niets , want ik open toch alleen onzin-topics?flamme schreef:Ik probeer het toch weer.
marjolein, wat wil je nu bereiken met dit topic?

Moderator: moderatorteam
Het luchtte inderdaad aardig opHanneke schreef:Het zat je hoog, hèDazwa84 schreef:Ik zeg het normaal nooit maar ik pleit voor een permanente ban. Ik ben het echt zat om elke keer zulk kinderachtig gedoe te moeten lezen. Denk je een leuk topic gevonden te hebben en weer draait het telkens om Pak de Bal. Ik vind het echt forumvervuiling worden, ook al zal Marjolein volgens de regels wel niets fout doen. Overall gezien vind ik het echt walgelijk gedrag op een forum.
Zo. Dat moest er eindelijk eens even uit.![]()
Het is alleen jammer dat de amusementswaarde van dit forum dan wat achteruit zal gaan. Daarentegen zal het voor vele bloeddrukken gunstig uitpakken.
Geer schreef:Pak, als ik een topic zou openen met de titel:
"Alle negers zijn lelijk"
Denk je dan werkelijk dat het daarop volgende topic een serieuze, nette heen-en-weer discussie wordt over het feit of mensen met een donkere huidskleur al dan niet lelijk zijn en zo ja, waar dat dan aan ligt? On topic, zonder gekift?
Of denk je misschien dat er dan heel veel mensen, bijvoorbeeld negers of mensen met donkere vrienden, boos worden en de topic binnen no time een welles-nietes geharrewar zou worden vol met beledigingen en verdedigingen?
van voor dat 1 bepaald persoon lid wasPak-de-bal schreef:precies ik ookjelle schreef:Ik hou van mensen die niet kortzichtig en dom zijn, en die niet continu denken dat de hele wereld om hén draait. Die niet per se altijd alle aandacht (ook al is het negatieve) hoeven te hebben, die niet voortdurend denken dat de hele wereld tegen hen is en daarvoor zoveel mogelijk non-argumenten proberen te verzamelen. Van mensen die open staan voor anderen en bereid zijn te luisteren en te leren in plaats van hun eigen onwaarheden glashard vol te blijven houden. Van mensen die niet hun domme vooroordelen voortdurend ten toon spreiden.
En ik hou van het forum zoals het vroeger was.
voordat er voortdurend gekankerd wordt op 1 persoon
Moet dat zo?? Vind ik zo vervelend als mensen met dat woord gaan schelden, is al erg genoeg in de wereldPak-de-bal schreef:
voordat er voortdurend gekankerd wordt op 1 persoon
omdat jullie maar met elkaar zitten te discussieren, doe ik dat maar even met mezelf:Emma schreef:en ik vind alle rassen leuk, ze hebben allemaal wat en mijn eigen hond is het mooist![]()
maar vind een mooie brede gespierde rottweiler met lange staart erg mooi, maar kan ook erg lachen om een kleine kortharige chihuahua (of hoe je het schrijft) vind saarloze mooi, huskys, bulldoggen zelfs teckels. ik zou overal wel een van willen, maar daar kan ik niet voor zorgen.
vind paarden ook leuk
Ik negeer heel braaf zo veel mogelijk. En als Pak normaal doet, beloon ik dat positief. Het werkt niet afdoende.Dazwa84 schreef:Weet je wat het is. Het negeren houdt op een gegeven moment een keer op. Dat werkt niet altijd. En dan moet je ingrijpen.
Rami schreef:Joh, laat dit toch allemaal gaan. Doe als ik: negeer users of onderwerpen als ze je niet aanstaan.
(Ja, ik weet 't: ik negeer nu ook even niet, maar anders wel. Is geen moeite, wel veel effect.).
verdikkemeJaap* schreef:Nou, om eerlijk te zijn wordt ik er niet echt geil van.
jij wel??Wil de hond schreef:Dan blijft alleen nog over als optie het wachten tot ze een keertje doodmoe van zichzelf wordt en ophoudt met trolluh.
Daar heb ik tot nu toe niks over gezegt. Mag ik dan nu a.u.b. een normaal antwoord op een normaal gestelde vraag??Pak-de-bal schreef:niets , want ik open toch alleen onzin-topics?flamme schreef:Ik probeer het toch weer.
eigenlijk vind ik dit een arrogante opmerking, weet je dat?Cindy de Wolf schreef:Ik reageer niet vaak maar nu toch wel. Sorry PDB zodra ik jouw naam zie staan en jouw antwoorden gaan mijn nekharen al overeind staan. Je snapt bepaalde dingen gewoon niet of wil het niet snappen. Verder onthoudt ik me van commentaar, de rest is al gezegd.
denk even goed naflamme schreef:Daar heb ik tot nu toe niks over gezegt. Mag ik dan nu a.u.b. een normaal antwoord op een normaal gestelde vraag??Pak-de-bal schreef:niets , want ik open toch alleen onzin-topics?flamme schreef:Ik probeer het toch weer.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ben gewend om op een volwassen manier met elkaar te praten. (dat heb ik je wel al eerder verteld geloof ik)