Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond afgezet voor vakantie? Meenemen?
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
Je kunt me irritant vinden maar je moet ook weten dat ik niet alle tijd van de wereld heb, snap je wat ik bedoel.
Ik ben er niet heen geweest, maar gisterochtend toen ik met Fox liep heb ik wel een andere hond gezien zonder halsband, die heb ik geprobeerd te lokken. Dat is niet gelukt. Vandaag liep ik in het park toen kwam die met Fox spelen, toen heb ik hem meegenomen, wat misschien niet het slimste was om te doen
Een gevecht tussen de hond en Fox op het territorium van Fox. Toen heb ik de andere hond opgesloten in de gang en Fox in de woonkamer. Toen hebben wij de dierenambulance gebeld, die zeiden dat we naar het politiebureau moesten gaan met de hond. We werden daar zeer goed geholpen, het diertje gaat morgen naar het asiel aangezien het al zo laat was. Hij was zo lief 

Ik ben er niet heen geweest, maar gisterochtend toen ik met Fox liep heb ik wel een andere hond gezien zonder halsband, die heb ik geprobeerd te lokken. Dat is niet gelukt. Vandaag liep ik in het park toen kwam die met Fox spelen, toen heb ik hem meegenomen, wat misschien niet het slimste was om te doen

-
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
Nouja, iemand die een hond laat lopen omdat hij/zij te weinig tijd heeft om actie te ondernemen of om ook maar een telefoontje te plegen, en die bij de volgende hond wel iets kan doen neem ik niet te serieus.halloOo schreef:Leuk hoor, die sarcasme :N: Moet je een foto zien van toen die nog bij ons wasPoppetje schreef:Zo, jij vindt zo te horen dagelijks honden tijdens je rit.
-
- Vaste gebruiker
Hoezo? De vorige hond heb ik niet laten lopen. Die kon ik niet lokken en deze was wel te lokken en een hond moet je nou een paar keer per dag uitlaten, werk of geen werk.Poppetje schreef:Nouja, iemand die een hond laat lopen omdat hij/zij te weinig tijd heeft om actie te ondernemen of om ook maar een telefoontje te plegen, en die bij de volgende hond wel iets kan doen neem ik niet te serieus.halloOo schreef:Leuk hoor, die sarcasme :N: Moet je een foto zien van toen die nog bij ons wasPoppetje schreef:Zo, jij vindt zo te horen dagelijks honden tijdens je rit.
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
- Aantal honden: 2
Je schrijft zelf, dat je de eerste hond, waar het topic om ging, niet weer hebt opgezocht in het bos, dus m.a.w...... laten lopen.halloOo schreef:
Hoezo? De vorige hond heb ik niet laten lopen. Die kon ik niet lokken en deze was wel te lokken en een hond moet je nou een paar keer per dag uitlaten, werk of geen werk.
een topic openen om dan vervolgens zo te reageren op de mening van mensen die het goed bedoelen en je raad willen geven getuigd, van gebrek aan respekt en ik neem je dan ook niet ernstig. HalloOo, grow uphalloOo schreef:Het spijt me zeer, maar ik heb ook meer dingen te doen!![]()
Bellen jullie dan even lekker, als je toch tijd zat hebt![]()
Amsterdamse Bos, omgeving kinderzwembadje.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
-
- Vaste gebruiker
Ik heb hem helemaal niet laten lopendoggy schreef:Je schrijft zelf, dat je de eerste hond, waar het topic om ging, niet weer hebt opgezocht in het bos, dus m.a.w...... laten lopen.halloOo schreef:
Hoezo? De vorige hond heb ik niet laten lopen. Die kon ik niet lokken en deze was wel te lokken en een hond moet je nou een paar keer per dag uitlaten, werk of geen werk.

halloOo schreef:Ik heb hem helemaal niet laten lopendoggy schreef:Je schrijft zelf, dat je de eerste hond, waar het topic om ging, niet weer hebt opgezocht in het bos, dus m.a.w...... laten lopen.halloOo schreef:
Hoezo? De vorige hond heb ik niet laten lopen. Die kon ik niet lokken en deze was wel te lokken en een hond moet je nou een paar keer per dag uitlaten, werk of geen werk.Het is zo ver weg dat ik er niet weer zo heen kan omdat ik nog meer dingen te doen heb, anders had ik het zeker gedaan

Had dan toch direct actie ondernomen

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als jij betere en belangrijkere dingen te doen had, waarom kon je dan wel 5 uur in het bos wandelen... Dan kan dat telefoontje van 5 minuten (hooguit) er ook nog wel bij, HallOoooooooooooo!!!!!!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
- Vaste gebruiker
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
-
- Vaste gebruiker
-
- Vaste gebruiker
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Ik zou de dierenambulance bellen, amivedi en de politie (alles staat in mijn mobiel)halloOo schreef:Jullie zijn echt grappig![]()
Helaas heb ik dingen te doen die belangrijker zijn dan die hond. Wat zouden jullie doen als je werk te doen hebt? Zou je die hond laten lopen of dat werk laten vallen en geen eten kunnen kopen voor je eígen hond of die hond ophalen?
vervolgens alles proberen eraan te doen om de hond te vangen eventueel met hulp van andere mensen als het nodig is.
Verder als ik werk dan is het meestal zo dat er gebeld word dat er een hond gevonden is en dan gaan we erom. Gelukkig zijn er een hoop mensen die dat wel doen zodat honden en bazen weer samen verder kunnen

Verder laat ik idd alles vallen als er een hond alleen loopt
Op eerste kerstdag tijdens het diner met de hele familie werd er ook gebeld dat er in die en die straat een hond alleen liep (4 straten verderop) een grote hond die niemand kende. Daar ben ik toen ook gelijk om gegaan omdat ze er niet bij durfden te komen daar. Daarna alles ingelicht, verder gegeten, rondje door het dorp en hond en baas verenigd! Zo heb ik dat een paar maanden geleden ook gedaaan met een een jack russell die op mijn vrije middag een paar keer langs ons huis kwam helemaal alleen. Heb op de zondag middag zo'n 10 keer aan moeten bellen bij huizen en mensen aan moeten spreken eerdat ik de baas had maar dat is me wel de moeite waard. (ik wist in dit geval dat hij in elk geval in een bepaalde buurt woonde dus moest alleen op zoek naar de goede straat en goede huis).
3 weken geleden had ik erge haast (afspraak en was al te laat) maar zag opeens een jack aan een drukke weg lopen helemaal alleen. Ben ik gestopt en naar de weg gelopen en vanaf daar weer naar de hond om te proberen te pakken. Helaas was de jack heel bang dus niet gelukt. Hij ging het gras in wat heel hoog was bij een verlaten fabriek. Heb toen de dierenambulance gebeld en die wisten de eigenaar waarschijnlijk. 4 uur later na veel gezoek in het gras waren baas en hond weer samen

Verder wordt er volgens mij niemand ontslagen als hij gewoon even overlegt of het mogelijk is wat later te komen i.v.m........... en anders even bellen idd dan heb je toch wel wat gedaan.
- micky-do
- Vaste gebruiker
Ach als ze iedere hond zonder halsband mee lokt, kan je er in het amsterdamse bos aardig wat vinden die gewoon met hun baasjes aan het wandelen zijn..
Ik begrijp echt niet dat je verder geen actie hebt ondernomen, ik vind je verhaal op het ongeloofwaardige af ... Spreekt nogal tegen he
oowww er liep een hond los, wat moet ik doen moet ik terug gaan om hem te lokken ??? Nee je had 1 hooguit 2 simpele telefoontjes moeten plegen kost je waarschijnlijk een minuut of 10 maar dan wordt er wel wat mee gedaan. Maar daar had mevrouw geen zin in en geen tijd voor, wist je dat er mobile telefoontjes bestaan zodat je overal waar je ook bent kan bellen , ook op je werk dus !! of tijdens het boodschappen doen... Waar je het ook zo druk mee had , mij maak je niet wijs dat je absoluut geen tijd had om even te bellen !
Ik begrijp echt niet dat je verder geen actie hebt ondernomen, ik vind je verhaal op het ongeloofwaardige af ... Spreekt nogal tegen he
oowww er liep een hond los, wat moet ik doen moet ik terug gaan om hem te lokken ??? Nee je had 1 hooguit 2 simpele telefoontjes moeten plegen kost je waarschijnlijk een minuut of 10 maar dan wordt er wel wat mee gedaan. Maar daar had mevrouw geen zin in en geen tijd voor, wist je dat er mobile telefoontjes bestaan zodat je overal waar je ook bent kan bellen , ook op je werk dus !! of tijdens het boodschappen doen... Waar je het ook zo druk mee had , mij maak je niet wijs dat je absoluut geen tijd had om even te bellen !
Gangster in tha House
-
- Vaste gebruiker
Ach, wat jij wiltmicky-do schreef:Ach als ze iedere hond zonder halsband mee lokt, kan je er in het amsterdamse bos aardig wat vinden die gewoon met hun baasjes aan het wandelen zijn..

Ik wilde op dát moment best bellen, maar ik had het telefoonnummer van de organisaties niet.micky-do schreef:Ik begrijp echt niet dat je verder geen actie hebt ondernomen, ik vind je verhaal op het ongeloofwaardige af ... Spreekt nogal tegen he
- micky-do
- Vaste gebruiker
Je had ook dat nummer thuis even kunnen opzoeken , is zo gebeurt , geen excuus die je kan gebruiken hoor! Kwestie van een paar minuten....
Ik kom regelmatig in het amsterdamse bos, kom genoeg honden zonder halsband tegen, als ik met mijn hond loop komen de honden ook overal vandaan zonder dat er meteen een baasje achter aan hobbelt.
Ik kom regelmatig in het amsterdamse bos, kom genoeg honden zonder halsband tegen, als ik met mijn hond loop komen de honden ook overal vandaan zonder dat er meteen een baasje achter aan hobbelt.
Gangster in tha House