In Amerika gaan wonen, daar doen ze niet zo moeilijkBudkes schreef:Al bezigjaninca2002 schreef:em begin alvast te oefenen met een metalen pijpje. Kunnen we de volgende keer al een spoortje uitleggen voor de kleine en een stukje mens zoeken.
Maar een stukje mens :N: .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Perry in opleiding KNPV zoekhond
Moderator: moderatorteam
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: Perry in opleiding KNPV zoekhond
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb het gewoon bij mij op de club gedaan, als enige.lonneke schreef:Sonnie1983 schreef:Lijst met clubs kun je vinden:
http://www.knpv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovenaan op zoekhonden klikken
Dan links op waar te trainen.
Ik train zelf bij PHV de held in 't Veld in Helmond (Stiphout).
Zoals je ziet nog geen lange lijst met clubs waar je dit programma kan trainen maar het programma bestaat nog maar een paar jaar. Zijn er ook nog maar 3 in heel NL die alle 9 certificaten hebben behaald.
Dan zal ik dat straks thuis eens kijken.
Hier kan ik het waar te trainen niet openen.
Maar eerlijk is eerlijk, het is vrij lastig om als enige een afwijkend programma te trainen wat ook niet echt bekend en/of bemind is bij een gedeelte van mijn clubgenoten.
Dan is het fijner een club te zoeken waar er meerderen dit programma trainen.
Ik weet dat in Geldrop er 2 man mee bezig zijn. In Haghorst wordt het getraind (ook niet zo ver vanaf Veldhoven), in Riethoven zijn een paar mensen met dit programma bezig en natuurlijk Stiphout.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Wat leuk, zo'n kleine bij de groep! Jan, hoeveel train jij eigenlijk, hele weekenden of niet? En ook nog door de week?

Linda, Izzie en Bram
-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
zaterochtend kNPV zoekhonden. 2x per maand reddingshonden en dan nog 2 keer per week met een stel mensen die beschikbaar zijnZoek stok! schreef:Wat leuk, zo'n kleine bij de groep! Jan, hoeveel train jij eigenlijk, hele weekenden of niet? En ook nog door de week?
Jan

-
lonneke
- Zeer actief
- Contacteer:
Ok dus toch nog best wat mogelijkheden.Inge schreef:Ik heb het gewoon bij mij op de club gedaan, als enige.lonneke schreef:Sonnie1983 schreef:Lijst met clubs kun je vinden:
http://www.knpv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovenaan op zoekhonden klikken
Dan links op waar te trainen.
Ik train zelf bij PHV de held in 't Veld in Helmond (Stiphout).
Zoals je ziet nog geen lange lijst met clubs waar je dit programma kan trainen maar het programma bestaat nog maar een paar jaar. Zijn er ook nog maar 3 in heel NL die alle 9 certificaten hebben behaald.
Dan zal ik dat straks thuis eens kijken.
Hier kan ik het waar te trainen niet openen.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, het is vrij lastig om als enige een afwijkend programma te trainen wat ook niet echt bekend en/of bemind is bij een gedeelte van mijn clubgenoten.
Dan is het fijner een club te zoeken waar er meerderen dit programma trainen.
Ik weet dat in Geldrop er 2 man mee bezig zijn. In Haghorst wordt het getraind (ook niet zo ver vanaf Veldhoven), in Riethoven zijn een paar mensen met dit programma bezig en natuurlijk Stiphout.
Ik zal eens rond gaan neuzen op de site.
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Ook in Kaatsheuvel zijn ze op een club met 3en bezig geloof ik (is oorspronkelijk een ph1 club waar 3 personen nu met zoekhonden bezig zijn)
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Perry aan het trainen
:
(zie die duivelse blik in zijn ogen
)

Hij pakt het goed aan en loopt er ook al wel een stukje mee buiten, als hij het neerlegt pak ik het weg en stop het in mijn zak. Er zit voor 3/4e gedeelte 1 laagje keukenrol om, dus 1 kwart is ijzer, en 1 laagje cellotape. Voor de buitdrift heb ik er een touwtje doorheen gehaald. En vooral als Cento zich er mee bemoeid is het mijn
buisje. (aldus Perry
)
(zie die duivelse blik in zijn ogen

Hij pakt het goed aan en loopt er ook al wel een stukje mee buiten, als hij het neerlegt pak ik het weg en stop het in mijn zak. Er zit voor 3/4e gedeelte 1 laagje keukenrol om, dus 1 kwart is ijzer, en 1 laagje cellotape. Voor de buitdrift heb ik er een touwtje doorheen gehaald. En vooral als Cento zich er mee bemoeid is het mijn
Gr. Aniek

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Gave trainingsfoto's.
Vanwege de weersverwachtingen denk ik dat ik mijn bezoek aan de training in Vriezenveen maar uitstel tot volgende week.
Als de wegen goed begaanbaar zijn, ga ik morgen even bij Jan kijken, maar anders wordt het dus de 9e.
Vanwege de weersverwachtingen denk ik dat ik mijn bezoek aan de training in Vriezenveen maar uitstel tot volgende week.
Als de wegen goed begaanbaar zijn, ga ik morgen even bij Jan kijken, maar anders wordt het dus de 9e.
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Nu heeft mijn dochter roet in het eten gegooid. Ze is onverwacht gekomen en gaat morgen om een uur of 12 weer weg. Dus te kort om er morgen dan niet te zijn. Ik ben bang dat het in januari dan niet zoveel meer wordt. Maar ik houd het in de gaten.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Nou ivm de weersomstandigheden morgen waag ik kleine Perry er ook niet aan. Hij komt waarschijnlijk niet eens boven de sneeuw uit en dat is me net iets te gortig met dat blote buikje van hem. Daarnaast heb ik privé ook even iets anders aan mijn hoofd waar ik wat tijd voor vrij moet maken.
Zaterdag de 16e staat rotsvast in mijn agenda nu.
Gr. Aniek

- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat kan ik me voorstellen, maar ik had wat beloofd, wat ik niet kon waarmaken, vandaar mijn bericht .Budkes schreef:Nou ivm de weersomstandigheden morgen waag ik kleine Perry er ook niet aan. Hij komt waarschijnlijk niet eens boven de sneeuw uit en dat is me net iets te gortig met dat blote buikje van hem. Daarnaast heb ik privé ook even iets anders aan mijn hoofd waar ik wat tijd voor vrij moet maken.
Doe maar kalm aan
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Zo het was al aardig gedooid en onze puinlocatie was een grote modderpoel en het was ijzig koud.
Wel zalig dat zoekwerk
Wel zalig dat zoekwerk