Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Het handigst voor mij zou zijn als we hier bij de vlielanden afspreken (leiden)en dat kan voor mijn part ook met 1 persoon zijn die daarna doorrijd naar kootwijkerzand of zoiets.
Kootwijkerzand kan je heerlijk wandelen trouwens daar word de jaarlijkse filawandeling altijd gehouden :wink:
Ik moet nog even kijken of Jan vrij is die datum maar anders moet mijn zoon maar het bokkie zijn voor een keer om te helpen tillen :mrgreen:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ah, leuk, we gaan weer afspreken. :cheer:
Ik lees wel waar het nou wordt gehouden.
10 februari staat dus vast?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Ik moet even kijken hoe het dan met Icha en de puppen gaat maar als mijn vriend dan thuis is kom ik ook.
Dan ga ik een hele boel bestellen! :cheer:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Natas. schreef:Ik begrijp uit de antwoorden van Bas Rouge en Tineke dat het geen probleem is om kleine hoeveelheden (per kilo) te bestellen? Dat zou voor mij heel fijn zijn!
Jessica, die emmers 'groene prut' :wink: die jij kan krijgen dat is zeker wel per hele emmer?

Super dat de leveranciers het ermee eens zijn om het in de buurt van Tineke te doen :ok:
Ik zag me al rijden van de ene kant van NL naar de andere....... dat rijden is niet zo'n probleem maar zo veel past er niet in mijn toto :mrgreen:

Charlotte, om me ook een beetje nuttig te maken zal ik straks als iedereen besteld heeft de lijsten per leverancier maken?
Ja, wat mijn bestellingen betreft kun je gewoon per kilo of per stuk bestellen.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Poeh, dat is 5 uur in de auto zitten, als er geen file staat. Asl ik dan ook nog 's ochtends eerst de kip moet halen komt daar nog een half uur bij. Hm. Ik denk er nog over! Normaal als ik zo ver weg moet blijf ik meestal daar in de buurt overnachten, maar dan zit ik nu met dat vlees natuurljik. Alhoewel dat qua temperatuur wel zou kunnen.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

dubbel, klte forum
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Hutsje schreef:Poeh, dat is 5 uur in de auto zitten, als er geen file staat. Asl ik dan ook nog 's ochtends eerst de kip moet halen komt daar nog een half uur bij. Hm. Ik denk er nog over! Normaal als ik zo ver weg moet blijf ik meestal daar in de buurt overnachten, maar dan zit ik nu met dat vlees natuurljik. Alhoewel dat qua temperatuur wel zou kunnen.
Kheb nog een bed staan hoor. En een lege vriezer dan :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
tineke

Hutsje schreef:Poeh, dat is 5 uur in de auto zitten, als er geen file staat. Asl ik dan ook nog 's ochtends eerst de kip moet halen komt daar nog een half uur bij. Hm. Ik denk er nog over! Normaal als ik zo ver weg moet blijf ik meestal daar in de buurt overnachten, maar dan zit ik nu met dat vlees natuurljik. Alhoewel dat qua temperatuur wel zou kunnen.
Misschien word het tijd om op verschillende locaties ddd te gaan houden dat zal voor een hoop mensen best goed uitkomen denk ik.
Dan kan ieder de locatie kiezen die het dichts bijzijnd is en hoeft niemand erg ver te rijden :wink:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

tineke schreef:
Misschien word het tijd om op verschillende locaties ddd te gaan houden dat zal voor een hoop mensen best goed uitkomen denk ik.
Dan kan ieder de locatie kiezen die het dichts bijzijnd is en hoeft niemand erg ver te rijden :wink:
Aiiii, Leiden? Daar ben ik ook niet erg blij mee :jank:

Tineke, Leiden ligt toch ten zuiden van jou? Kun je de tijd dat je daaraan kwijt bent dan niet oostwaarts rijden ipv zuidwaarts?
Met verschillende lokaties afspreken heb je niet zo'n variëteit :19:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Mag je ook komen om te kijken hoe al die barfspullen er nou eigenlijk in het echie uit zien, en eventueel om een barf-probeerpakketjes o.i.d. af te halen? Ik denk dan bijvoorbeeld aan een kleine hoeveelheid kippenekken of zo. Of zeg ik nu iets heel petieterigs, en kan ik het dan net zo goed ergens bij een slager in de buurt halen?
De Vlietlanden zijn voor mij heel dichtbij, dus ook om te kijken vind ik het de moeite wel waard (als dat kan natuurlijk!)
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

LongFields schreef:Mag je ook komen om te kijken hoe al die barfspullen er nou eigenlijk in het echie uit zien, en eventueel om een barf-probeerpakketjes o.i.d. af te halen? Ik denk dan bijvoorbeeld aan een kleine hoeveelheid kippenekken of zo. Of zeg ik nu iets heel petieterigs, en kan ik het dan net zo goed ergens bij een slager in de buurt halen?
De Vlietlanden zijn voor mij heel dichtbij, dus ook om te kijken vind ik het de moeite wel waard (als dat kan natuurlijk!)
Bij Islamitische winkels hebben ze vaak ook een slager die kippennekjes verkoopt,dus als het alleen daar om gaat zou ik het op die manier eens proberen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

marian* schreef:
LongFields schreef:Mag je ook komen om te kijken hoe al die barfspullen er nou eigenlijk in het echie uit zien, en eventueel om een barf-probeerpakketjes o.i.d. af te halen? Ik denk dan bijvoorbeeld aan een kleine hoeveelheid kippenekken of zo. Of zeg ik nu iets heel petieterigs, en kan ik het dan net zo goed ergens bij een slager in de buurt halen?
Bij Islamitische winkels hebben ze vaak ook een slager die kippennekjes verkoopt,dus als het alleen daar om gaat zou ik het op die manier eens proberen.
Ik weet niet of het alleen daarom gaat, misschien zijn er nog wel andere "beginners-barfspullen" die op de DDD verhandeld worden die ik kan gaan proberen.
Een islamitische slager weet ik trouwens niet bij ons in de buurt.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Als Charlotte het voor me wil meenemen... :cheer: waar moet ik bestellen??
*edit* gevonden... :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Misschien dat het amsterdamse bos een optie is?? of ehm hoe heet dat ships, we hebben er een keer gewandeld met het forum bij amsterdam. Carolien weet dat wel, kan er even niet opkomen.

je kan van mij wel wat hapjes meenemen dan Suzanne, eens moet de eerste keer zijn en hier hebben ze duidelijk hun voorkeur voor dingen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

chrico schreef:
je kan van mij wel wat hapjes meenemen dan Suzanne, eens moet de eerste keer zijn en hier hebben ze duidelijk hun voorkeur voor dingen.
Dat zou superfijn zijn! :ok:
Dan kan ik het thuis uitproberen, en kan ik misschien op DDD 4 gewoon wat grotere hoeveelheden bestellen van wat ze echt lekker vinden.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Daarom. Als ik hier kijk dan zie je dat de een weer andere lekkerder vind dan de ander. Orgaanvlees laten ze liggen of ik moet het verwerken met groenten enz maar een stuk lever hebben ze tegenwoordig allebei zoiets van iegh. de kalkoennekken moest ik even in de oven doen :mrgreen: anders werden ze niet gegeten en zo is het uitvogelen wat wel en wat niet.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

chrico schreef:Misschien dat het amsterdamse bos een optie is?? of ehm hoe heet dat ships, we hebben er een keer gewandeld met het forum bij amsterdam. Carolien weet dat wel, kan er even niet opkomen.

amsterdam daar zo ik ook blij mee zijn:) leide is tog een beetje ver :N:
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Ik ga achter de schermen met de leveranciers overleggen over de beste en meest logische lokatie.

Zodra daarover een besluit is waarin iedereen zich kan vinden zal ik de lokatie in dit topictitel plaatsen.
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Bas Rouge schreef:Ik ga achter de schermen met de leveranciers overleggen over de beste en meest logische lokatie.

Zodra daarover een besluit is waarin iedereen zich kan vinden zal ik de lokatie in dit topictitel plaatsen.
:ok:
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

ik wil ook graag komen. Maar leiden of amsterdam is ook voor mij wel een heel eind weg :jank:
Ik hou het topic in de gaten. En dan zie ik wel of er een locatie uitrolt.
Afhankelijk daarvan zou ik ook graag van de partij zijn dus :ok:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

WOEF! schreef:
chrico schreef:Misschien dat het amsterdamse bos een optie is?? of ehm hoe heet dat ships, we hebben er een keer gewandeld met het forum bij amsterdam. Carolien weet dat wel, kan er even niet opkomen.

Ik kan dan wel wat voor je meenemen :wink:

Mocht A'damse bos nog een optie zijn bij de leveranciers : heb gehoord (van iemand van BHF met 6 honden) dat je daar niet meer mag lopen met meer dan 5 honden. Hier antwoorde iemand daarop dat dit niet klopte, maar die ander had het heel goed nagevraagd.
Bedoel je anders Gaasperplas bij A'dam Whera?
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:
Natas. schreef: Charlotte, om me ook een beetje nuttig te maken zal ik straks als iedereen besteld heeft de lijsten per leverancier maken?
Is prima!! :ok: :ok:
OK!
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Natas. schreef:
WOEF! schreef:

Ik kan dan wel wat voor je meenemen :wink:

Mocht A'damse bos nog een optie zijn bij de leveranciers : heb gehoord (van iemand van BHF met 6 honden) dat je daar niet meer mag lopen met meer dan 5 honden. Hier antwoorde iemand daarop dat dit niet klopte, maar die ander had het heel goed nagevraagd.
Dat gaat om hondenuitlaatservices, dus 1 persoon met meer dan 5 honden mag niet (meer).
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Jaimy* schreef:Ok... Ik wil meedoen... ksnap er niks van...

Er word 1 punt afgesproken in Ned en daar komt iedereen heen? Dus alle leverancieers en bestellers dus?:
Zo is het de vorige keren wel gegaan ja, iedereen naar 1 plek.
En je moet van te voren opschrijven bij wie je wat wilt bestellen, klopt het zo?
Yep, in het aparte besteltopic.
Hoe reken ik uit hoeveel kilo ik kwijt kan? (Heb een 4 laden vrieskastje) maar neem dan voor een vriend ook, en die heeft ook zo'n kastje.
Ik schat dat een 4-laden vrieskastje een inhoud heeft van 80 à 100 liter, daar kan dan maximaal 40 à 50 kilo in.
Maar ik zou minder dan dat bestellen als ik jou was voor als ik fout zit :wink:
En per hoeveelheid zit het over het algemeen verpakt? In kilo's? Ik neem aan dat ze het daar niet gaan zitten afwegen en verpakken toch?
Bij Bas Rouge en Tineke wel, alles wordt afgewogen en verpakt per bestelling. En anders wordt er op de parkeerplaats afgewogen, is een heel leuk schouwspel :mrgreen:
Marion's kalkoennekken zitten per 3 stuks verpakt, dus daar bestel je per 3 van.
Verder meestal bestellen per kilo inderdaad.
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Natas schreef:
Hutsje schreef: Mocht A'damse bos nog een optie zijn bij de leveranciers : heb gehoord (van iemand van BHF met 6 honden) dat je daar niet meer mag lopen met meer dan 5 honden. Hier antwoorde iemand daarop dat dit niet klopte, maar die ander had het heel goed nagevraagd.
Dat gaat om hondenuitlaatservices, dus 1 persoon met meer dan 5 honden mag niet (meer).
Die persoon had het dus voor zichzelf nagevraagd maar ook met de vraag erbij als er meerdere personen zouden bij lopen : zou ook niet mogen.
Ik weet het verder ook niet hoor :mrgreen:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Natas. schreef:
Natas schreef:
Hutsje schreef: Mocht A'damse bos nog een optie zijn bij de leveranciers : heb gehoord (van iemand van BHF met 6 honden) dat je daar niet meer mag lopen met meer dan 5 honden. Hier antwoorde iemand daarop dat dit niet klopte, maar die ander had het heel goed nagevraagd.
Die persoon had het dus voor zichzelf nagevraagd maar ook met de vraag erbij als er meerdere personen zouden bij lopen : zou ook niet mogen.
Ik weet het verder ook niet hoor :mrgreen:
Ik ook niet watn ik kom er nooit meer. Maar het lijkt mij sterk.
Afbeelding
tineke

Marion. schreef:
tineke schreef:

Tineke, Leiden ligt toch ten zuiden van jou? Kun je de tijd dat je daaraan kwijt bent dan niet oostwaarts rijden ipv zuidwaarts?
Ik ben verhuisd Marion weet je nog wel :mrgreen: :mrgreen:

Misschien is het een optie dat er een Almeerder mijn kant opkomt en de hele zooi meeneemt oostwaarts of zoiets of iemand die langs Leiden komt en wel bereid is oostwaarts te rijden,ik doe ook maar een suggestie :wink:
Ik weet nog niet of Jan vrij is die dag (en hij nu ook nog niet want zijn rooster ligt thuis en hij is zelf hier :mrgreen: )en ik ga zelf nog niet einden rijden dus is dat misschien een idee.
Het gaat mij niet zozeer om de tijd die ik er aan kwijt ben alswel om mijn schouder die nog erg gaat protesteren bij lang en veel autorijden :wink:
Hutsje
Zeer actief

tineke schreef:
Marion. schreef:
tineke schreef:

Misschien is het een optie dat er een Almeerder mijn kant opkomt en de hele zooi meeneemt oostwaarts of zoiets of iemand die langs Leiden komt en wel bereid is oostwaarts te rijden,ik doe ook maar een suggestie :wink:
Ik weet nog niet of Jan vrij is die dag (en hij nu ook nog niet want zijn rooster ligt thuis en hij is zelf hier :mrgreen: )en ik ga zelf nog niet einden rijden dus is dat misschien een idee.
Het gaat mij niet zozeer om de tijd die ik er aan kwijt ben alswel om mijn schouder die nog erg gaat protesteren bij lang en veel autorijden :wink:
Dat gaat dan ook weer erg lastig worden met afrekenen enzo.....Wie weet is Jan wel vrij en anders kunnen we het toch op een dag doen dat hij wel vrij is? Ook nog een optie misschien?
Afbeelding
tineke

Hutsje schreef:
tineke schreef:
Marion. schreef:
tineke schreef: Misschien word het tijd om op verschillende locaties ddd te gaan houden dat zal voor een hoop mensen best goed uitkomen denk ik.

Dat gaat dan ook weer erg lastig worden met afrekenen enzo.....Wie weet is Jan wel vrij en anders kunnen we het toch op een dag doen dat hij wel vrij is? Ook nog een optie misschien?
Zodra ik dat weet laat ik het even weten goed :wink:
Mocht dat niet lukken,hij werkt best vaak de weekeinden, dan moeten jullie het deze keer maar zonder mij doen en ben ik volgende keer wellicht weer van de partij :wink:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Sandro schreef:
Bas Rouge schreef:Ik ga achter de schermen met de leveranciers overleggen over de beste en meest logische lokatie.

:ok:
zou jij wat voor mij mee kunnen nemen? :mann:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”