Sluit ik me bij aanBudkes schreef:Wat ben jij toch eigenlijk een naar mens, bah. Die stomme smileys bij "het is hun hondje niet".Felix schreef:
Nah, nuance verschilletje, de mijne bijt niets dood, ze zal mischien een flinke knauw krijgen, maar daar blijft het ook wel bij
En tsja, dan moet je je hond maar bij je houden, ondanks dat je in een losloopgebied loopt![]()
En ja mijn hond is ook niet vriendelijk, en ik wordt ook weleens moedeloos als men weer eens een hond op mijn hond af laat stormen, al dan niet in losloopgebied. Maar al moet ik hem opgevouwen in mijn nek leggen, no way dat ik daar een jonge hond/pup het slachtoffer van laat worden. En zelfs geen volwassen hond voor wat dat betreft.
Ik begrijp uit andere posts dat jij ook nog één of andere functie bekleed bij een KC of een andere hondenclub?
Nou, een lichtend voorbeeld voor hondeneigenaren, dat ben je.

Een club die zo'n imbeciel voor zijn klas zet moet je stande pe opheffen wmb.
Felix babbelt naar zijn verstand vind hij zelf altijd ,en dat zal ongetwijfeld zo zijn, alleen is dat nu ook gelijk het meest beangstigende daaraan.
Onvoorstelbaar dat zo'n lachwekkend figuur voor een klas kan staan om hondeneigenaren te gaan vertellen hoe of wat.
Weten we gelijk wat er mis is in hondenland dat dit soort schertsfiguren ,wie het echt aan kennis en inzicht ontbreekt over het wezen hond ,meent dat het capabel genoeg is om andere te vertellen hoe met hun hond om te gaan.
Als het niet zo trieste bedoening was zou je denken dat het een goede 1 aprilgrap is.
Afschuwelijke gebeurtenis met een helaas trieste afloop voor Binkie.