Voor Suzie heb ik twee honden gehad, Ko en Zoë.
Zoë was heel braaf en Ko was een mafkees.
Kleine greep genante momenten:
Honden mee met de caravan op vakantie in Duitsland.
Ik bij de receptie aanmelden en verteld dat we honden mee hadden.
Was prima, maar aan de lijn houden, ze mogen ABSOLUUT NIET los op de camping.
Nee mevrouw, ik leg ze vast aan een riempje, van mijn honden heeft u geen last.
Voortent aangeritst en manlief besluit dat Ko in de voortent toch wel los kan

.
Hond steekt direct kop onder rits door, rrrrrrrrrt ,rits omhoog en rent in volle vaart de receptie in.
Even bij de balie checken wat het vrouwtje daar binnen was wezen doen.
Kon ik met veel entschuldigungs en een hoofd als een boei m'n hond daar vandaan vissen.
Andere vakantie kwamen er mensen een borrel halen, mevrouw was een beetje bang voor honden, doen ze niks? Nee hoor ze zijn heel braaf..... zag de voortent er zo uit, Ko was even wezen winkelen in de vuilnisbak:
Weer een andere vakantie, tijdens wandeling , in volle vaart, tegen "standbeen" van zwager knallen, de man valt op z'n stuitje (en heeft een hernia-geschiedenis

).
Die was de rest van de vakantie niet meer zo mobiel........
Een teckel leren vliegen, die zat aan de flexi en Ko kwam even met 50km/u overdwars langsgescheurd.
Ja sorry mevrouw, het is een halve whippet, ze kan nogal hard rennen

.
Ze heeft een keer alle oliebollen opgegeten, toen we bij vrienden oudjaar vierden en we allemaal gezellig uit het raam naar het vuurwerk stonden te kijken.
Gingen we weer zitten, alle bollen en flappen weg

.
Bij ELK dierenartsbezoek het koekje "terugkoppen" naar de dokter, ze kon niet vangen (deed geen poging ook trouwens).
Was trouwens vooral genant voor de dokter.
Een condoom opgegeten (buiten) en die de volgende dag uitpoepen, maar hij bleef hangen.
Moest ik aan een visser even een stukje papier vragen om het uit d'r poeperd te halen

.
Ze is nu 2 jaar dood, maar we missen d'r nog iedere dag, maf beest.