Maar die runderstrotten dat kan echt niet 'krak-krak' zijn hoor, als dat wel zo is, heb je hele enge honden.
Nee, ze zijn echt heel groot, met niet alleen luchtpijp maar ook 'botjes/kraakbeen' wat bij de keel/strot van de koe (of paard zit) en een dikke laag spiervlees er om wat echt ontzettend strak om de die strot/keel/luchtpijn heen zit. Ze doen er hier zeker net zo lang over als een borstbeen en/of ribben. Ik heb er op het moment geen liggen, anders had ik even een paar foto's gemaakt.
Hier wel een foto met Bill aan een halve strot:

En een filmpje van SIlka (bijna op, maar goed, het geeft wel een idee).

Lam- en geitenschouder is te koop bij het Islam Centrum. Eventueel kan Shaweca het denk ik ook wel leveren, want die verkrijgen - volgens mij - hun lam, schaap en geitenproducten van het Islam Centrum.
Ribben hebben ze sowieso en als je een flink stuk neemt met een stuk of 6/8 ribben aan elkaar is het echt een hele kluif.
Bill aan een halve rib:

Knieën en hakken misschien ook wel via het Islam Centrum? Ik geef dit soort botten niet omdat vooral Billy denkt dat alles 'op' moet en kan. Dus dat wordt tanden breken. Daarom geef ik graag van die grote vleesbotten, veel werk en het is tegelijkertijd een maaltijd.
Oh en de visboerin is heel lief, het is idd die vieze koffie...