Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Weer foute boel

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Addy

Ongelezen bericht door Addy »

marye schreef:Ook mag ik gewoon lekker met haar sporten en ik ga me dus niets meer aantrekken van de mensen die me daarover verwijten naar mijn hoofd slingeren of zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapen :boos:
Zijn ze nog wijs :boos: Jij kent je hond het beste en zolang er kwaliteit van leven is en de hond nog volop plezier kan hebben moet je je daar niet eens druk over maken :neenee:
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Addy schreef:
marye schreef:Ook mag ik gewoon lekker met haar sporten en ik ga me dus niets meer aantrekken van de mensen die me daarover verwijten naar mijn hoofd slingeren of zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapen :boos:
Zijn ze nog wijs :boos: Jij kent je hond het beste en zolang er kwaliteit van leven is en de hond nog volop plezier kan hebben moet je je daar niet eens druk over maken :neenee:
Iedereen die Caja wel eens gezien heeft buiten een aanval om zou volgens mij direct die woorden terugnemen :wink:
Ze geniet met volle teugen van al het goede van het leven.
Ben daarom ook erg blij dat ik gewoon van alles met haar mag ondernemen, want daar geniet ze zo ontzettend van.
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

marye schreef:
Addy schreef:
Iedereen die Caja wel eens gezien heeft buiten een aanval om zou volgens mij direct die woorden terugnemen :wink:
Ben daarom ook erg blij dat ik gewoon van alles met haar mag ondernemen, want daar geniet ze zo ontzettend van.
Precies dus trek je aub niets aan van dat soort randdebielen, doe lekker je ding met Caja zolang ze het leuk vind en het ook trekt :ok:
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Addy schreef:
marye schreef:
Addy schreef:
Precies dus trek je aub niets aan van dat soort randdebielen, doe lekker je ding met Caja zolang ze het leuk vind en het ook trekt :ok:
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap echt niet dat mensen zulke dingen zeggen zonder dat ze de hond kennen. :eek:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

marye schreef:zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapen :boos:
Wordt dat echt gezegd, Marye :eek:
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ari@ne schreef:
marye schreef:zeggen dat het misschien toch beter is haar in te laten slapen :boos:
Wordt dat echt gezegd, Marye :eek:
Dat gebeurt inderdaad wel af en toe :N:
Als je haar alleen tijdens een aanval zou zien, zou je het misschien ook wel denken.
Maar als je haar buiten de aanval ziet, zou er geen haar op je hoofd over denken :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”