Maar wel in het pension in Wasseneur heurPak-de-bal schreef:nou ik niet , hoor,massam schreef:ik ken een hoop kakmadammekes met stafbulletjes.![]()
op het hockey- cricket- en golfbaan veld, zijn ze er niet hoor
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbull is de spiegel van zijn baasje.
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Naad
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
- iones
- Zeer actief
Het heeft wel ooit in de krant gestaan. MAar ik weet niet meer welke. Het is zo. En dat is heel jammer vooral voor de pitbulls.Chione schreef:Graag even een linkje naar een onderzoek die dit aantoont. Oh, wacht, dat is er niet.
Daarmee beweer ik niet dat alle pitbulls criminele eigenaren hebben, of dat de eigenaren allemaal tuig is. Maar het percentage is wel groter. Als er verkeerd volk is, die op bepaald ras valt, dan is dat ras de pitbull. Die vallen niet op een labrador of een poedel.
Ik denk niet dat die per defenitie net zoveel van hun hond houden. Nee, echt niet. Die hebben een hond voor de status.Marieta schreef:En als een crimineeltje een "pittbull' bezit wil toch niet zeggen dat ze er niet goed voor zijn? Die houden net zoveel van hun hond als een ander hoor!
En ja, er zuller er ook genoeg zijn waarvan de hond wel agressief is en die moeten ze ook aanpakken.
Maar een crimineel is niet meteen iemand die niet goed is voor zn hond en zn hond agressief maakt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
- Aantal honden: 2
Het ligt aan de manier van meten, statistiek is net zo betrouwbaar als zijn boodschapper.iones schreef:Maar het percentage is wel groter. Als er verkeerd volk is, die op bepaald ras valt, dan is dat ras de pitbull.
Dus een crimineel heeft per definitie een hond voor de status? Hoe zit dat dan met zijn precriminele verleden als hij de hond al had? Toen hij nog braaf was gaf hij heel veel om zijn hond maar sinds hij crimineel is is het ineens statussymbool?Ik denk niet dat die per defenitie net zoveel van hun hond houden. Nee, echt niet. Die hebben een hond voor de status.
Ik denk dat je iets teveel generaliseert in deze. Begrijpelijk want het zijn altijd de patsertjes die in de spotlights willen staan en dat is de beeldvorming die de media op ons afvuurt maar dat is maar een hele beperkte blik.
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Was al aan het zoeken naar dit topicLars schreef: Ga ik doen! Als jullie nog even willen meedenken, ik zat te denken aan:
* nivo van opleiding (dus niet opleidingsnivo omdat dat imho niet indicatief is)
criteria:
- LOM school is laag, basisonderwijs middel. VBO laag, MAVO middel, HAVO/VWO hoog. LBO laag, MBO middel en HBO/universitair hoog.
- de opleiding moet succesvol afgerond zijn.
- er kan eventueel gekozen worden om VWO/Universitair zeer hoog mee te geven maar ik wilde het in eerste instantie onderverdelen in 3 categorieën.
* werknivo
criteria:
- ongeschoold werk is laag, operationeel middel en staffuncties hoog.
- magazijnwerk is laag, administratief middel en management is hoog.
* welk ras
criteria:
- geen, elk ras zal individueel benoemt worden met aantallen afgezet tegen de hoeveelheid bazen.
Als iedereen dat netjes aangeeft dan ga ik fantastisch mooie grafiekjes maken.![]()
Als iemand een ander idee heeft, spui het maar!
Groetjes,
Wendy
Wendy
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Groepsleidster BSO, voorheen groepsleidster in een leefgroep van licht verstandelijk gehandicapte kinderen met gedragsproblemen.
Ras: Boxer (ow...vechthond), Hollandse Herder korthaar en Mechelse Herder (ow...enge hedders)
Opleidingsnivo HBO dus hoog, werknivo middel
Ras: Boxer (ow...vechthond), Hollandse Herder korthaar en Mechelse Herder (ow...enge hedders)
Opleidingsnivo HBO dus hoog, werknivo middel
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Nah eerst Mavo toen VBO. Daarna een MBO opleiding gedaan niet afgerond, was niks voor mij.
Toen een MBO opleiding dierenverzorging gedaan en die wel netjes afgerond.
Eerst jaren in een slagerij gewerkt, maar daar konden mijn handjes niet tegen (aandoening met de kou) daarna poetsmuts geweest (oh nee interieurverzorgster noemen ze dat he
).
Ik werk nu in een dierenasiel en heb een Duitse Dog.
Groetjes Marieta
Toen een MBO opleiding dierenverzorging gedaan en die wel netjes afgerond.
Eerst jaren in een slagerij gewerkt, maar daar konden mijn handjes niet tegen (aandoening met de kou) daarna poetsmuts geweest (oh nee interieurverzorgster noemen ze dat he
Ik werk nu in een dierenasiel en heb een Duitse Dog.
Groetjes Marieta
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Qal
- Zeer actief
- balls & bones
- Actief
MBO
Helpdesker voor crm software,
Kruising podenco en een enge hedder
Voor de mooie statistieken spelen mijn honden regelmatig met:
amstaff van een verpleger en een peuterjuf
pitbull van een lasser (hij heeft wel ooit een fiets gepikt maar kweekt geen wiet)
stamboomloze amstaff van 12 jaar van de buurvrouw/huisvrouw
teckel van een gepensioneerd schooljuf
JR en Cocker van eigenaren van stomerij
Bouvier van schoonmaakster die ook in de buurtpreventie actief is
pitbull van schizo buurtgenoot (merk je niets van)
alaskan malamute van fysiotherapeute
Helpdesker voor crm software,
Kruising podenco en een enge hedder
Voor de mooie statistieken spelen mijn honden regelmatig met:
amstaff van een verpleger en een peuterjuf
pitbull van een lasser (hij heeft wel ooit een fiets gepikt maar kweekt geen wiet)
stamboomloze amstaff van 12 jaar van de buurvrouw/huisvrouw
teckel van een gepensioneerd schooljuf
JR en Cocker van eigenaren van stomerij
Bouvier van schoonmaakster die ook in de buurtpreventie actief is
pitbull van schizo buurtgenoot (merk je niets van)
alaskan malamute van fysiotherapeute
-
linlin
- iones
- Zeer actief
-
Pak-de-bal
aan de kant .. jeetje moet jij àlles uitgelegd hebben?Mickie schreef:Pak-de-bal schreef:nou ik niet , hoor,massam schreef:ik ken een hoop kakmadammekes met stafbulletjes.![]()
op het hockey- cricket- en golfbaan veld, zijn ze er niet hoordaar mogen ook geen honden komen.
veel natuurlijk labradors, maar geen staff
-
Pak-de-bal
zo gaat dat helaas wel ja, vroeger hadden ze misschien niet eens een huisdierLars schreef:Dus een crimineel heeft per definitie een hond voor de status? Hoe zit dat dan met zijn precriminele verleden als hij de hond al had? Toen hij nog braaf was gaf hij heel veel om zijn hond maar sinds hij crimineel is is het ineens statussymbooliones schreef:Ik denk niet dat die per defenitie net zoveel van hun hond houden. Nee, echt niet. Die hebben een hond voor de status.
Jij maakt er nog altijd een sprookje van , en je ziet het teveel door een roze bril
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
Pak-de-bal
- Qal
- Zeer actief
Is het ook niet maar dat is bij enquetes net zo goed.iones schreef:Ik betwijfel of dit forum het gemiddelde van heel hondennederland goed kan weerspiegelen eerlijk gezegd.
Ik ben druk bezig maar het is even iets meer werk dan gedacht, ben nu alle rassen van groep 1, 2 en 3 in een sheet aan het gooien.
Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.
-
linlin
ik zou je definitie van 'werkniveau' aanscherpen, lars, en niet alles en nog wat er in proberen te passen.Lars schreef: Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.
- little-wolf
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
Denk dat je gewoon het beste kunt reageren wat voor soort niveau je functie opzich is. Mijn vacature stond op MBO niveau, dus doe ik MBO werklinlin schreef:ik zou je definitie van 'werkniveau' aanscherpen, lars, en niet alles en nog wat er in proberen te passen.Lars schreef: Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
-
linlin
ik denk dat je je moet beperken tot betaalde arbeid en de rest onder 'economisch niet actief' moet gooien.Jinx schreef:Denk dat je gewoon het beste kunt reageren wat voor soort niveau je functie opzich is. Mijn vacature stond op MBO niveau, dus doe ik MBO werklinlin schreef:ik zou je definitie van 'werkniveau' aanscherpen, lars, en niet alles en nog wat er in proberen te passen.Lars schreef: Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
ja pdbPak-de-bal schreef:zo gaat dat helaas wel ja, vroeger hadden ze misschien niet eens een huisdierLars schreef:Dus een crimineel heeft per definitie een hond voor de status? Hoe zit dat dan met zijn precriminele verleden als hij de hond al had? Toen hij nog braaf was gaf hij heel veel om zijn hond maar sinds hij crimineel is is het ineens statussymbooliones schreef:Ik denk niet dat die per defenitie net zoveel van hun hond houden. Nee, echt niet. Die hebben een hond voor de status.![]()
Jij maakt er nog altijd een sprookje van , en je ziet het teveel door een roze bril
- Mit
- Zeer actief
Ja dat is misschien nog makkelijker.linlin schreef:ik denk dat je je moet beperken tot betaalde arbeid en de rest onder 'economisch niet actief' moet gooien.Jinx schreef:Denk dat je gewoon het beste kunt reageren wat voor soort niveau je functie opzich is. Mijn vacature stond op MBO niveau, dus doe ik MBO werklinlin schreef:ik zou je definitie van 'werkniveau' aanscherpen, lars, en niet alles en nog wat er in proberen te passen.Lars schreef: Oh huisvrouwen gooi ik onder gemiddeld, de zwaarte van de taak heeft iets teveel afwijkingen naar boven en beneden gebaseerd op kinderen, geen kinderen, vent/vrouw die geen fluit uitvoert etc. etc.
Alleen is hij al druk bezig met zn grafiekjes
-
linlin
- pammetje
- Zeer actief
ik ben uitkeringstrekker
nee helaas ben ik door mn ziekte al een paar jaar uit de running
doorvoor doe ik nu een opleiding tot boekhouder, zodat ik hopelijk weer zo snel mogelijk een vaste baan heb
ik heb mbo detailhandel afgerond
ik heb een kaascursus gedaan
en ik heb een cursus voor administratief medewerker gedaan
nee helaas ben ik door mn ziekte al een paar jaar uit de running
doorvoor doe ik nu een opleiding tot boekhouder, zodat ik hopelijk weer zo snel mogelijk een vaste baan heb
ik heb mbo detailhandel afgerond
ik heb een kaascursus gedaan
en ik heb een cursus voor administratief medewerker gedaan

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- pammetje
- Zeer actief
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier