niets , want ik open toch alleen onzin-topics?flamme schreef:Ik probeer het toch weer.
marjolein, wat wil je nu bereiken met dit topic?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik hou erg veel van....
Moderator: moderatorteam
-
Pak-de-bal
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
Dazwa84
Het luchtte inderdaad aardig opHanneke schreef:Het zat je hoog, hèDazwa84 schreef:Ik zeg het normaal nooit maar ik pleit voor een permanente ban. Ik ben het echt zat om elke keer zulk kinderachtig gedoe te moeten lezen. Denk je een leuk topic gevonden te hebben en weer draait het telkens om Pak de Bal. Ik vind het echt forumvervuiling worden, ook al zal Marjolein volgens de regels wel niets fout doen. Overall gezien vind ik het echt walgelijk gedrag op een forum.
Zo. Dat moest er eindelijk eens even uit.![]()
Het is alleen jammer dat de amusementswaarde van dit forum dan wat achteruit zal gaan. Daarentegen zal het voor vele bloeddrukken gunstig uitpakken.
-
Pak-de-bal
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Wil je hier ook nog iets over kwijt Marjolein?
Geer schreef:Pak, als ik een topic zou openen met de titel:
"Alle negers zijn lelijk"
Denk je dan werkelijk dat het daarop volgende topic een serieuze, nette heen-en-weer discussie wordt over het feit of mensen met een donkere huidskleur al dan niet lelijk zijn en zo ja, waar dat dan aan ligt? On topic, zonder gekift?
Of denk je misschien dat er dan heel veel mensen, bijvoorbeeld negers of mensen met donkere vrienden, boos worden en de topic binnen no time een welles-nietes geharrewar zou worden vol met beledigingen en verdedigingen?
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
van voor dat 1 bepaald persoon lid wasPak-de-bal schreef:precies ik ookjelle schreef:Ik hou van mensen die niet kortzichtig en dom zijn, en die niet continu denken dat de hele wereld om hén draait. Die niet per se altijd alle aandacht (ook al is het negatieve) hoeven te hebben, die niet voortdurend denken dat de hele wereld tegen hen is en daarvoor zoveel mogelijk non-argumenten proberen te verzamelen. Van mensen die open staan voor anderen en bereid zijn te luisteren en te leren in plaats van hun eigen onwaarheden glashard vol te blijven houden. Van mensen die niet hun domme vooroordelen voortdurend ten toon spreiden.
En ik hou van het forum zoals het vroeger was.
voordat er voortdurend gekankerd wordt op 1 persoon
Fenneke en Baloe

- Daantjeln4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Moet dat zo?? Vind ik zo vervelend als mensen met dat woord gaan schelden, is al erg genoeg in de wereldPak-de-bal schreef:
voordat er voortdurend gekankerd wordt op 1 persoon
Ik ben hier nog maar pas...........en het spijt me zeer, maar wordt nu al ziek van je topics PDB. Je zit gewoon uit te lokken........dat ruik je gewoon van je berichtjes af. Doe gewoon normaal, dan is er niets aan de hand.
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
omdat jullie maar met elkaar zitten te discussieren, doe ik dat maar even met mezelf:Emma schreef:en ik vind alle rassen leuk, ze hebben allemaal wat en mijn eigen hond is het mooist![]()
maar vind een mooie brede gespierde rottweiler met lange staart erg mooi, maar kan ook erg lachen om een kleine kortharige chihuahua (of hoe je het schrijft) vind saarloze mooi, huskys, bulldoggen zelfs teckels. ik zou overal wel een van willen, maar daar kan ik niet voor zorgen.
vind paarden ook leuk
oh, ja alle rassen? Nou er zijn er toch ook wel bij die vreselijk zijn? chinese naakthond of zo. . .
ja maar die hebben dan weer van die grappige sprieten haar op hun kop.
oooh, en pitbulls die vind je toch niet leuk?
ja nou, zeker wel kunnen schatten van honden zijn en ze hebben leuke lekkere koppies!
zo dat was leuk lullen. ga nu weer off-topic.
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
-
Dazwa84
- Hanneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded Collie
Ik negeer heel braaf zo veel mogelijk. En als Pak normaal doet, beloon ik dat positief. Het werkt niet afdoende.Dazwa84 schreef:Weet je wat het is. Het negeren houdt op een gegeven moment een keer op. Dat werkt niet altijd. En dan moet je ingrijpen.
Groetjes,
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
- matthijs
- Actief
Rami schreef:Joh, laat dit toch allemaal gaan. Doe als ik: negeer users of onderwerpen als ze je niet aanstaan.
(Ja, ik weet 't: ik negeer nu ook even niet, maar anders wel. Is geen moeite, wel veel effect.).
Ik post niet zoveel hier, simpelweg omdat ik niet zoveel verstand van honden heb maar alles wel heel erg interessant vind, ik kom regelmatig pdb topics/posts tegen die ik echt enorm irritant vind maar daar lees ik gewoon overheen. Maar als ik lees dat ze een topic bewust begint om gezeur te ontlokken en ook nog eens met kanker begint te smijten dan wordt ik toch even heel erg moe, snap je niet dat je hier mensen mee kwetst?
Ik snap niet dat er geen mod is die dit verwijdert en op slot gooit want ik vind zoiets dus echt niet kunnen, zal direct even een mod pm-en want ik hoop toch dat ze het gewoon nog niet gezien hebben.
- pammetje
- Zeer actief
-
jelle
- Zeer actief
Negeren heeft alleen zin als iedereen het tegelijk doet. Aangezien dit een openbaar forum is met honderden vrij actieve gebruikers gaat dat nooit lukken. Die optie heb ik dan ook maar overboord gezet.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
verdikkemeJaap* schreef:Nou, om eerlijk te zijn wordt ik er niet echt geil van.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
jij wel??Wil de hond schreef:Dan blijft alleen nog over als optie het wachten tot ze een keertje doodmoe van zichzelf wordt en ophoudt met trolluh.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- gizmo
- Zeer actief
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Daar heb ik tot nu toe niks over gezegt. Mag ik dan nu a.u.b. een normaal antwoord op een normaal gestelde vraag??Pak-de-bal schreef:niets , want ik open toch alleen onzin-topics?flamme schreef:Ik probeer het toch weer.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ben gewend om op een volwassen manier met elkaar te praten. (dat heb ik je wel al eerder verteld geloof ik
-
Frank
- Actief
- Mijn ras(sen): Working Terriers
Pak de Bal, een mooi spreekwoord is: Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet.
Ken je niet, maar die blauwe maandag dat ik hier net om de hoek kom kijken heb ook ik al een rare kennismaking met je gehad zonder aanleiding. En dan is weer een mooie toepasselijke: Boontje komt om zijn.......
Gedraag jezelf eerst maar eens als een volwassene in discussie's, denk dat je dan van 99% van de negatieve aandacht die je nu krijgt af bent. Of zoek je die juist? Leren we niet allemaal in het begin dat negatieve aandacht ook aandacht is?
Ben nu toch ook wel benieuwd naar die foto...........
Ken je niet, maar die blauwe maandag dat ik hier net om de hoek kom kijken heb ook ik al een rare kennismaking met je gehad zonder aanleiding. En dan is weer een mooie toepasselijke: Boontje komt om zijn.......
Gedraag jezelf eerst maar eens als een volwassene in discussie's, denk dat je dan van 99% van de negatieve aandacht die je nu krijgt af bent. Of zoek je die juist? Leren we niet allemaal in het begin dat negatieve aandacht ook aandacht is?
Ben nu toch ook wel benieuwd naar die foto...........
Frank
-
Cindy de Wolf
- Zeer actief
-
Pak-de-bal
eigenlijk vind ik dit een arrogante opmerking, weet je dat?Cindy de Wolf schreef:Ik reageer niet vaak maar nu toch wel. Sorry PDB zodra ik jouw naam zie staan en jouw antwoorden gaan mijn nekharen al overeind staan. Je snapt bepaalde dingen gewoon niet of wil het niet snappen. Verder onthoudt ik me van commentaar, de rest is al gezegd.
dat impliceert dus dat JIJ alles weet , en degene die soms vragen heeft of dingen ànders ziet dan jij,
die behandel jij als een vod vuil
dat is arrogant..
-
Pak-de-bal
denk even goed naflamme schreef:Daar heb ik tot nu toe niks over gezegt. Mag ik dan nu a.u.b. een normaal antwoord op een normaal gestelde vraag??Pak-de-bal schreef:niets , want ik open toch alleen onzin-topics?flamme schreef:Ik probeer het toch weer.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ben gewend om op een volwassen manier met elkaar te praten. (dat heb ik je wel al eerder verteld geloof ik)
en dan kom je wel zelf wel achter