Prachtige foto's, ik kijk uit naar meer!
En ook ik vind het rode jurkje too much :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verkiezing hond van het jaar deel 1
Moderator: moderatorteam
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
- Aantal honden: 2
HahahaNanna schreef:Ik kan je verzekeren dat de keurmeester in kwestie geen enkel oog gehad zal hebben voor het "vrouwelijk schoon"RupsenStorm schreef:meestal draait het bij "schaarse kledij" meer om het spel tussen de vrouw en de keurmeester en hebben de honden er weinig meer mee te maken
Schitterende foto's Huts
Ik had mijn haar los (lang, blond) zwart colbertje, rode hempie, spijkerbroek en stond op het podium te fotograferen.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Youp
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Hij is homo?Nanna schreef:Ik kan je verzekeren dat de keurmeester in kwestie geen enkel oog gehad zal hebben voor het "vrouwelijk schoon"RupsenStorm schreef:meestal draait het bij "schaarse kledij" meer om het spel tussen de vrouw en de keurmeester en hebben de honden er weinig meer mee te maken
Ik vond dat rode jurkje ook to much, het leid ontzettend af van de hond. Ik had de foto's gister bekeken en kan me alleen dat jurkje herinneren, weet niet eens meer wat voor hond ze had.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Zij heeft toch altijd zulke jurkjes aan?? Ik heb haar al meerdere keren gezien in een zwart-witte, zelfde soort model.Gollum schreef:Hij is homo?Nanna schreef:Ik kan je verzekeren dat de keurmeester in kwestie geen enkel oog gehad zal hebben voor het "vrouwelijk schoon"RupsenStorm schreef:meestal draait het bij "schaarse kledij" meer om het spel tussen de vrouw en de keurmeester en hebben de honden er weinig meer mee te maken![]()
Ik vond dat rode jurkje ook to much, het leid ontzettend af van de hond. Ik had de foto's gister bekeken en kan me alleen dat jurkje herinneren, weet niet eens meer wat voor hond ze had.
Maar mooie foto's inderdaad! En Sonja, gefeliciteerd met je resultaat!!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)