Die zijn erMARC_S schreef: Ik bedenk me nu ineens dat het best fijn zou zijn als er een pension was waar ze domweg niks van je hond vragen en alleen eten, in de ren en schoonmaken doen. Daar zou ik mijn honden liever doen dan in een pension waar ze verplicht 1 op 1 aandacht met wie er dan werkt moeten hebben.

Een lid van een bevriende club heeft ook een pension en áls Marouck en Biène in november een weekendje in pension moeten (we gaan dan met het werk een weekendje weg) breng ik ze het liefst daarnaartoe (mits er geen kennelhoestenting verplicht is, anders moet ik een andere oplossing zoeken). Biène breng ik zowiezo niet naar een doorsnee pension waar ze minder kaas hebben gegeten van honden met haar karakter, ik zit niet op ongelukken te wachten.

Bij mensen die totaal niet bang zijn is er overigens geen enkel probleem, daar kan ze ook heel aanhankelijk tegen zijn en wil ze ook gewoon naar luisteren.. Maar aarzel je in de omgang met haar of vertrouw je haar niet helemaal, dan zou ze weleens kunnen proberen waar de grens ligt vrees ik. Eén van de redenen dat mijn moeder haar dus ook niet uit laat, zij vertrouwt Biène gewoon niet helemaal. Mijn pa is totaal niet bang voor haar en daarbij geeft ze dus ook geen problemen.