Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

verkiezing hond van het jaar deel 1

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Prachtige foto's, ik kijk uit naar meer!

En ook ik vind het rode jurkje too much :N:
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Bons »

Nanna schreef:
RupsenStorm schreef:meestal draait het bij "schaarse kledij" meer om het spel tussen de vrouw en de keurmeester en hebben de honden er weinig meer mee te maken :Q:
Ik kan je verzekeren dat de keurmeester in kwestie geen enkel oog gehad zal hebben voor het "vrouwelijk schoon" :mrgreen:
Hahaha :smile:

Schitterende foto's Huts :) Jammer dat ik je niet gesproken heb, heb je ook nog even bij de opgang naar het podium links gestaan met je cam toevallig?

Ik had mijn haar los (lang, blond) zwart colbertje, rode hempie, spijkerbroek en stond op het podium te fotograferen.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Oh wat een prachtige honden, vooral die wapperende Afghaan, fantastisch!. Leuk om Sonja er tussen te zien. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Prachtig!

Toevallig nog een Beierse Bergzweethond gespot?
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Nanna schreef:
RupsenStorm schreef:meestal draait het bij "schaarse kledij" meer om het spel tussen de vrouw en de keurmeester en hebben de honden er weinig meer mee te maken :Q:
Ik kan je verzekeren dat de keurmeester in kwestie geen enkel oog gehad zal hebben voor het "vrouwelijk schoon" :mrgreen:
Hij is homo? :mrgreen:
Ik vond dat rode jurkje ook to much, het leid ontzettend af van de hond. Ik had de foto's gister bekeken en kan me alleen dat jurkje herinneren, weet niet eens meer wat voor hond ze had.
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Gollum schreef:
Nanna schreef:
Hij is homo? :mrgreen:
Ik vond dat rode jurkje ook to much, het leid ontzettend af van de hond. Ik had de foto's gister bekeken en kan me alleen dat jurkje herinneren, weet niet eens meer wat voor hond ze had.
Zij heeft toch altijd zulke jurkjes aan?? Ik heb haar al meerdere keren gezien in een zwart-witte, zelfde soort model.

Maar mooie foto's inderdaad! En Sonja, gefeliciteerd met je resultaat!! :ok:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”