Kootwijkerzand kan je heerlijk wandelen trouwens daar word de jaarlijkse filawandeling altijd gehouden
Ik moet nog even kijken of Jan vrij is die datum maar anders moet mijn zoon maar het bokkie zijn voor een keer om te helpen tillen
Moderator: moderatorteam
Ja, wat mijn bestellingen betreft kun je gewoon per kilo of per stuk bestellen.Natas. schreef:Ik begrijp uit de antwoorden van Bas Rouge en Tineke dat het geen probleem is om kleine hoeveelheden (per kilo) te bestellen? Dat zou voor mij heel fijn zijn!
Jessica, die emmers 'groene prut'die jij kan krijgen dat is zeker wel per hele emmer?
Super dat de leveranciers het ermee eens zijn om het in de buurt van Tineke te doen![]()
Ik zag me al rijden van de ene kant van NL naar de andere....... dat rijden is niet zo'n probleem maar zo veel past er niet in mijn toto![]()
Charlotte, om me ook een beetje nuttig te maken zal ik straks als iedereen besteld heeft de lijsten per leverancier maken?

Kheb nog een bed staan hoor. En een lege vriezer danHutsje schreef:Poeh, dat is 5 uur in de auto zitten, als er geen file staat. Asl ik dan ook nog 's ochtends eerst de kip moet halen komt daar nog een half uur bij. Hm. Ik denk er nog over! Normaal als ik zo ver weg moet blijf ik meestal daar in de buurt overnachten, maar dan zit ik nu met dat vlees natuurljik. Alhoewel dat qua temperatuur wel zou kunnen.
Misschien word het tijd om op verschillende locaties ddd te gaan houden dat zal voor een hoop mensen best goed uitkomen denk ik.Hutsje schreef:Poeh, dat is 5 uur in de auto zitten, als er geen file staat. Asl ik dan ook nog 's ochtends eerst de kip moet halen komt daar nog een half uur bij. Hm. Ik denk er nog over! Normaal als ik zo ver weg moet blijf ik meestal daar in de buurt overnachten, maar dan zit ik nu met dat vlees natuurljik. Alhoewel dat qua temperatuur wel zou kunnen.
Aiiii, Leiden? Daar ben ik ook niet erg blij meetineke schreef:Misschien word het tijd om op verschillende locaties ddd te gaan houden dat zal voor een hoop mensen best goed uitkomen denk ik.Hutsje schreef:Poeh, dat is 5 uur in de auto zitten, als er geen file staat. Asl ik dan ook nog 's ochtends eerst de kip moet halen komt daar nog een half uur bij. Hm. Ik denk er nog over! Normaal als ik zo ver weg moet blijf ik meestal daar in de buurt overnachten, maar dan zit ik nu met dat vlees natuurljik. Alhoewel dat qua temperatuur wel zou kunnen.
Dan kan ieder de locatie kiezen die het dichts bijzijnd is en hoeft niemand erg ver te rijden
Bij Islamitische winkels hebben ze vaak ook een slager die kippennekjes verkoopt,dus als het alleen daar om gaat zou ik het op die manier eens proberen.LongFields schreef:Mag je ook komen om te kijken hoe al die barfspullen er nou eigenlijk in het echie uit zien, en eventueel om een barf-probeerpakketjes o.i.d. af te halen? Ik denk dan bijvoorbeeld aan een kleine hoeveelheid kippenekken of zo. Of zeg ik nu iets heel petieterigs, en kan ik het dan net zo goed ergens bij een slager in de buurt halen?
De Vlietlanden zijn voor mij heel dichtbij, dus ook om te kijken vind ik het de moeite wel waard (als dat kan natuurlijk!)

Ik weet niet of het alleen daarom gaat, misschien zijn er nog wel andere "beginners-barfspullen" die op de DDD verhandeld worden die ik kan gaan proberen.marian* schreef:Bij Islamitische winkels hebben ze vaak ook een slager die kippennekjes verkoopt,dus als het alleen daar om gaat zou ik het op die manier eens proberen.LongFields schreef:Mag je ook komen om te kijken hoe al die barfspullen er nou eigenlijk in het echie uit zien, en eventueel om een barf-probeerpakketjes o.i.d. af te halen? Ik denk dan bijvoorbeeld aan een kleine hoeveelheid kippenekken of zo. Of zeg ik nu iets heel petieterigs, en kan ik het dan net zo goed ergens bij een slager in de buurt halen?
De Vlietlanden zijn voor mij heel dichtbij, dus ook om te kijken vind ik het de moeite wel waard (als dat kan natuurlijk!)

Dat zou superfijn zijn!chrico schreef:
je kan van mij wel wat hapjes meenemen dan Suzanne, eens moet de eerste keer zijn en hier hebben ze duidelijk hun voorkeur voor dingen.
amsterdam daar zo ik ook blij mee zijn:) leide is tog een beetje ver :N:chrico schreef:Misschien dat het amsterdamse bos een optie is?? of ehm hoe heet dat ships, we hebben er een keer gewandeld met het forum bij amsterdam. Carolien weet dat wel, kan er even niet opkomen.
je kan van mij wel wat hapjes meenemen dan Suzanne, eens moet de eerste keer zijn en hier hebben ze duidelijk hun voorkeur voor dingen.
Ik kan dan wel wat voor je meenemenWOEF! schreef:amsterdam daar zo ik ook blij mee zijn:) leide is tog een beetje ver :N:chrico schreef:Misschien dat het amsterdamse bos een optie is?? of ehm hoe heet dat ships, we hebben er een keer gewandeld met het forum bij amsterdam. Carolien weet dat wel, kan er even niet opkomen.

Dat gaat om hondenuitlaatservices, dus 1 persoon met meer dan 5 honden mag niet (meer).Natas. schreef:Ik kan dan wel wat voor je meenemenWOEF! schreef:amsterdam daar zo ik ook blij mee zijn:) leide is tog een beetje ver :N:chrico schreef:Misschien dat het amsterdamse bos een optie is?? of ehm hoe heet dat ships, we hebben er een keer gewandeld met het forum bij amsterdam. Carolien weet dat wel, kan er even niet opkomen.
je kan van mij wel wat hapjes meenemen dan Suzanne, eens moet de eerste keer zijn en hier hebben ze duidelijk hun voorkeur voor dingen.![]()
Mocht A'damse bos nog een optie zijn bij de leveranciers : heb gehoord (van iemand van BHF met 6 honden) dat je daar niet meer mag lopen met meer dan 5 honden. Hier antwoorde iemand daarop dat dit niet klopte, maar die ander had het heel goed nagevraagd.
Bedoel je anders Gaasperplas bij A'dam Whera?

Zo is het de vorige keren wel gegaan ja, iedereen naar 1 plek.Jaimy* schreef:Ok... Ik wil meedoen... ksnap er niks van...
Er word 1 punt afgesproken in Ned en daar komt iedereen heen? Dus alle leverancieers en bestellers dus?:
Yep, in het aparte besteltopic.En je moet van te voren opschrijven bij wie je wat wilt bestellen, klopt het zo?
Ik schat dat een 4-laden vrieskastje een inhoud heeft van 80 à 100 liter, daar kan dan maximaal 40 à 50 kilo in.Hoe reken ik uit hoeveel kilo ik kwijt kan? (Heb een 4 laden vrieskastje) maar neem dan voor een vriend ook, en die heeft ook zo'n kastje.
Bij Bas Rouge en Tineke wel, alles wordt afgewogen en verpakt per bestelling. En anders wordt er op de parkeerplaats afgewogen, is een heel leuk schouwspelEn per hoeveelheid zit het over het algemeen verpakt? In kilo's? Ik neem aan dat ze het daar niet gaan zitten afwegen en verpakken toch?

Die persoon had het dus voor zichzelf nagevraagd maar ook met de vraag erbij als er meerdere personen zouden bij lopen : zou ook niet mogen.Natas schreef:Dat gaat om hondenuitlaatservices, dus 1 persoon met meer dan 5 honden mag niet (meer).Hutsje schreef: Mocht A'damse bos nog een optie zijn bij de leveranciers : heb gehoord (van iemand van BHF met 6 honden) dat je daar niet meer mag lopen met meer dan 5 honden. Hier antwoorde iemand daarop dat dit niet klopte, maar die ander had het heel goed nagevraagd.

Ik ook niet watn ik kom er nooit meer. Maar het lijkt mij sterk.Natas. schreef:Die persoon had het dus voor zichzelf nagevraagd maar ook met de vraag erbij als er meerdere personen zouden bij lopen : zou ook niet mogen.Natas schreef:Dat gaat om hondenuitlaatservices, dus 1 persoon met meer dan 5 honden mag niet (meer).Hutsje schreef: Mocht A'damse bos nog een optie zijn bij de leveranciers : heb gehoord (van iemand van BHF met 6 honden) dat je daar niet meer mag lopen met meer dan 5 honden. Hier antwoorde iemand daarop dat dit niet klopte, maar die ander had het heel goed nagevraagd.
Ik weet het verder ook niet hoor

Ik ben verhuisd Marion weet je nog welMarion. schreef:Aiiii, Leiden? Daar ben ik ook niet erg blij meetineke schreef:Misschien word het tijd om op verschillende locaties ddd te gaan houden dat zal voor een hoop mensen best goed uitkomen denk ik.Hutsje schreef:Poeh, dat is 5 uur in de auto zitten, als er geen file staat. Asl ik dan ook nog 's ochtends eerst de kip moet halen komt daar nog een half uur bij. Hm. Ik denk er nog over! Normaal als ik zo ver weg moet blijf ik meestal daar in de buurt overnachten, maar dan zit ik nu met dat vlees natuurljik. Alhoewel dat qua temperatuur wel zou kunnen.
Dan kan ieder de locatie kiezen die het dichts bijzijnd is en hoeft niemand erg ver te rijden![]()
Tineke, Leiden ligt toch ten zuiden van jou? Kun je de tijd dat je daaraan kwijt bent dan niet oostwaarts rijden ipv zuidwaarts?
Met verschillende lokaties afspreken heb je niet zo'n variëteit
Dat gaat dan ook weer erg lastig worden met afrekenen enzo.....Wie weet is Jan wel vrij en anders kunnen we het toch op een dag doen dat hij wel vrij is? Ook nog een optie misschien?tineke schreef:Ik ben verhuisd Marion weet je nog welMarion. schreef:Aiiii, Leiden? Daar ben ik ook niet erg blij meetineke schreef:Misschien word het tijd om op verschillende locaties ddd te gaan houden dat zal voor een hoop mensen best goed uitkomen denk ik.Hutsje schreef:Poeh, dat is 5 uur in de auto zitten, als er geen file staat. Asl ik dan ook nog 's ochtends eerst de kip moet halen komt daar nog een half uur bij. Hm. Ik denk er nog over! Normaal als ik zo ver weg moet blijf ik meestal daar in de buurt overnachten, maar dan zit ik nu met dat vlees natuurljik. Alhoewel dat qua temperatuur wel zou kunnen.
Dan kan ieder de locatie kiezen die het dichts bijzijnd is en hoeft niemand erg ver te rijden![]()
Tineke, Leiden ligt toch ten zuiden van jou? Kun je de tijd dat je daaraan kwijt bent dan niet oostwaarts rijden ipv zuidwaarts?
Met verschillende lokaties afspreken heb je niet zo'n variëteit![]()
![]()
Misschien is het een optie dat er een Almeerder mijn kant opkomt en de hele zooi meeneemt oostwaarts of zoiets of iemand die langs Leiden komt en wel bereid is oostwaarts te rijden,ik doe ook maar een suggestie![]()
Ik weet nog niet of Jan vrij is die dag (en hij nu ook nog niet want zijn rooster ligt thuis en hij is zelf hier)en ik ga zelf nog niet einden rijden dus is dat misschien een idee.
Het gaat mij niet zozeer om de tijd die ik er aan kwijt ben alswel om mijn schouder die nog erg gaat protesteren bij lang en veel autorijden

Zodra ik dat weet laat ik het even weten goedHutsje schreef:Dat gaat dan ook weer erg lastig worden met afrekenen enzo.....Wie weet is Jan wel vrij en anders kunnen we het toch op een dag doen dat hij wel vrij is? Ook nog een optie misschien?tineke schreef:Ik ben verhuisd Marion weet je nog welMarion. schreef:Aiiii, Leiden? Daar ben ik ook niet erg blij meetineke schreef: Misschien word het tijd om op verschillende locaties ddd te gaan houden dat zal voor een hoop mensen best goed uitkomen denk ik.
Met verschillende lokaties afspreken heb je niet zo'n variëteit![]()
![]()
Misschien is het een optie dat er een Almeerder mijn kant opkomt en de hele zooi meeneemt oostwaarts of zoiets of iemand die langs Leiden komt en wel bereid is oostwaarts te rijden,ik doe ook maar een suggestie![]()
Ik weet nog niet of Jan vrij is die dag (en hij nu ook nog niet want zijn rooster ligt thuis en hij is zelf hier)en ik ga zelf nog niet einden rijden dus is dat misschien een idee.
Het gaat mij niet zozeer om de tijd die ik er aan kwijt ben alswel om mijn schouder die nog erg gaat protesteren bij lang en veel autorijden
zou jij wat voor mij mee kunnen nemen?Sandro schreef:Bas Rouge schreef:Ik ga achter de schermen met de leveranciers overleggen over de beste en meest logische lokatie.
Zodra daarover een besluit is waarin iedereen zich kan vinden zal ik de lokatie in dit topictitel plaatsen.