Of ze rent er gewoon dwars overheen :N:MARC_S schreef:
Pitbullteefjes vallen reuze mee hoor. Ik denk niet dat ze die chi's later voor vol aanziet en het er op aan laat komen in ruzie. Ze zal geen last hebben van de beperkingen die de chi's opleggen en gewoon over ze heen walsen zonder geweld. Het wordt veel enger als je er een boxerdame oid bij zet. Die is in staat de pitbull te blokkeren en fysiek aan te pakken. Dat geeft de grootste risico's want het gaat veel pitbulls vooral om fysieke dreiging van honden die ze laat vechten. Vechten met een chi zullen ze niet verwacht ik. Ze weet over een maand al dat ze daar alles mee kan doen wat ze wil en dus zal ze ze niet voor vol aanzien. Als zij naar de hek wil rennen hupst ze met 1 sprongetje over de chi die dat wil voorkomen. Ik zou ze alleen niet samen voeren en niet samen zonder toezicht laten waken ivm redirectie. Verder gaat dat wel prima denk ik zelf.
Ik zou het juist ook weer wat eng vinden als ze gaat weten dat ze alles met ze kan doen wat ze wil. Vera kon als jonge puber bijvoorbeeld best heel wild tekeer gaan met Saar. Dat ging goed doordat Saar heeeel duidelijk liet merken dat niet te pikken, en Vera op haar beurt dacht dan dus meteen weer "oke sorry, mijn fout". Had Vera gedacht "joh, ik kan toch alles met jou doen" was het voor Saar bepaald niet gezellig geweest, en dat is een understatement. En dan heb ik het alleen over spel dus.
Maar goed, ik hoop uiteraard dat het gewoon lekker blijft gaan met de Chi's en Snow