MARC_S schreef:Dat mens stond je gewoon op te naaien. Ergens begrijp ik haar ook nog wel. Als ik honden had die een aangelijnde hond geen blik waardig gunden zou ik dat grapje misschien ook wel uithalen als jij daar stond :N:
Lekker een beetje provoceren. Jij provoceert ook met je honden. Ik schrik me ook lam als ik de hoek om kom en daar staat iemand met aangelijnde hond-agressieve honden. Is best wel provocerend op mij. 2 zwarte staffies en een bullmastiff en dan ook nog naar mij gaan roepen terwijl ik er voor kies om met lieve sociale honden te lopen. Het zou dus kunnen dat ik je een koekje van eigen deeg zou geven en ik vermoed dat deze vrouw dat ook deed. Volgens mij verteld ze aan iedereen hoe ze jou met je "agressieve vechthonden" zover kreeg dat je helemaal opgenaaid over een sloot ging springen.Dat terwijl haar honden waarschijnlijk sowieso geen contact maken met andere honden
In Amsterdam liep iemand met een stafford zonder muilkorf. Hij werd helemaal gek als Cleo los liep om wat te spelen met een andere hond. Als ze hier komen maakt hij ze af! Hij laat nooooiitttt meer losssss! Ze gaan eraan! En meer van dat. Ik kreeg daar ook altijd heel recalcitrante gedachtes bij moet ik bekennen. :N:
Wat een belachelijke reactie. Dus mensen zonder riem hebben per definitie lieve sociale honden ?
Moet je die in waxcoat gestoken muts met dito hoedje eens vertellen die haar flatcoat reu vanaf 200 meter op mijn arme Cento met zere rug liet klappen, die hem omverkegelde en zich vervolgens vastbeet in zijn strot. Kwam ook op d'r dooie gemak aangewandeld, ondertussen met aardappel in d'r strot vragend: "Heb jij wel een riem bij je?" Waarop ik stom verbaasd zei, natuurlijk heb ik dat, ik ben toch met honden aan het lopen."
Toen ik haar vervolgens vroeg om nu als de wiedeweerga haar hond van Cento af te plukken omdat ik anders nu toch echt Mikey los ging laten (arme Cento kon geen kant op en doet/deed niets terug, daarom had ik hem een paar meter naar voren gestuurd zodat ie als goedmoedige buffer tussen Flat en Mikey kon dienen.) bekeek ze me nog eens met een vuile blik en liep vervolgens snuivend met haar hond weg. Want tsja, ik was in trainingspak (was aan het hardlopen) en ik had 2 herders bij me, plebs dus. Ik vermoed dus dat ze dat voldoende provocerend vond om mij een koekje van eigen deeg te geven of zoiets?