Addy schreef:Tip: lekker vroeg je bed uit als iedereen nog ligt te pitten en dan heb je het veldje voor jou alleenSuzanne123 schreef: Ik wil ook dat mijn hond(en) beweging krijgen. Los is geen optie als het niet omheind is. Het is me heilig dat ik zo'n terrein dus (voor een kwartiertje dan he? ofzo) voor mezelf kan hebben, al dan niet vergezeld van honden die ik ken.![]()
Doe ik ook met mijn honden, lekker vroeg op pad dan heb ik van niemand last en niemand van mij
inderdaad dat doe ik ook. als ik iemand aan zie komen vraag ik altijd of ze op het veldje willen dan pak ik mijn hond en ben ik weg of ik wacht even tot die mensen klaar zijn en ga er dan weer op.
ik hou altijd rekening met de kans dat iemand er ook op wil en geef altijd aan dat sam echt agressief is en ik hem eerst pak en wegga voor zij erop gaan. ik ga dus wel meteen dan en zeg niet dat ze op mij moeten wachten.
om te voorkomen dat er teveel mensen zijn ga ik met sam altijd tussen 6 en 6.30 daarna breng ik hem naar huis en ga ik met lola. zou het heel druk zijn (wat het bijna nooit is) kan ik met haar nog meerdere kanten op, met sam niet, dat veldje is zijn enige losloopmogelijkheid