Maar wel in het pension in Wasseneur heurPak-de-bal schreef:nou ik niet , hoor,massam schreef:ik ken een hoop kakmadammekes met stafbulletjes.![]()
op het hockey- cricket- en golfbaan veld, zijn ze er niet hoor

Moderator: moderatorteam
Het heeft wel ooit in de krant gestaan. MAar ik weet niet meer welke. Het is zo. En dat is heel jammer vooral voor de pitbulls.Chione schreef:Graag even een linkje naar een onderzoek die dit aantoont. Oh, wacht, dat is er niet.
Ik denk niet dat die per defenitie net zoveel van hun hond houden. Nee, echt niet. Die hebben een hond voor de status.Marieta schreef:En als een crimineeltje een "pittbull' bezit wil toch niet zeggen dat ze er niet goed voor zijn? Die houden net zoveel van hun hond als een ander hoor!
En ja, er zuller er ook genoeg zijn waarvan de hond wel agressief is en die moeten ze ook aanpakken.
Maar een crimineel is niet meteen iemand die niet goed is voor zn hond en zn hond agressief maakt.
Het ligt aan de manier van meten, statistiek is net zo betrouwbaar als zijn boodschapper.iones schreef:Maar het percentage is wel groter. Als er verkeerd volk is, die op bepaald ras valt, dan is dat ras de pitbull.
Dus een crimineel heeft per definitie een hond voor de status? Hoe zit dat dan met zijn precriminele verleden als hij de hond al had? Toen hij nog braaf was gaf hij heel veel om zijn hond maar sinds hij crimineel is is het ineens statussymbool?Ik denk niet dat die per defenitie net zoveel van hun hond houden. Nee, echt niet. Die hebben een hond voor de status.
Was al aan het zoeken naar dit topicLars schreef: Ga ik doen! Als jullie nog even willen meedenken, ik zat te denken aan:
* nivo van opleiding (dus niet opleidingsnivo omdat dat imho niet indicatief is)
criteria:
- LOM school is laag, basisonderwijs middel. VBO laag, MAVO middel, HAVO/VWO hoog. LBO laag, MBO middel en HBO/universitair hoog.
- de opleiding moet succesvol afgerond zijn.
- er kan eventueel gekozen worden om VWO/Universitair zeer hoog mee te geven maar ik wilde het in eerste instantie onderverdelen in 3 categorieën.
* werknivo
criteria:
- ongeschoold werk is laag, operationeel middel en staffuncties hoog.
- magazijnwerk is laag, administratief middel en management is hoog.
* welk ras
criteria:
- geen, elk ras zal individueel benoemt worden met aantallen afgezet tegen de hoeveelheid bazen.
Als iedereen dat netjes aangeeft dan ga ik fantastisch mooie grafiekjes maken.![]()
Als iemand een ander idee heeft, spui het maar!
aan de kant .. jeetje moet jij àlles uitgelegd hebben?Mickie schreef:Pak-de-bal schreef:nou ik niet , hoor,massam schreef:ik ken een hoop kakmadammekes met stafbulletjes.![]()
op het hockey- cricket- en golfbaan veld, zijn ze er niet hoordaar mogen ook geen honden komen.
zo gaat dat helaas wel ja, vroeger hadden ze misschien niet eens een huisdierLars schreef:Dus een crimineel heeft per definitie een hond voor de status? Hoe zit dat dan met zijn precriminele verleden als hij de hond al had? Toen hij nog braaf was gaf hij heel veel om zijn hond maar sinds hij crimineel is is het ineens statussymbooliones schreef:Ik denk niet dat die per defenitie net zoveel van hun hond houden. Nee, echt niet. Die hebben een hond voor de status.
Is het ook niet maar dat is bij enquetes net zo goed.iones schreef:Ik betwijfel of dit forum het gemiddelde van heel hondennederland goed kan weerspiegelen eerlijk gezegd.
ik zou je definitie van 'werkniveau' aanscherpen, lars, en niet alles en nog wat er in proberen te passen.Lars schreef: Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.
Denk dat je gewoon het beste kunt reageren wat voor soort niveau je functie opzich is. Mijn vacature stond op MBO niveau, dus doe ik MBO werklinlin schreef:ik zou je definitie van 'werkniveau' aanscherpen, lars, en niet alles en nog wat er in proberen te passen.Lars schreef: Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.
ik denk dat je je moet beperken tot betaalde arbeid en de rest onder 'economisch niet actief' moet gooien.Jinx schreef:Denk dat je gewoon het beste kunt reageren wat voor soort niveau je functie opzich is. Mijn vacature stond op MBO niveau, dus doe ik MBO werklinlin schreef:ik zou je definitie van 'werkniveau' aanscherpen, lars, en niet alles en nog wat er in proberen te passen.Lars schreef: Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.
ja pdbPak-de-bal schreef:zo gaat dat helaas wel ja, vroeger hadden ze misschien niet eens een huisdierLars schreef:Dus een crimineel heeft per definitie een hond voor de status? Hoe zit dat dan met zijn precriminele verleden als hij de hond al had? Toen hij nog braaf was gaf hij heel veel om zijn hond maar sinds hij crimineel is is het ineens statussymbooliones schreef:Ik denk niet dat die per defenitie net zoveel van hun hond houden. Nee, echt niet. Die hebben een hond voor de status.![]()
Jij maakt er nog altijd een sprookje van , en je ziet het teveel door een roze bril
Ja dat is misschien nog makkelijker.linlin schreef:ik denk dat je je moet beperken tot betaalde arbeid en de rest onder 'economisch niet actief' moet gooien.Jinx schreef:Denk dat je gewoon het beste kunt reageren wat voor soort niveau je functie opzich is. Mijn vacature stond op MBO niveau, dus doe ik MBO werklinlin schreef:ik zou je definitie van 'werkniveau' aanscherpen, lars, en niet alles en nog wat er in proberen te passen.Lars schreef: Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.