Ik vond dat in Schoorl ook niet eens eng, want in dat bosje kende ik echt iedereen, dus zou Vera dan eens iemand gaan begroeten was het nog een bekende ookZoek stok! schreef:O nee, maar ik vind het ook niet eng dat ze mij iets aandoen. Ik vind het eng dat ik het idee heb minder controle te hebben. Ik zie het allemaal niet goed en de honden kunnen veel meer hun eigen gang gaan. Ik zie hun lichaamshouding niet eens, dus zie ook niet wanneer Bram achter een fazant aan wil of wanneer Izzie iets verdachts ziet.
Ik vind het alleen echt heel erg vervelend lopen zelf, in het pikkedonker. Heb ook weleens een zaklamp meegenomen, maar dan vlogen er elke keer volgels luid krijzend uit de bomen als ik passeerde, en dat vond ik dan ook weer niet kunnen eigenlijk...
In de verlichte parkjes hier heeft Vera ook wel een lichthalsband om, want verder dan een meter of 20 kan je haar niet zien anders. Saar is juist heel goed zichtbaar in het donker, behalve als er sneeuw ligt! Dan zag ik haar nauwelijks zelfs als ze achter me liep. Dus met die sneeuw moest Saar altijd haar jasje aan 's ochtends. Niet voor de kou, maar vanwege het zicht haha.