Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat is het meest genante moment ............

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: wat is het meest genante moment ............

Ongelezen bericht door _Leonie »

De hond van mijn buren die ik vroeger vaak uitliet kwam een keer een hele leuke Teckeldame tegen.. Dus ze beginnen te spelen en voila! De flexi lijnen in elkaar! Helemaal! :N:
Dus wij naar hun huis toe waar de lijnen helemaal kapot geknipt moesten worden..
Gelukkig waren mijn buren niet thuis (netjes een nieuwe flexi lijn gekocht) en de hond had de dag van zijn leven. De hele middag gespeeld met een leuke dame. :mrgreen:

Leuk topic dit trouwens!
MechelGin
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door MechelGin »

Onze Gin vindt het erg leuk om op dingen te springen en vooral mijn vriend doet dat vaak met haar.
Toen ze nog jonger was, dacht ze dat ze overal zomaar op kon springen, en zat dus ineens midden op een terrasje op de tafel! Alle glazen eraf dus...
:ugh:
enjo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse setter
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door enjo »

een paar jaar geleden gingen we met de hele familie een strand wandeling maken in het voorjaar, dus lekker rustig.
Opeens kwam mijn terrier met een voetbal in d'r bek aangelopen, met een paar mannen er achteraan :N: .
Maarja die bal was lek gebeten, dus ik had die mannen maar geld gegeven om een nieuwe bal te kopen. :smile:
Afbeelding
rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel

Ongelezen bericht door laura b »

Ik alleen wandelen met onze 2 bassets en ze lopen dan keurig langs elkaar voor me. Tot ze een paar kids zien en ze om meen liepen. Dus zat ik ingewikkeld :ugh: :hmmm: . Maar goed
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

yamie schreef:pupje Bo , heeeeel vroeg s'ochends een drol naast het bed, net te laat opgemerkt, ach geeft niks, ik stap in een niemendalletje uit bed, pak drolletje op, en wil het in de vuilnisbak buiten op het balkon gooien, pupje Bo moest wel even binnen blijven van mij, balkon deur dicht, ik loop naar de vuilbak en..... pupje springt tegen de deur op, waarbij hij dus de deur dicht springt ( zo'n uh , hoe noem je dat? deurklink aan de binnenkant, waarmee je de deur op slot doet)
dus tja, sta je dan buiten..... pupje keek nog eens door het raam en ging slapen.

dit was niet het genante, nee dat was dat ik in mijn mini nacht tenue van het balkon af moest klimmen, om moest lopen en bij de buren aan moest bellen of ik even mocht telefoneren :ugh:
:smile: :smile: :smile:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Bij mijn ouders thuis, mijn moeder liet trots haar net opgeknapte slaapkamer zien, Beau springt op bed, ruikt even en leegt zo zijn hele blaas op het nieuwe bed :oeps:
Of Jeda die enthousiast mijn volle huiskamer komt ingerend, met een slipje :N: En niet loslaten...nee de hele kamer doorrennen met dat ding.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel

Ongelezen bericht door laura b »

:lol1: Ik heb verder niet echt genante momenten. Onze honden plassen bij de schoonouders op het gras omdat ze hun hond ruiken....... En dan hebben we altijd al een hele tijd met ze gewandeld. Maar goed :scratch:
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

lieke schreef:
Sheba liep naar de man toe, stopte haar neus in de man zijn kruis en liet vervolgens die lucht heel duidelijk hoorbaar weer uit haar neus lopen.....de lift stopte, man stapte uit en wij lagen slap van de lach tegen de de liftwand aan......
Hoe reageerde die man eigenlijk?

Het meest genante wat mij is overkomen is met Lyndie. Het was hartje zomer en ik liep met de honden over straat toen wij een vrouw met een kind in een buggy tegenkwamen. Op zich natuurlijk geen probleem ware het niet dat het kind een ijshoorntje in de knuistjes had en Lyndie, zonder haar pas in te houden, even haar kop omdraaide en met één lik het ijsbolletje er uitgraaide :oeps: .
Kind had alleen nog het lege hoorntje in de handen en begon keihard te gillen en de moeder, terecht heel boos, tegen me uit begon te varen over onbeschofte honden en nog onbeschoftere eigenaren.
Ik schaamde me dood, heb haar snel een briefje van 5 in de handen gedrukt en heb het op een lopen gezet. :mrgreen:

Dat weet ik eigenlijk niet eens meer, wel dat t ijzig stil werd in de lift maar gelukkig stopte de lift snel....

Het omgekeerde van jouw verhaal is mijn dochtertje overkomen.
Op het fietsje mee de honden uitlaten.
Heel trots op haar paashaantje.
Labrador van kennis vreet binnen 2 tellen dat haantje uit haar handje en Britt is echt wel wat gewend maar baalde stevig, ze was toen 4. Kennis reageerde met wat gemompel en stond de volgende dag op de stoep met een nieuw haantje, in opdracht van zijn vrouw. Die vond t sneu.... :ok:
Spike4
Actief

Ongelezen bericht door Spike4 »

Ik zat eens op een feestje al wat jaren terug
en dan mijn hond de tegen mijn been staat te plassen met de boodschap van mijn :ugh:
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

Op cursus met Hades moesten we apporteren oefenen. Ik gooi met m'n stomme hasses dat balletje de kant op van de sloot waarop meneer een flinke sprint richting vieze vadsige modderige stinksloot trekt om er minutenlang niet uit te willen komen :ugh: . Toen ik hem eindelijk had zaten m'n handen, kleren en hoofd helemaal onder die zwarte stinkzooi. Hierna moesten we de begroeting oefenen, maar de instructeur bleef op 10 meter staan en zei 'Ik doe het wel even zo *zwaai*.' Dat was rédelijk genant.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Wat een héérlijk topic dit, prachtig, lig in een deuk.
Spike heeft een keer op het strand tegen een zeil van een soort 'strandsurfding' staan te pissen. :oeps:
Oeps, foutje.

Verder eigenlijk niet zo veel gekke dingen meegemaakt.
dn dwaos
Zeer actief

Ongelezen bericht door dn dwaos »

Carmen schreef:uitliet aan een 8 meter flex. :I:

Fijn he, flexriemen :smile:
Liefs Ingrid

Ga nooit weg zonder te praten
Ga nooit heen zonder een zoen
Als je het noodlot zult ontmoeten
Kun je het nooit meer doen
Ga nooit weg zonder te praten
Dat doet soms een hart zo’n pijn
Wat je ’s morgens hebt verlaten
Kan er ’s avonds niet meer zijn.
snuffel11
Zeer actief

Ongelezen bericht door snuffel11 »

yamie schreef:pupje Bo , heeeeel vroeg s'ochends een drol naast het bed, net te laat opgemerkt, ach geeft niks, ik stap in een niemendalletje uit bed, pak drolletje op, en wil het in de vuilnisbak buiten op het balkon gooien, pupje Bo moest wel even binnen blijven van mij, balkon deur dicht, ik loop naar de vuilbak en..... pupje springt tegen de deur op, waarbij hij dus de deur dicht springt ( zo'n uh , hoe noem je dat? deurklink aan de binnenkant, waarmee je de deur op slot doet)
dus tja, sta je dan buiten..... pupje keek nog eens door het raam en ging slapen.

dit was niet het genante, nee dat was dat ik in mijn mini nacht tenue van het balkon af moest klimmen, om moest lopen en bij de buren aan moest bellen of ik even mocht telefoneren :ugh:
whahaha krijg er beelden bij :mrgreen:
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

TeamWork schreef:Het omgekeerde van jouw verhaal is mijn dochtertje overkomen.
Op het fietsje mee de honden uitlaten.
Heel trots op haar paashaantje.
Labrador van kennis vreet binnen 2 tellen dat haantje uit haar handje en Britt is echt wel wat gewend maar baalde stevig, ze was toen 4. Kennis reageerde met wat gemompel en stond de volgende dag op de stoep met een nieuw haantje, in opdracht van zijn vrouw. Die vond t sneu.... :ok:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Dat was denk ik toch wel met opvangpekinees Conguito, die het nodig vond om in de dierenwinkel de stelling met kluiven te markeren als zijnde "van mij!!"..
Hij pieste vrolijk de onderste rij onder! :O:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Mijn genante moment was niet met de honden al hoewel die me ook vaak voor schut zetten, zoonlief die heeft me al meerdere keren goed voor schut gezet.
De laatste keer was in de Efteling vorig jaar, na een halve dag door het park te sjokken besloten we even te gaan zitten voor wat drinken en wat lekkers.
Zoonlief had net een frietje op dus die wilde geen poffertjes en ook geen drinken hij wilde verder, wij zeide hem heb even geduld dan eten we wat en dan gaan we verder.
Maar het duurde nogal lang dus toen we eenmaal de poffertjes voor onze neus hadden was meneer zijn geduld op en begon te protesteren, hem waarschuwen had geen enkele zin en een scene maken daarzo trok me ook niet echt.
Toen barstte de hel los zoonlief ging zitten huilen en op een afstand nogal hardop te zeggen dat hij ook nooit niks mocht, en wij zaten daar aan ons bord poffertjes met kersen en slagroom.
Om ons heen hoorde ik de mensen zeggen dat wij asociaal waren om zo te gaan zitten eten en dat ons kind niks kreeg :oeps: ineens smaakte ons eten niet echt meer :ugh:

Of Belle die na een hoop flinke complimenten van een vrouw nog net niet haar schoenen onder kots :oeps:
vivian
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door vivian »

ja job laat scheeten in de bus. dan zeg ik ma hardop, volgens mij zijn ze aan t gieren buiten. ma daar trapt natuurlijk niemand in als je in de stad rijd.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering
Bas 17-12-1999 08-02-2013 Job 21-03-2003 22-11-2013
thelittlegirly
Zeer actief
Mijn ras(sen): cavalier king charels spaniel bleheim teefje
Contacteer:

Ongelezen bericht door thelittlegirly »

Tiny schreef:Bij mijn ouders thuis, mijn moeder liet trots haar net opgeknapte slaapkamer zien, Beau springt op bed, ruikt even en leegt zo zijn hele blaas op het nieuwe bed :oeps:
Of Jeda die enthousiast mijn volle huiskamer komt ingerend, met een slipje :N: En niet loslaten...nee de hele kamer doorrennen met dat ding.
haha leuk om te horen dat ik niet de enige ben waarvan de hond ondergoed steelt. :D

tja ik zat zo eens te denken ik ben wel heel benieuwd wat iedereen zo eens overkomt dus vandaar dit topic!!!
gezellig hoor al die verhalen.
Afbeelding

meid je bent super!!!

http://link.marktplaats.nl/287882556 oppas aangeboden
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

1. Plassen tegen het been aan van iemand tijdens hondencursus. Rhodin was zo bezig met alles om hem heen dat hij zomaar zijn poot lichtte tegen een mens. :oeps:
2. Diarree voor de supermarkt, het spoot er zo uit over de stoep heen. :oeps:
3. Ik had een rokje aan, hij snuffelde wat op de grond, deed zijn kop omhoog waardoor de rok heel ver omhoog ging en ik zo'n beetje in mijn onderbroek stond. :oeps:
4. Plotseling grommen en blaffen naar iemand die haar been gebroken had en op krukken liep... In een overvolle bus. :oeps:
5. Op mijn werk werd hij zeer beschermend tegenover ons avondhoofd, een hele lieve dame die niet zo houdt van dat soort honden. :oeps:
6. Het huis van mijn nichtje onderpissen toen hij door had dat we hem de trap af zouden dragen. :oeps:
7. Het huis van een vriend onderpissen toen hij door had dat we hem de trap af zouden dragen. :oeps:
8. Paul zijn mouwen en kleren nat van de urine zodra hij Rhodin daadwerkelijk van de trap af ging dragen. :oeps:
9. De auto van de moeder van een vriend van ons onderpissen toen Paul binnen nog wat op moest halen en hij 20 seconden alleen in de auto zat. :oeps:
10. We waren bij vrienden en gingen even met Rhodin lopen, toen rolde hij in mensenpoep. We konden Rhodin met een emmer en shampoo voor hun huis op de stoep gaan wassen. Midden in de stad. :oeps:
11. Vieze stinkscheten laten in de bus. :oeps:
12. Aanslaan als een idioot toen een jongetje mij 's nachts de weg wilde vragen. :oeps:
13. Grommen en blaffen naar iemand die in het donker met tassen aan het sjouwen was en ons liet schrikken. Diegene herkende mij en Rhodin dezelfde week in de bus, 'Ik ken jou wel, met je griezelige hond!' En oh, oh, wat hadden hij en zijn vrienden een lol. :oeps:

....Volgens mij kan ik nog een hele tijd door gaan als ik nog even nadenk.

Edit: Het klinkt als een vreselijke hond, alleen ik moet daar wel even bij zeggen dat het bijna allemaal is gebeurd in de eerste twee maanden toen wij hem net hadden en hij nog een vreselijk angsthaasje was. :mrgreen:
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
josefientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griekse herder

Ongelezen bericht door josefientje »

iiiiieeuw :N: :N: :N:

Wat heb jij een VRESELIJKE hond!

:smile: :smile:
Afbeelding
Renee1966
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel

Ongelezen bericht door Renee1966 »

Voor Suzie heb ik twee honden gehad, Ko en Zoë.
Zoë was heel braaf en Ko was een mafkees.
Kleine greep genante momenten:

Honden mee met de caravan op vakantie in Duitsland.
Ik bij de receptie aanmelden en verteld dat we honden mee hadden.
Was prima, maar aan de lijn houden, ze mogen ABSOLUUT NIET los op de camping.
Nee mevrouw, ik leg ze vast aan een riempje, van mijn honden heeft u geen last.

Voortent aangeritst en manlief besluit dat Ko in de voortent toch wel los kan :piew: .
Hond steekt direct kop onder rits door, rrrrrrrrrt ,rits omhoog en rent in volle vaart de receptie in.
Even bij de balie checken wat het vrouwtje daar binnen was wezen doen.

Kon ik met veel entschuldigungs en een hoofd als een boei m'n hond daar vandaan vissen.

Andere vakantie kwamen er mensen een borrel halen, mevrouw was een beetje bang voor honden, doen ze niks? Nee hoor ze zijn heel braaf..... zag de voortent er zo uit, Ko was even wezen winkelen in de vuilnisbak:

Afbeelding

Weer een andere vakantie, tijdens wandeling , in volle vaart, tegen "standbeen" van zwager knallen, de man valt op z'n stuitje (en heeft een hernia-geschiedenis :oeps: ).
Die was de rest van de vakantie niet meer zo mobiel........

Een teckel leren vliegen, die zat aan de flexi en Ko kwam even met 50km/u overdwars langsgescheurd.
Ja sorry mevrouw, het is een halve whippet, ze kan nogal hard rennen :oeps: .

Ze heeft een keer alle oliebollen opgegeten, toen we bij vrienden oudjaar vierden en we allemaal gezellig uit het raam naar het vuurwerk stonden te kijken.
Gingen we weer zitten, alle bollen en flappen weg :F: .

Bij ELK dierenartsbezoek het koekje "terugkoppen" naar de dokter, ze kon niet vangen (deed geen poging ook trouwens).
Was trouwens vooral genant voor de dokter.

Een condoom opgegeten (buiten) en die de volgende dag uitpoepen, maar hij bleef hangen.
Moest ik aan een visser even een stukje papier vragen om het uit d'r poeperd te halen :mann: .

Ze is nu 2 jaar dood, maar we missen d'r nog iedere dag, maf beest.
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale

Ongelezen bericht door Drazic »

Mijn meest genante was toch wel toch Drazic nog een pupje was (gelukkig)
Ik had in de stad een cd besteld en werd gebeld dat ik die kon komen halen,Ik dacht nou ik hoef hem alleen maar op te halen
Dus ik neem Drazic gewoon even mee,lopen we door de winkel straat niets aan de hand de winkel in ook prima verlopen
Nu loop ik een kortere route terug ,maar daar kom ik in het overdekte gedeelte waar geen honden mogen komen
Nou dan Drazicje maar op de arm ........Ik loop naar binnen bochtje om en ik denk wat voel ik toch.......
Zit drazic lief gewoon in mijn hand te poepen :oeps: :oeps: :oeps: :oeps:
Dus ik heb het maar in een doekje gedaan en in het voorbij lopen in een vuilnisbakje gekukelt
Gelukkig had het geregend en kon ik mijn hand in een plas water een beetje afspoelen :love: 't is zo'n scheetje
Jane Doe
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire Terrier

Ongelezen bericht door Jane Doe »

We hadden hier een keer een man die vissen kwam halen, uit ons aquarium
Omdat het nogal een groot bak was, moesten we met zijn 2en de vissen gaan vangen.
Na een uur eindelijk de goede vissen te hebben gevangen, pakt de man zijn jas en wil hij zijn bril pakken.

Terwijl hij vraagt waar zijn bril is, horen we gekraak en kijken we tegelijk naar Kyra, die heel ontschuldig op de bank zat, met een half montuur uit haar bekkie hangend en allemaal glas onder haar
Afbeelding
elly p
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 bassets

Ongelezen bericht door elly p »

TeamWork schreef:Mijn eerste Boxer Sheba was al 9 toen ze bij ons kwam. Ik liet haar vaak los lopen, ze luisterde prima.
We woonden toen nog nog op een flat en we liepen met zn drietjes en de hond (los) de lift in.
Er kwam nog een bewoner bij ons in de lift staan.
Sheba liep naar de man toe, stopte haar neus in de man zijn kruis en liet vervolgens die lucht heel duidelijk hoorbaar weer uit haar neus lopen.....de lift stopte, man stapte uit en wij lagen slap van de lach tegen de de liftwand aan......
Daarna moest ze altijd aangelijnd in de lift mee :pffff:

:smile: :smile: :smile: Ohja, ik weet nog hoe een boxer de lucht 'snorkend' kan laten weglopen..
Ow man, zit hier in mijn eentje gierend te lachen !
Afbeelding
Groetjes, Elly
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik was er niet bij, maar het was de "lease-moeder" van onze tweede reu. Boy vond kinderen nogal gezellig, en liep daar altijd op af. Je moest ogen voor en achter hebben om hem tegen te houden, maar we woonden aan de pier in Scheveningen dus daar was het altijd wel druk, zeg maar.

Hond was amper 6 maanden oud. Maar goed, had al wel een flink gewicht natuurlijk. Ziet ergens in de november-zon op het strand een kind en peert er zo op af. Kind schrikt zich het apelazerus, en valt pardoes in het mulle zand. Buuf (een keurig, welgestelde mevrouw uit Wassenaar) snelt erop af en lijnt stoute hond aan. Zegt met barse stem (ze rookte nogal veel) "Nee Boy, Foei!" en wijsvinger opstekend. Zegt sorry tegen de ouders en raapt kindje op (kind van 1 jaar die in het mulle zand is gevallen).
Vervolgens is alles weer op orde, en krijgt buuf zo van de moeder een platte pets op haar wang.
"Wilt u nooit meer uw hond zo corrigeren in het bijzijn van mijn kind, want ik wil niet dat ze met geweld opgroeit!"

Ik kan het nog steeds niet geloven (dat eerste gedeelte wel hoor, maar dat laatste echt niet). Buuf had 's avonds gewoon echt een rode vlakke handafdruk op haar wang staan :N:
thelittlegirly
Zeer actief
Mijn ras(sen): cavalier king charels spaniel bleheim teefje
Contacteer:

Ongelezen bericht door thelittlegirly »

nou ja dat is wel achterlijk!!! die moeder is gek! hoezo geen geweld zij geeft dan ook echt het juiste voorbeeld!!! :devil: :devil:
Afbeelding

meid je bent super!!!

http://link.marktplaats.nl/287882556 oppas aangeboden
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

thelittlegirly schreef:nou ja dat is wel achterlijk!!! die moeder is gek! hoezo geen geweld zij geeft dan ook echt het juiste voorbeeld!!! :devil: :devil:
Ik kon er echt alleen maar om lachen (buuf ook trouwens). En ik denk niet dat er van het kind veel terecht komt :ugh:
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Met mijn vorige hond, Laika, was ik voor het eerst naar het strand geweest, mevr. bleef maar drinken in het zoute water, dus dat was wachten op problemen.
Op een overvol terras, precies voor een restaurant bedacht zij dat zij toch wel erg misselijk was en moest kotsen........ :oeps:
Daarna liep zij weer vrolijk verder.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Jane Doe schreef:We hadden hier een keer een man die vissen kwam halen, uit ons aquarium
Omdat het nogal een groot bak was, moesten we met zijn 2en de vissen gaan vangen.
Na een uur eindelijk de goede vissen te hebben gevangen, pakt de man zijn jas en wil hij zijn bril pakken.

Terwijl hij vraagt waar zijn bril is, horen we gekraak en kijken we tegelijk naar Kyra, die heel ontschuldig op de bank zat, met een half montuur uit haar bekkie hangend en allemaal glas onder haar
:smile: :smile:
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet

Ongelezen bericht door Kaiou »

Vorig jaar sta ik bij zo'n haringkraam zie ik uit mijn ooghoek dat er iemand achter me komt staan.
Man zet zijn boodschappentassen op de grond, in een fractie van een seconde duikt Kaiou er met zijn hele kop in, graait er een halfje brood in een plastic zak uit en heeft, voordat ik ook maar iets kon doen of zeggen, het plastic open en begint aan de boterhammen :N:
Ik, natuurlijk met een soort van gestotter erbij ("oh!! wat doe je nou, foei, ik schaam me dood"), geprobeerd het brood nog te redden.
Dat was nog een heel gegraai en natuurlijk vergeefs... want Kaiou die graaide natuurlijk ook nog steeds :D .
Man en visboer lagen dubbel van het lachten, het heeft er natuurlijk ook niet uitgezien :F:
Ben maar nieuw brood gaan kopen voor die man.

En de haringmeneer, die herkende ons dit jaar nog prima.....hij moest er nog steeds om lachen :oeps:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”