meestal 2 aan 2 dus dat zijn amy & iza samen en monky & sara samen
amy & iza zijn allebij sociaal naar mens en dier dus dat is een fijn groepje
monky & sara zijn allebij wat ouder en monky kan niet met alles en iedereen en sara wel maar die vindt niks intressant dus dat is ook fijn samen
maar als amy & iza samen weer vervelend zijn niet luisteren, "dominant" doen tegen andere honden etc. zijn 2 jonge teven die alleen niks durven maar samen alles aankunnen

dan gaat amy samen met sara want van sara krijgt ze op haar "kop"

en iza met monky want dat is zo'n schijterd alleen en ze luisterd dan perfect

want monky luisterd ook goed
monky & amy samen is geen fijne combi want dan zijn ze niet erg lief tegen honden

maar s'nachts doe ik dat wel eens want ze vinden elkaar gewoon erg leuk
ze zijn ook een hele tijd samen geweest voordat die andere 2 er bij kwamen en dat merk je gewoon aan hun

dus dat wil ik ze dan ook niet ontnemen
iza en sara is buiten eigenlijk ook niet zo leuk want dan is iza nogal van sara onder de indruk
iza is in huis gewoon een stuk zekerder van haar zelf en sara is de roedelleidster dus heeft iza buiten ontzag voor haar en loopt dan als een dood vogeltje achter mij aan
de 2 jongste fiets ik ook 3 x per week mee dan lopen ze ook samen min. 10 km per keer & ze gaan een aantal keer per week alleen mee naar de winkels, of een kleine trainigsronde, sara gaat meestal mee voor een borstelbeurt (alleen), ik speel ook regelmatig 1 op 1 met de honden in de tuin en monky of iza gaan regelmatig met mijn vriend mee werken
o en als het heel hard regent neem ik ze alle 4 want dan wordt het een klein plasrondje ze hebben alle 4 een bloedhekel aan regen

mee 2 aan de rollijn en 2 aan de korte lijn