Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De bench is besteld!!!! En alle andere spulletjes ook.

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

mooie bench hoor, fijn dat hij een eigen plekje krijgt :cheer: :cheer: :cheer:
Jennie
Actief

Ongelezen bericht door Jennie »

Die kleedjes voor in de bench zijn leuk, met die hondenpootjes !
Ik heb deze week een bench gekocht via marktplaats, van 1.20 m.
Zit een op maat gemaakte houtenplank bij -met schroefjes-
om de hond op te zetten.
Ga ik maar niet doen denk ik... :N:
Ik heb hem gekocht voor de show, hier zitten ze niet -meer- in de bench.
Maar toen ze klein waren wel, ideaal !
Afbeelding
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Jennie schreef:Die kleedjes voor in de bench zijn leuk, met die hondenpootjes !
Ik heb deze week een bench gekocht via marktplaats, van 1.20 m.
Zit een op maat gemaakte houtenplank bij -met schroefjes-
om de hond op te zetten.
Ga ik maar niet doen denk ik... :N:
Ik heb hem gekocht voor de show, hier zitten ze niet -meer- in de bench.
Maar toen ze klein waren wel, ideaal !
Ja, het is ook mijn opzet om de bench tijdens het opvoeden van de pup te gebruiken. En dan voornamelijk voor de nachten. De pup gaat dat straks toch zien als 'zijn' eigen plek waar hij zich even terug kan trekken. Lijkt me juist wel fijn voor de pup om zo'n plek te hebben. Omdat er tegenstanders hier op het forum zitten, ben ik echt niet van plan om mijn manier van opvoeden van de pup te veranderen.
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Mireillevdw schreef: Ja, het is ook mijn opzet om de bench tijdens het opvoeden van de pup te gebruiken. En dan voornamelijk voor de nachten. De pup gaat dat straks toch zien als 'zijn' eigen plek waar hij zich even terug kan trekken. Lijkt me juist wel fijn voor de pup om zo'n plek te hebben. Omdat er tegenstanders hier op het forum zitten, ben ik echt niet van plan om mijn manier van opvoeden van de pup te veranderen.

Nee, stel je voor dat je er wat van opsteekt. :wink:
Overigens gaat het om tegenstanders van bench-misbruik. Ik mag toch aannemen dat iedere hondeneigenaar/liefhebber daar niet van gediend is...
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Gefeliciteerd met je aanstaande pup :cheer:
Leuk he de voorpret, alle spulletjes kopen enzo..
Ik ben ook een tegenstander van bench-misbruik hoor, maar dat betekent niet dat niemand meer een bench mag aanschaffen :19:
Bij Gollum merkte ik dat ze het prettig vond als er een doek over de bench heenlag, als je een beetje een leuke doek koopt ziet zo'n bench er al veel gezelliger uit :ok:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Als je de bench verantwoord gebruikt heb ik er niks op tegen,dus gewoon als je even een boodschap moet halen,en je pup nog niet weet waar hij zijn tanden in mag zetten......maar ik vind wel dat je toe moet werken naar een hond die zich vrij kan bewegen in huis :wink: en alleen voor een veilig plekje vind ik dat onzin,dat heb je in een mand of op een kussen ook........hier 3 veilige plekjes,waar hij ook grondig gebruik van maak als hij ondeugend is,zoiets van buut af :mrgreen:
Afbeelding
Mireillevdw
Zeer actief
Contacteer:

Rami schreef:Nee, stel je voor dat je er wat van opsteekt. :wink:
Overigens gaat het om tegenstanders van bench-misbruik. Ik mag toch aannemen dat iedere hondeneigenaar/liefhebber daar niet van gediend is...
Nou, wat mij juist stoort is dat het lijkt alsof alle tegenstanders van de bench er vanuit lijken te gaan dat een benchvoorstander ook meteen misbruik maakt van een bench terwijl dat vaak niet het geval is...... Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen op de regel.....
Pepie schreef:Als je de bench verantwoord gebruikt heb ik er niks op tegen,dus gewoon als je even een boodschap moet halen,en je pup nog niet weet waar hij zijn tanden in mag zetten......
Juist, dat is ook mijn opzet voor het benchgebruik.:wink:
Pepie schreef: maar ik vind wel dat je toe moet werken naar een hond die zich vrij kan bewegen in huis :wink: en alleen voor een veilig plekje vind ik dat onzin,dat heb je in een mand of op een kussen ook........hier 3 veilige plekjes,waar hij ook grondig gebruik van maak als hij ondeugend is,zoiets van buut af :mrgreen:
Voor het geval het niet duidelijk genoeg is. Ik wil, de bench vooral juist tijdens het opvoeden van de pup gebruiken. Later wil ik overgaan op een mand, kussen of een hondensofa (errug leuk!!!:mrgreen: ).
Afbeelding
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Jennie
Actief

Ongelezen bericht door Jennie »

Ik gebruikte de bench voor de nacht en voor als ik een boodschap ging doen.
Ga ik bij de volgende pup weer zo doen.
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Mireillevdw schreef:
Rami schreef:Nee, stel je voor dat je er wat van opsteekt. :wink:
Nou, wat mij juist stoort is dat het lijkt alsof alle tegenstanders van de bench er vanuit lijken te gaan dat een benchvoorstander ook meteen misbruik maakt van een bench terwijl dat vaak niet het geval is...... Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen op de regel.....

Voor het geval het niet duidelijk genoeg is. Ik wil, de bench vooral juist tijdens het opvoeden van de pup gebruiken. Later wil ik overgaan op een mand, kussen of een hondensofa (errug leuk!!!:mrgreen: ).
Daar raak je vanzelf gewend aan hier. Veel plezier met je pup en dat gaat zeker lukken zo met de bench. Ik heb het ook zo gedaan.
Mireillevdw
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb net ook alle andere spullen besteld die nodig waren. Ook de Puppy Kong en de pasta die erin hoort. Die wilde ik perse hebben.:mrgreen:
Lijkt me erg leuk voor Haakon om mee bezig te zijn.
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ik had ook een bench, ook zo'n mooie :mrgreen: Hier alleen gebruikt met open deur omdat Buffy deurtje dicht niet wilde, ik inmiddels een andere oplossing had (hekje voor de half open keuken) en het was een heel brave pup die zich niet in de nesten werkte.

Die Kong vind ik in ieder geval een prima aanschaf, maar de pasta is er snel uit en erg duur. Je kunt hem met van alles vullen en hem zo ook wat moeilijker maken. Nog steeds krijgt Buffy een Kong als ze alleen moet blijven en dat gaat erg goed.
Anne
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik doe meestal smuldier ofzo in de kong :mrgreen: :cheer: gaat fantastisch,
of zomers in de avond klaarmaken met joghurt, en dan in de vriezer :wink:
wel even het geetje dichtmaken n atuurlijk :smile:
tibetaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)

Ongelezen bericht door tibetaantje »

had ook een bench toen ze puppy waren. ideaal.
maar deze bench (van dit topic) is nog niet ''aangekleed'' :smile:
als daar een kleedje en speeltjes en van alles voor de pup in ligt is het gewoon ze veilige plekkie hoor.
als ik nu de bench naar beneden zou halen zouden ze vechten wie er het eerst in mocht :pffff:
wanneer komt je pup nou precies of heb ik daar overheen gelezen?
in ieder geval veel plezier met de voorpret....... :ok:
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.

Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
:I: Allway's in my heart :I:

Afbeelding
Innuendo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël

Ongelezen bericht door Innuendo »

Mijn bench staat te verroesten op het balkon, die heeft ook van die gekke vlekjes :mrgreen:
Peppie
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Peppie »

Onze 'pup' is nu ruim 6 maanden, en wij hebben zelfs 2 benches in huis! 1 in de woonkamer en 1 op de verdieping vlakbij onze slaapkamer.
De bench boven hebben we inmiddels vervangen door een mand.
Beneden moet de overgang nog komen. Tot nu toe zit ze nog steeds in de bench als ik naar het werk ben.

Ik dacht eerst ook, een hondenkooi??? Maar wat vond ik het ideaal, en wat heeft de bench een rust gebracht voor de hond en voor ons. Wij hebben de bench nooit als straf gebruikt, alleen voor rust.

En ik had ook vol enthousiasme allerlei spulletjes aangeschaft, die later helemaal niet leken aan te slaan. En het veranderde ook nogal met het opgroeien. Ik wissel nu speeltjes steeds af, zodat ze elke keer weer wat nieuws heeft.
En kartonnen dozen (van de supermarkt) en lege plastic bloempotten doen het ook erug goed. Ook lege toiletrolletjes, lege keukenrolletjes, allemaal geweldig.

Wanneer komt je pup en kun je ook een fototje plaatsen?
Elk voordeel heeft z'n nadeel en elk nadeel heeft z'n voordeel!
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”