Qua gevoel zit ik denk ik ook wel goed alleen zijn er soms momenten dat ik even met m'n handen in m'n haren zit en het niet meer zie zitten omdat ik zo vreselijk rot vind voor Billy.
Ik denk dat ondanks het moeilijke lopen wat ongetwijfeld energie moet kosten ik er toch soms meer moeite mee heb dan Billy. Het gevoel dat je toch stukje bij beetje afscheid aan het nemen ben van zijn goede jaren en langste tijd. Hij lijkt stug door te gaan. Vandaag weer eventjes lekker laten zwemmen en bij de auto aangekomen wil hij er dan zo huppa zelf weer zo inspringen en ja dat mag helemaal niet natuurlijk. Op die momenten kan ik dan wel weer lachen om zijn en genieten van zijn eigenwijsheid en doorzettingsvermogen!
Rami, Billy heeft naar mijn idee niet echt pijn misschien moeilijk aan te geven want hij zal het niet snel laten merken ook. Van Dorith Aharon moest ik hem toch weer op de pijnstilling zetten. Metacam dit maal om te zien of dat dan iets zou doen. Helaas. Ik ga deze week met mijn eigen DA overleggen of we de cortico's kunnen gaan proberen. Mijn DA kent Billy toch beter wat dat betreft. Ik denk dat je gelijk hebt en we weinig andere keus meer hebben.