Zijn ze nog wijsmarye schreef:Ook mag ik gewoon lekker met haar sporten en ik ga me dus niets meer aantrekken van de mensen die me daarover verwijten naar mijn hoofd slingeren of zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weer foute boel
Moderator: moderatorteam
-
Addy
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Iedereen die Caja wel eens gezien heeft buiten een aanval om zou volgens mij direct die woorden terugnemenAddy schreef:Zijn ze nog wijsmarye schreef:Ook mag ik gewoon lekker met haar sporten en ik ga me dus niets meer aantrekken van de mensen die me daarover verwijten naar mijn hoofd slingeren of zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapenJij kent je hond het beste en zolang er kwaliteit van leven is en de hond nog volop plezier kan hebben moet je je daar niet eens druk over maken
Ze geniet met volle teugen van al het goede van het leven.
Ben daarom ook erg blij dat ik gewoon van alles met haar mag ondernemen, want daar geniet ze zo ontzettend van.

-
Addy
Precies dus trek je aub niets aan van dat soort randdebielen, doe lekker je ding met Caja zolang ze het leuk vind en het ook trektmarye schreef:Iedereen die Caja wel eens gezien heeft buiten een aanval om zou volgens mij direct die woorden terugnemenAddy schreef:Zijn ze nog wijsmarye schreef:Ook mag ik gewoon lekker met haar sporten en ik ga me dus niets meer aantrekken van de mensen die me daarover verwijten naar mijn hoofd slingeren of zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapenJij kent je hond het beste en zolang er kwaliteit van leven is en de hond nog volop plezier kan hebben moet je je daar niet eens druk over maken
![]()
Ben daarom ook erg blij dat ik gewoon van alles met haar mag ondernemen, want daar geniet ze zo ontzettend van.
-
Sita
- Zeer actief
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap echt niet dat mensen zulke dingen zeggen zonder dat ze de hond kennen.Addy schreef:Precies dus trek je aub niets aan van dat soort randdebielen, doe lekker je ding met Caja zolang ze het leuk vind en het ook trektmarye schreef:Iedereen die Caja wel eens gezien heeft buiten een aanval om zou volgens mij direct die woorden terugnemenAddy schreef:Zijn ze nog wijsmarye schreef:Ook mag ik gewoon lekker met haar sporten en ik ga me dus niets meer aantrekken van de mensen die me daarover verwijten naar mijn hoofd slingeren of zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapenJij kent je hond het beste en zolang er kwaliteit van leven is en de hond nog volop plezier kan hebben moet je je daar niet eens druk over maken
![]()
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
Ari@ne
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Dat gebeurt inderdaad wel af en toe :N:Ari@ne schreef:Wordt dat echt gezegd, Maryemarye schreef:zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapen
Als je haar alleen tijdens een aanval zou zien, zou je het misschien ook wel denken.
Maar als je haar buiten de aanval ziet, zou er geen haar op je hoofd over denken