Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jaa! :D We hebben een pup!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Re: Jaa! :D We hebben een pup!

Ongelezen bericht door Moos »

MARC_S schreef:

Pitbullteefjes vallen reuze mee hoor. Ik denk niet dat ze die chi's later voor vol aanziet en het er op aan laat komen in ruzie. Ze zal geen last hebben van de beperkingen die de chi's opleggen en gewoon over ze heen walsen zonder geweld. Het wordt veel enger als je er een boxerdame oid bij zet. Die is in staat de pitbull te blokkeren en fysiek aan te pakken. Dat geeft de grootste risico's want het gaat veel pitbulls vooral om fysieke dreiging van honden die ze laat vechten. Vechten met een chi zullen ze niet verwacht ik. Ze weet over een maand al dat ze daar alles mee kan doen wat ze wil en dus zal ze ze niet voor vol aanzien. Als zij naar de hek wil rennen hupst ze met 1 sprongetje over de chi die dat wil voorkomen. Ik zou ze alleen niet samen voeren en niet samen zonder toezicht laten waken ivm redirectie. Verder gaat dat wel prima denk ik zelf.
Of ze rent er gewoon dwars overheen :N: :wink:
Ik zou het juist ook weer wat eng vinden als ze gaat weten dat ze alles met ze kan doen wat ze wil. Vera kon als jonge puber bijvoorbeeld best heel wild tekeer gaan met Saar. Dat ging goed doordat Saar heeeel duidelijk liet merken dat niet te pikken, en Vera op haar beurt dacht dan dus meteen weer "oke sorry, mijn fout". Had Vera gedacht "joh, ik kan toch alles met jou doen" was het voor Saar bepaald niet gezellig geweest, en dat is een understatement. En dan heb ik het alleen over spel dus.

Maar goed, ik hoop uiteraard dat het gewoon lekker blijft gaan met de Chi's en Snow :ok:
Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

leuk pupje zeg!
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Leanne »

MARC_S schreef:
De enige opmerking die ik heb is, waarom nou een witte hond op Curacao?
Wist niet dat je in Curacao woonde..maar Marc heeft wel gelijk
Heb je hier niet bij stil gestaan bij de keuze om een witte te kiezen?
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

MARC_S schreef: Pitbullteefjes vallen reuze mee hoor. Ik denk niet dat ze die chi's later voor vol aanziet en het er op aan laat komen in ruzie. Ze zal geen last hebben van de beperkingen die de chi's opleggen en gewoon over ze heen walsen zonder geweld. Het wordt veel enger als je er een boxerdame oid bij zet. Die is in staat de pitbull te blokkeren en fysiek aan te pakken. Dat geeft de grootste risico's want het gaat veel pitbulls vooral om fysieke dreiging van honden die ze laat vechten. Vechten met een chi zullen ze niet verwacht ik. Ze weet over een maand al dat ze daar alles mee kan doen wat ze wil en dus zal ze ze niet voor vol aanzien. Als zij naar de hek wil rennen hupst ze met 1 sprongetje over de chi die dat wil voorkomen. Ik zou ze alleen niet samen voeren en niet samen zonder toezicht laten waken ivm redirectie. Verder gaat dat wel prima denk ik zelf.
Dan ken jij hele andere pitbull teven dan ik :mrgreen: Die ik ken vallen niet mee, zijn agressief tegen teven en reuen en vaak ook pups. Kleine hondjes die keffen moeten hun mond houden, als ze dat zelf niet doen dan helpen ze die wel een handje. En chihuahua's vinden ze raar, en alles wat afwijkt moet dood.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Valerie schreef: Dan ken jij hele andere pitbull teven dan ik :mrgreen: Die ik ken vallen niet mee, zijn agressief tegen teven en reuen en vaak ook pups. Kleine hondjes die keffen moeten hun mond houden, als ze dat zelf niet doen dan helpen ze die wel een handje. En chihuahua's vinden ze raar, en alles wat afwijkt moet dood.
Ik denk dat het een groot verschil maakt dat deze hond met de chi's opgroeit en dus helemaal niet vreemd opkijkt van chihuahua's. Want buiten het feit dat een vreemde hond een pitbull niet moet uitdagen zijn ze heel erg lief voor mens en dier als ze het accepteren. Juist met een pitbull kan een hond lekker ruw spelen en in mijn ogen is juist een pitbull de goedheid zelve als je ze niet uitdaagt of opfokt. Ik zou niet weten waarom deze pitbull getriggerd gaat worden door hondjes van nog geen 3 kilo die tot de eigen roedel behoren. Juist niet. Ik zou zelf ook altijd een chi bij een pitbull zetten als ik perse hetzelde geslacht moest houden. Veel beter dan een boxerteef of een herderteefje bij je pitbullteefje zetten lijkt mij :wink:

Hier op het forum zit nog iemand met een staff en een chi. Allebei reutjes :wink: Ik weet niet of ze hier nog schrijft want ik heb haar al een tijdje niet gezien.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief

MARC_S schreef:
Valerie schreef: Dan ken jij hele andere pitbull teven dan ik :mrgreen: Die ik ken vallen niet mee, zijn agressief tegen teven en reuen en vaak ook pups. Kleine hondjes die keffen moeten hun mond houden, als ze dat zelf niet doen dan helpen ze die wel een handje. En chihuahua's vinden ze raar, en alles wat afwijkt moet dood.
Ik denk dat het een groot verschil maakt dat deze hond met de chi's opgroeit en dus helemaal niet vreemd opkijkt van chihuahua's. Want buiten het feit dat een vreemde hond een pitbull niet moet uitdagen zijn ze heel erg lief voor mens en dier als ze het accepteren. Juist met een pitbull kan een hond lekker ruw spelen en in mijn ogen is juist een pitbull de goedheid zelve als je ze niet uitdaagt of opfokt. Ik zou niet weten waarom deze pitbull getriggerd gaat worden door hondjes van nog geen 3 kilo die tot de eigen roedel behoren. Juist niet. Ik zou zelf ook altijd een chi bij een pitbull zetten als ik perse hetzelde geslacht moest houden. Veel beter dan een boxerteef of een herderteefje bij je pitbullteefje zetten lijkt mij :wink:

Hier op het forum zit nog iemand met een staff en een chi. Allebei reutjes :wink: Ik weet niet of ze hier nog schrijft want ik heb haar al een tijdje niet gezien.
Dat er altijd nog een slechtere combinatie te verzinnen is ben ik met je eens. Dat een pitbull lief is voor dieren zolang je ze niet opfokt niet.
Bianca had een staffordreu met chi reutjes, ze had ook een staffordteef en heeft niet voor niets geen chi teef genomen. Teven zijn krengen.
Mijn zus heeft ook een chihuahua teef en mijn staffordteven kunnendaar al vanaf pup af aan niet mee. Gewoon omdat ze raar zijn vinden ze.
Ik ken ook mensen met de combi stafford chi maar vaak moet er gescheiden worden geleefd.
Maar goed deze discussie is al gevoerd toen de topic starter een bull terrier wilde hebben :mrgreen: Een echte pitbull vind ik nog een stap erger, vooral als ze het atletische type heeft dat betekent dat er met haar ouders of opa en oma nog gevochten werd. Dit gebeurd nog in curacao.
laeken
Zeer actief

OK, neem het meteen van je aan dus deze combi is toch niet echt aan te raden. Ik dacht zelf wel dat het goed kon gaan. Misschien dat de pup pitbull nog helpt? Dat het geen pup chi bij een pitbullteef zetten is geweest. :wink:
Afbeelding
Klijntjuh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua

Ongelezen bericht door Klijntjuh »

Wat een berg reacties! :D

Ik ga zo bellen of we vandaag de papieren op mogen halen.
Couperen word trouwens met een rede gedaan soms.. het word broeerig warm onder de oren, waardoor kans op ontstekingen, meiten e.d. veel groter is. Maar haar oren flappen met het minste geringste naar achter hihi..

Ze draagt haar oren over het algemeen hoger dan op deze foto's.

Ik ben juist voor een witte hond gegaan. Zwart bijvoorbeeld is bloedje heet hier!
Als ik zie hoe die andere 2 witte het een stuk minder heet hebben, vind ik dat erg fijn ;)
Verder houden ze zichzelf wel uit de zon! hihi.. alleen sochtents voor de zon echt op is, en savond vanaf schemering gaan ze de hele tuin door ;) Dus dat is no-problem :ok:

Met de chihuahua's gaat het super! Alles loopt los en door elkaar, en omdat alle deuren open staan, loopt ook alles binnendoor langs ;) Ook Snow.
Snow en Jack zijn echt soulmates, nu al! Echt fantastisch om te zien!

Mufasa is toch al heel erg op zichzelf, en vind het allemaal best
Alice vind het leuk om achter haar aan te rennen als ze met Jack aan het spelen is.

en Boo, de pittigste dame, van 1400 gram, die mot Snow niet :( Nog niet tenminste.
Ze jaagt snow naar buiten als ze binnen komt, en zoiezo weg van alles wat Boo als eigen beschouwd ;)
Arme Snow loopt dan beteuterd weer naar Jack hihi..
Vanochtent heb ik een beetje 'wenproces' gedaan. Boo op schoot, zittend op de grond spelen met Snow.
Als Boo naar Snow gaat is er niks aan de hand, maar andersom vind Boo het dus nog niets..

We zijn expres voor een teefje gegaan, een reutje zou een hel worden met Jack. Die dult geen reutjes die evengroot of groter zijn of evensterk of sterker...

Snow vind het ook fantastisch om te spelen met de Rottweiler en Xridgeback van de buren! :D Echt een leuk gezicht!
Mag alleen niet van Jack :P Die staat aan de andere kant van het hek door het lint te gaan, want er spelen 2 andere reutjes met ZIJN teef!!

Jack mag die honden van de buren verder wonder boven wonder wel! :D

Het gaat tot nu toe super! :D En verwacht ook geen problemen in de toekomst.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief

MARC_S schreef:OK, neem het meteen van je aan dus deze combi is toch niet echt aan te raden. Ik dacht zelf wel dat het goed kon gaan. Misschien dat de pup pitbull nog helpt? Dat het geen pup chi bij een pitbullteef zetten is geweest. :wink:
Ik had eerder een reu genomen want die kunnen nog wat vriendelijker zijn tegen teven en kleine hondjes. Een teef kan een ware regelteef worden waarbij elke misstap in haar ogen flink gecorrigeerd wordt. En alles wat haar niet zint zal flink duidelijk gemaakt worden of gewoon verwijderd.
Maar goed er zijn ook mensen die 12 staffords in huis houden zonder dat het vechten wordt. Alles kan natuurlijk :mrgreen:
Hier heb ik trouwens 2 staffordteven van 9 weken bij een chi teef van bijna een jaar proberen te zetten. Staffordteven vonden het leuk speelgoed met opjagen, op de rug gooien, slaan, erop springen en als de chi daarom een grom gaf wilde ze aanvallen want dat mocht niet :pffff: Maar goed deze pups hebben ook wel een erg flink karakter. Was ook echt pupbravoure want zo ruw spelen staffords onderling natuurlijk ook. Dat gaat echt niet zachtzinnig.
Klijntjuh
Zeer actief

:scratch: Wat heeft die vergelijking te maken met hoe het hier gaat?
Snow ziet ze niet als speelgoed, maar als honden die het voor het zeggen hebben..

En geloof me, een reu zou een probleem zijn! ;)
Afbeelding
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Klijntjuh schreef::scratch: Wat heeft die vergelijking te maken met hoe het hier gaat?
Snow ziet ze niet als speelgoed, maar als honden die het voor het zeggen hebben..

En geloof me, een reu zou een probleem zijn! ;)
Ja gek zeg, ze is nog een pup. Als ze ouder wordt kan dat natuurlijk wel veranderen he.

Maar een leuk hondje. Veel plezier ermee.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
laeken
Zeer actief

De tijd zal het wel leren en ik neem aan dat je oplet en op signalen ingaat. Ook neem ik aan dat je mogelijkheid hebt de honden te scheiden?
Ik vind alleen je verhaal over wit niet echt eerlijk. Het gaat nl niet om hoe heet het voor de hond is maar hoe gevaarlijk. Juist een witte hond voelt het niet als hij levend verbrand omdat de huid en de haren niet heet worden. Kijk naar al die verkankerde katten in Spanje. Die witte katten liggen allemaal in de zon te bakken en lopen zo schade aan hun DNA op. Een vriend van mij had een witte stbt en die is een keer verschrikkelijk verbrand omdat ze een half uurtje lag te zonnen in de tuin. Sindsdien heeft ze er wel 100 zwarte spikkels bij gekregen op haar huid. Ze had blaren en delen van de huid vielen er met haar en al vanaf. Dat was in Nederland dus ik wil je echt op het hart drukken hierop te letten op Curacao. :wink:
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

jaja.... :ok:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Wit stoot misschien wel warmte af maar heb je eraan gedacht dat witte honden gigantisch kunnen verbranden? Quasar hier laten we echt niet zomaar lang achter elkaar in de zon liggen dus zorg ervoor dat je dat in de gaten houdt (hond kan wel willen bakken maar da's niet heel slim).
Verder heb ik helemaal nergens gezegd dat ik het geen leuk hondje vind, ik vind het alleen eerder een Boxer kruising en geen PBT.
Grote en kleine honden samen kan wel goed gaan maar dat komt vaak omdat grote honden die hele kleintjes niet voor vol aanzien heb ik het idee. Hou er alleen ook rekening mee dat een rugje zo gebroken is. Tot zover mijn tips :mrgreen:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Ik zal duimen dat het goed blijft gaan.
kan me alleen met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom iemand voor zo'n risikovolle combi kiest, alsof er geen honden genoeg zijn waarmee je een betere kans maakt op een goede combinatie :piew:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Klijntjuh
Zeer actief

Ze liggen hier niet in de zon.....
En inderdaad, dat wist ik niet, dus ik zal er op letten dat ze (o dat deden ze al) uit de zon blijven ;) (het is hier gewoon te heet om te liggen zonnen ;) )

Ik neem niet aan dat als Snow groeit ze haar roedel ineens heel anders gaat zien? Dat het dan ineens rennende knuffel-speeltjes zijn inplaats van de honden die haar op haar plek wijzen?
We zijn juist hierom niet voor een asielhond gegaan, maar voor een pup.
Ze groeit er mee op, en hebben geen besef van hoe groot of klein ze zijn, alleen dat het dus 4 andere honden zijn in de roedel.
Van formaten merk je nu niks! het is gewoon een roedel van 5 honden. (ze is nu al 10x die kleinste)

Maar ik zal het in de gaten blijven houden.
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Ja je kan alles wegwuiven natuurlijk maar er wordt de moeite genomen om je te waarschuwen voor de mogelijke gevaren. Da's alleen maar handig om in je achterhoofd te houden. Maargoed, dat ga je ook doen dus dan is het goed :wink:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Klijntjuh schreef:Ik neem niet aan dat als Snow groeit ze haar roedel ineens heel anders gaat zien? Dat het dan ineens rennende knuffel-speeltjes zijn inplaats van de honden die haar op haar plek wijzen?
.
Ik zou je maar eens verdiepen in het ras. Mooie pup, ik hoop van harte dat het goed blijft gaan.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Eline* schreef:
Klijntjuh schreef:Ik neem niet aan dat als Snow groeit ze haar roedel ineens heel anders gaat zien? Dat het dan ineens rennende knuffel-speeltjes zijn inplaats van de honden die haar op haar plek wijzen?
.
Ik zou je maar eens verdiepen in het ras. Mooie pup, ik hoop van harte dat het goed blijft gaan.
Tjonge ik zit mij gewoon weer te verbazen over dit soort uitspraken. Niet die van jou maar van Klijntjuhn dus he.
Hoe naief kun je zijn zeg.

Werkelijk onbegrijpelijk.
En idd, ik zou maar eens wat gaan lezen als ik TS was.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Cash schreef:
Tjonge ik zit mij gewoon weer te verbazen over dit soort uitspraken. Niet die van jou maar van Klijntjuhn dus he.

Mijn wenkbrauwen zaten ook even totaan mijn haargrens. :o Een hond kiezen op goede omgang met de chi's en dan een pitje kiezen, met als idee dat ze ze niet ziet als knuf-speeltjes. :80: Nou, ik hoop dat ze ze ziet als knuf-speeltjes, want als ze er eenmaal volwassen volwaardige concurenten in gaat zien is het snel klaar met je chi-tjes.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Klijntjuh
Zeer actief

Jinx schreef:Ja je kan alles wegwuiven natuurlijk maar er wordt de moeite genomen om je te waarschuwen voor de mogelijke gevaren. Da's alleen maar handig om in je achterhoofd te houden. Maargoed, dat ga je ook doen dus dan is het goed :wink:
Ik hou het toch ook in mijn achterhoofd, vind de waarschuwingen goed, want ik wist niet van dat het zo gevaarlijk was een witte hond te nemen hier ;)
Afbeelding
Klijntjuh
Zeer actief

Eline* schreef:
Cash schreef:

Mijn wenkbrauwen zaten ook even totaan mijn haargrens. :o Een hond kiezen op goede omgang met de chi's en dan een pitje kiezen, met als idee dat ze ze niet ziet als knuf-speeltjes. :80: Nou, ik hoop dat ze ze ziet als knuf-speeltjes, want als ze er eenmaal volwassen volwaardige concurenten in gaat zien is het snel klaar met je chi-tjes.
Jullie wensen werkelijk dat het fout gaat ?

Wie van de mensen die dit soort dingen zeggen heeft kleine hondjes? Ik hoor het graag....
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Zie mijn combi. Ik heb geen idee of het fout gaat maar er zijn enorm veel extra dingen waar je op moet letten. Hond kan jouw Chi's wel als knufspeelgoed blijven zien maar zoals al gezegd is een rugje zo gebroken. Je hebt echter wel een risico combinatie in grootte verschil én in het feit dat het allemaal teefjes zijn. Zeker als jouw Chi teven fel zijn is de kans groot dat een Pit teefje dat op den duur écht niet meer pikt en dan is het vrij duidelijk wat de afloop is.
Hoeft allemaal niet maar dat je er van tevoren geen rekening mee hebt gehouden is wel een beetje struisvogelpolitiek.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nee hoor, iedereen hoopt juist dat het goed blijft gaan!
Ik denk dat je wel heel duidelijk grenzen moet gaan stellen wat wel en niet mag naar de kleine hondjes toe. Hebben we met onze pup en de katten ook moeten doen.
Hier nog een paar tips tegen het verbranden in de zon:
http://www.ehow.com/how_2368739_protect ... nburn.html

@Jinx; ik denk dat veel mensen zich bij jouw combi ook wel even flink achter hun oren hebben gekrabt :lekkerpuh:
Laatst gewijzigd door dagmar88 op 26 mar 2010 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Klijntjuh schreef:

Wie van de mensen die dit soort dingen zeggen heeft kleine hondjes? Ik hoor het graag....
Wat heeft dat ermee te maken? Een pitje is gefokt om te vechten tegen andere honden. Het is dus geen ras om neer te plempen bij andere honden, zonder er verder bij stil te staan dat ze zich kan ontwikkelen bij volwassenheid als een hond die niet meer bij andere honden kan. Dat heeft niets met je chi's te maken. En de reden dat ik dit tik is niet omdat ik wens dat het fout gaat, maar omdat ik het erg verdrietig zou vinden als over een jaar of 2 je roedeltje is uitgedund omdat het inderdaad niet goed ging.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Mit
Zeer actief

dagmar88 schreef:
@Jinx; ik denk dat veel mensen zich bij jouw combi ook wel even flink achter hun oren hebben gekrabt :lekkerpuh:
Dat mag. Ik heb er zelf ook goed over nagedacht en ik ken de risico's héél goed. Moet zo'n smiley erbij dan?
Laatst gewijzigd door Mit op 26 mar 2010 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Klijntjuh schreef:
Eline* schreef:
Cash schreef:

Ik heb zelf twee teven met een gewichtsverschil van dik 20 kilo.
Maar de kleinste is niet maar 1500 gram :N: , en de grote is van een ras wat er juist om bekend staat zo probleemloos als mogelijk met geslachtsgenoten te kunnen. Dat vind ik nogal een verschil.
En zoals ik al zei, toen de grote een maand of 4 tot een maand of 8 was ging het er soms echt wel wild aan toe. De reden waarom dat goed ging was dat Saar wel liet weten dat dat niet de bedoeling was, en dat Vera een zodanig zachte hond is, zonder enorme focus op rangorde of sexe, dat ze die signalen van Saar direct oppikte en dan ook stopte met wild doen.
Had ze Saar niet voor vol aangezien dan was het niet gezellig geweest toen, en had ze een probleem ontwikkelt tegen andere teven al helemaaaaaal niet.
Saar is ook 1500 gram geweest, toen ze een maand of 3/4 was, en dat in combinatie met een veel grotere, mega krachtige, hond vind ik persoonlijk al gewoon een risico wat je neemt.
Maar goed, dat ben ik.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Jinx schreef:
dagmar88 schreef:
Dat mag. Ik heb er zelf ook goed over nagedacht en ik ken de risico's héél goed. Moet zo'n smiley erbij dan?
Sorry, komt misschien niet helemaal goed over; ik bedoelde het met een knipoog; niet om naar te doen!
Klijntjuh
Zeer actief

Tuurlijk heb ik een extra -oplet-factor.
En moet in de ontwikkeling Snows-reacties op de rest in de gaten houden.

Maar ik kan er dus niet tegen dat er veel 'o, dat je DAT doet!' en alsof ik het doodvonnis van mijn chihuahua's heb getekent omdat er een grotere hond bij is..
Dit hoor ik alleen van mensen met een grote hond, die nieteens de ervaring hebben met kleine hondjes!

Ik heb combi's gezien met Bull terriers, am-staffs, bordeauxdogs, duitse doggen noem maar op.
Allemaal goed.

Vandaar dat ik niet gelijk happig ben naar de 'dat gaat nooit goed' en 'wacht maar af' opmerkingen..
:cool2:

JA ik let op ;)
JA ik ga voor de veiligheid van mijn kleine hondjes
JA ze zouden heel eventueel gescheiden KUNNEN worden, maar mocht het zo ver moeten komen, gaat dit niet gebeuren, want dat is pas wachten op ongelukken.
JA ik ben heel bewust voor een teef gegaan ;)
JA ze is het doetje van de roedel, en echt een schat voor de chihuahua's..

;)
Afbeelding
Mit
Zeer actief

In orde hoor :wink:
Ik probeer juist vanwege mijn combi tips te geven. Ik heb overigens wel bewust voor een herplaatser gekozen omdat ik heb gekeken naar wat er qua karakter bij mijn reu paste en niet zozeer naar wat ik zelf wilde. Wat ik hier heb gedaan is veel schuilplaatsen creeëren; plekken waar Tsuki heen kan maar waar Quasar niet bij kan komen in geval van nood of als ze vindt dat Quasar te ruw speelt. Spelen doen ze enkel als wij erbij zijn en als het te wild wordt dan stoppen we het spel. Verder heb ik natuurlijk een reu en een teef en dat scheelt al de wereld.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”