Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voordelen én nadelen(!) Bullmastiff
Moderator: moderatorteam
- Klauw1980
- Actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
- Aantal honden: 1
Re: Voordelen én nadelen(!) Bullmastiff
Mooie leeftijd, 12 jaar 

- aragoleon
- Actief
- Mijn ras(sen): Mastines en dashonden
- Contacteer:
Ik laat even alle voorgaande Na- en voordelen los en spreek uit ervaring met slechts 1 BM.
Hij werd 12,5 jaar, was zachtaardig doch heeft ws 3 maal inbrekers de slechtste dag van hun leven bezorgd. Was daarnaast met 7 jaar een speeltje voor onze 7 maand jonge Mastin del Pirineo. Ging voordien vreselijk uit zijn dak wanneer dit vriendje werd aangevallen door volwassen honden.
Ik ben 2 jaar op zoek geweest naar een reu die in een gezin met 2 andere honden (teckels !) en jonge kinderen kon functioneren en heb een dergelijke hond gevonden.
Een wijze raad voor alle toekomstige hondenbezitters: heb geduld, geduld en geduld; ga kijken en informeer naar afstamming.
Hij werd 12,5 jaar, was zachtaardig doch heeft ws 3 maal inbrekers de slechtste dag van hun leven bezorgd. Was daarnaast met 7 jaar een speeltje voor onze 7 maand jonge Mastin del Pirineo. Ging voordien vreselijk uit zijn dak wanneer dit vriendje werd aangevallen door volwassen honden.
Ik ben 2 jaar op zoek geweest naar een reu die in een gezin met 2 andere honden (teckels !) en jonge kinderen kon functioneren en heb een dergelijke hond gevonden.
Een wijze raad voor alle toekomstige hondenbezitters: heb geduld, geduld en geduld; ga kijken en informeer naar afstamming.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
wat voor bijzondere nadelen zie jij dan? en hoeveel bm's heb jij gehad tot nu toe?Klauw1980 schreef:Ik zie hier wel bijzondere nadelen staan trouwens...
Zullen misschien best waar zijn, maar ik heb die ervaringen tot dusver absoluut niet.
ondertussen is vorig jaar mijn laatste bm, kiefer (zie avatar) overleden aan een milttumor op 7 jarige leeftijd. voor dien is hij nooit 1 dag ziek geweest.