Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Twijfels over trainen...

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Het wordt iig geen gehoorzaamheid meer. Dat past gewoon niet bij Jamey en mij, daar ben ik wel uit. Maar wat het wel wordt weet ik nog niet. Ik heb (voor kerst al) nog een keer de reddingshondenvereniging gemaild die ik een tijdje terug ook gemaild heb en zal er morgen achteraan bellen als ik nog geen antwoord heb... Maar ik vrees dat ook dat m niet gaat worden door haar ontwikkeling van vuurwerkangst vorige week...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Enya
Zeer actief

Ongelezen bericht door Enya »

Ik weet niet zeker of schotvastheid een onderdeel van het reddingswerk is, maar als het dat is, is het maar een klein onderdeel :wink: Waarom zou je je daardoor tegen laten houden. Ik ga deze maand met Enya kijken bij een vereniging in Roosendaal. Ik hoop dat het iets voor ons is. Ik zie Enya wel over het puin dartelen :mrgreen:
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Enya schreef:Ik weet niet zeker of schotvastheid een onderdeel van het reddingswerk is, maar als het dat is, is het maar een klein onderdeel :wink: Waarom zou je je daardoor tegen laten houden. Ik ga deze maand met Enya kijken bij een vereniging in Roosendaal. Ik hoop dat het iets voor ons is. Ik zie Enya wel over het puin dartelen :mrgreen:
Ik Jamey dus ook wel :mrgreen: Vereniging waar ik wil kijken zit in Zeist :wink:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”