct verprutste. Het gedrag van Bram is niet zoals ik het beschreef maar Bram is een normale en lief pubertje. Ik wilde kijken hoe jullie reageerden op allerlei verhalen van: "Ik heb niet zoveel tijd" of het langzaam opbouwen. Er is weinig ruimte voor nadenken en weinig ruimte voor "anders denkenden". Het is één grote kliek. Adviezen?? Ja, als je ze opvolgt! Doe je dat niet dan lig je direct buiten de boot. En dat is ontzettend jammer. Ongemerkt wordt er hard gekwetst op een forum, ondanks dat men elkaar eigenlijk niet kent. En dan te bedenken dat ik eigenlijk lachend achter de pc deze "recentie" schrijf.
:piew:
Niet goed Wies zeggen wij in drenthe.. :piew:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Wat is een recentie?
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Brammetje schreef: Vrijwel niet volwassen.
Ondanks je negativiteit moet het toch fijn geweest zijn om op je eigen niveau een gesprek te kunnen voeren, niet waar?
of vind je het zelf volwassen zoals je je hier presenteert?
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Brammetje schreef:Hmmm.... geen goede recentie voor http://www.hondenforum.nl/plaza" onclick="window.open(this.href);return false;. Jammer.
Ik denk toch dat je niet goed hebt meegelezen in andere topics. Er zijn hier heel veel mensen die bij aanvang van hun account kritiek hebben gehad op bijvoorbeeld hun raskeuze. Toch zijn van die mensen er nog genoeg op het forum. Juist omdat, ondanks kritiek op bijv dus de raskeuze, niemand te betweterig is om die persoon alsnog met raad en daad bij te staan. Bovendien wordt er ook in jouw topic genoeg goed advies gegeven, maar als daar dan in het geheel niet op wordt gereageerd, vind ik het niet erg vreemd dat mensen daar dan een beetje jeuk van krijgen. Dat heeft niet eens direct te maken met adviezen niet opvolgen, maar met advies vragen en er vervolgens niet eens op te reageren.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Wat een uitermate zielige actie. :piew:
Misschien kun je nu ook de hele waarheid zeggen en er gewoon voor uitkomen dat JIJ ook achter het vorige account zit? Dit is namelijk nogal ongeloofwaardig.
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Tja, dan heb je blijkbaar echt geen leven. En wat anderen schreven klopte dus; het is weer komkommertijd op het forum :U: Je hebt je eigen vooroordeel namelijk bevestigd door totaal niet op serieuze reacties te reageren, maar alleen op de zomgenaamde onheuse reacties te reageren. En nu begin je te stampvoeten omdat sommigen dus doorhadden wat je aan het doen was.
Ik overgens niet, want ik geloof in het fatsoen van de mens. Weer een deksel op mijn don quichotteneus dus :wink:
Even voor de duidelijkheid, hoeveel accounts ga je nog aanmaken> Dan weet ik dat vast. Hoef ik verder geen moeite meer te doen.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”