Jeannet schreef:Dat je zo snel een fake adres kunt verzinnen. Zou niet eens bij mij op komen op dat moment, ik zou veel te geschrokken zijn van het hele gebeuren.
Sterkte
Ze hebben hun oude adres gebruikt.
Moderator: moderatorteam
Jeannet schreef:Dat je zo snel een fake adres kunt verzinnen. Zou niet eens bij mij op komen op dat moment, ik zou veel te geschrokken zijn van het hele gebeuren.
Sterkte

Poeh, knap dat je het niet doet.Lemuria schreef:Ik vind het heel verleidelijk om gelijk te gaan namen en shamen op Facebook, maar ik heb best wel wat vertrouwen in de capaciteiten van de politieAls zij echt de vorige bewoners van dat huis waren, zullen ze dat binnen een paar dagen wel uitgezocht hebben. Ik heb ze in ieder geval de tip gegeven.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat je niet al teveel hoop moet vestigen op de politie.Lemuria schreef:Ik vind het heel verleidelijk om gelijk te gaan namen en shamen op Facebook, maar ik heb best wel wat vertrouwen in de capaciteiten van de politieAls zij echt de vorige bewoners van dat huis waren, zullen ze dat binnen een paar dagen wel uitgezocht hebben. Ik heb ze in ieder geval de tip gegeven.
marian* schreef:Jeannet schreef:Dat je zo snel een fake adres kunt verzinnen. Zou niet eens bij mij op komen op dat moment, ik zou veel te geschrokken zijn van het hele gebeuren.
Sterkte
Ik ook niet want zoiets moet je netjes afhandelen. Maar niet iedereen is zo. Toen mijn hond in het pré-internettijdperk een hond verwond had en ik het snel en netjes wilde afhandelen door zelf het geld van de da-factuur voor te schieten wilde de gedupeerde me afschepen met een veranderde kopie ervan die zoonlief me mocht overhandigen.Pa was " toevallig" niet thuis op het afgesproken tijdstip.Net zo toevallig kwam hij aanrijden toen ik nog in de deuropening stond om zoonlief duidelijk te maken dat ik sowieso geen genoegen nam met een kopie en al helemaal niet met een kopie waarmee geknoeid was.Pa stoof na mijn uitleg woedend naar binnen en gaf me het origineel waar een lager bedrag op stond.Jeannet schreef:marian* schreef:Jeannet schreef:Dat je zo snel een fake adres kunt verzinnen. Zou niet eens bij mij op komen op dat moment, ik zou veel te geschrokken zijn van het hele gebeuren.
Sterkte
Ik weet dat het het oude adres was (ik gebruikte de benaming misschien even verkeerd) maar ook dat zou ik op dat moment niet zo snel verzinnen, ik zou veel te veel onder de indruk zijn op dat moment. Een woedende vrouw tegenover mij en een hond welke hevig bloed, ik zou het niet kunnen in ieder geval.

marian* schreef:Ik ook niet want zoiets moet je netjes afhandelen. Maar niet iedereen is zo. Toen mijn hond in het pré-internettijdperk een hond verwond had en ik het snel en netjes wilde afhandelen door zelf het geld van de da-factuur voor te schieten wilde de gedupeerde me afschepen met een veranderde kopie ervan die zoonlief me mocht overhandigen.Pa was " toevallig" niet thuis op het afgesproken tijdstip.Net zo toevallig kwam hij aanrijden toen ik nog in de deuropening stond om zoonlief duidelijk te maken dat ik sowieso geen genoegen nam met een kopie en al helemaal niet met een kopie waarmee geknoeid was.Pa stoof na mijn uitleg woedend naar binnen en gaf me het origineel waar een lager bedrag op stond.Jeannet schreef:marian* schreef:Jeannet schreef:Dat je zo snel een fake adres kunt verzinnen. Zou niet eens bij mij op komen op dat moment, ik zou veel te geschrokken zijn van het hele gebeuren.
Sterkte
Ik weet dat het het oude adres was (ik gebruikte de benaming misschien even verkeerd) maar ook dat zou ik op dat moment niet zo snel verzinnen, ik zou veel te veel onder de indruk zijn op dat moment. Een woedende vrouw tegenover mij en een hond welke hevig bloed, ik zou het niet kunnen in ieder geval.
Lijkt me best een goede oplossing.Lemuria schreef:Ik vind het heel verleidelijk om gelijk te gaan namen en shamen op Facebook, maar ik heb best wel wat vertrouwen in de capaciteiten van de politieAls zij echt de vorige bewoners van dat huis waren, zullen ze dat binnen een paar dagen wel uitgezocht hebben. Ik heb ze in ieder geval de tip gegeven.
Respect !!Lemuria schreef:Ik vind het heel verleidelijk om gelijk te gaan namen en shamen op Facebook, maar ik heb best wel wat vertrouwen in de capaciteiten van de politieAls zij echt de vorige bewoners van dat huis waren, zullen ze dat binnen een paar dagen wel uitgezocht hebben. Ik heb ze in ieder geval de tip gegeven.
Ik vind het ook netjesAngelique. schreef:Respect !!Lemuria schreef:Ik vind het heel verleidelijk om gelijk te gaan namen en shamen op Facebook, maar ik heb best wel wat vertrouwen in de capaciteiten van de politieAls zij echt de vorige bewoners van dat huis waren, zullen ze dat binnen een paar dagen wel uitgezocht hebben. Ik heb ze in ieder geval de tip gegeven.
![]()

Welnee niks geen stress.. gewoon asociaal tokken gedragFotogravinnetje schreef:Ik kan me voorstellen als je nog niet zo heel lang geleden verhuisd bent dat je in zo'n stresssituatie per abuis je oude adres opdreunt ipv je nieuwe... Alleen zou ik dan wel reageren op de telefoontjes, voicemails en appjes
Ik snap de neiging (heusLemuria schreef:Ik geef de politie tot vrijdag de tijdAls ze dan niets hebben gevonden, ga ik van het weekend flyeren en i.o.m. hen op Facebook leuren
Lemuria schreef:Ik ben er heen gegaan en er deed een allerliefste bejaarde Indonesische vrouw open. Dat was dus niet de eigenaresse van de hondNa een kort (doch zeer gezellig gesprek) wist ze me te vertellen dat ze er net een half jaartje woonde en dat de vorige eigenaren 'een grote, zwart/witte, boze' hond hadden. Ze zijn verhuisd wegens 'gedoe', maar daar wist ze het fijne verder niet van. Ze had ook geen idee waar ze heen verhuisd waren.
Oftewel, ze hebben waarschijnlijk hun vorige adres opgegevenHet is dus nog maar de vraag of ik ze te pakken ga krijgen.
De aangifte ligt in ieder geval bij de politie, wie weet kunnen die nog wat bereiken.
Onderschat de kracht van pijnstilling ook nietIzzie_Anneke schreef:
Die hard-voor-zichzelve Staffies hebben toch hun voordelen hoor.
Niet zozeer om jou, maar wel om hoe ik zelf zou reagerenLemuria schreef:Jullie lijken zo verbaasd over hoe ik het oplos, verwachtten jullie dat ik als een kampertokkie om me heen ging slaan?Ik ben woedend, geloof me. Maar ik geloof niet zo in voor eigen rechter spelen
![]()
Maar ik moet ze met hun schijnheilige koppen ook niet in het bos tegenkomen nu.
Ja duh!!!Lemuria schreef:Jullie lijken zo verbaasd over hoe ik het oplos, verwachtten jullie dat ik als een kampertokkie om me heen ging slaan?.