christo schreef:Dan kunnen het toch haas niet jouw honden zijn? Ik zou het echt gaan opnemen. Zo'n memorecorder neemt met gemak 8 uur lang al het geluid op wat je honden maken. Dan heb je een idee en iets om mee terug te gaan naar de buurman. Als je daar al behoefte aan hebt.Bink schreef:Buurman vertelde me gisteren dat er dagen zijn dat ie de hele dag blaft. Niet janken maar blaffen. Gistermoren heeft één hond drie kwartier geblaft. Da's wel vervelend natuurlijk op een zondagmorgen.
De andere buren zeggen overigens niet dat ze er geen last van hebben maar zeggen dat de honden niet blaffen.
Inderdaad is het een goeie tip. En de enige die echt uitsluitsel kan geven, denk ik. Of ik moet me om de bocht gaan verstoppen.
Ik hoef in feite niets te bewijzen richting mijn buurman. Ik hoop alleen dat het wel mee valt met mijn honden en dat ik een oplossing vind. Én dat ie geen gekke dingen gaat doen als mijn honden hem toch een keer wakker blaffen. Ik ben waarschijnlijk het meest toegankelijk van alle blaffende-honden-baasjes. Vandaar dat ie zich tot mij richt.

TARAK

dit is ukkie
dit is fleur
fleur haar eerste nestje gb 20-05-2010