Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tibetaantje schreef:cloris, gaat het nu een beetje bij jullie? ik moet er amaar aan denken.
sterkte nogmaals voor jullie!
Ik heb er echt heel veel moeite mee, ik blijf op mezelf in praten dat het goed is zo maar wat ik ook zeg het maakt niet uit, ik mis die grote witte zo erg
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
ik ben net terug van vakantie, knuffel mijn honden en lees dit.
ik huil even om jouw fangio.
Ook al is het goed, ook al is het genoeg, het gemis is niet minder.
Sterkte voor jullie allemaal.
ook ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte toegewenst.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
tibetaantje schreef:cloris, gaat het nu een beetje bij jullie? ik moet er amaar aan denken.
sterkte nogmaals voor jullie!
Ik heb er echt heel veel moeite mee, ik blijf op mezelf in praten dat het goed is zo maar wat ik ook zeg het maakt niet uit, ik mis die grote witte zo erg
Natuurlijk mis je hem heel erg en natuurlijk weet je dat het zo goed is. Maar dat helpt nu gewoon even niet. Je mist hem met heel je lijf. Ooit, ooit, wordt het minder. Echt.
cloris schreef:
Verstandelijk gezien was de beslissing goed maar gevoelsmatig wil je niets anders dan dat Fangio nog bij je was, dat is heel logisch en normaal.
Je hebt er alle recht op om je maatje te missen en je maatje heeft er alle recht op om gemist te worden door jou. Dat heet houden van en dat vlak je niet zomaar weg, dat moet een plekje gaan krijgen en neem die tijd ook
cloris schreef:
Verstandelijk gezien was de beslissing goed maar gevoelsmatig wil je niets anders dan dat Fangio nog bij je was, dat is heel logisch en normaal.
Je hebt er alle recht op om je maatje te missen en je maatje heeft er alle recht op om gemist te worden door jou. Dat heet houden van en dat vlak je niet zomaar weg, dat moet een plekje gaan krijgen en neem die tijd ook
Verstand en gevoel staan inderdaad niet op het zelfde level op dit moment dankje Addy
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Marion. schreef:Beetje laat. Heel veel sterkte met het gemis van je grote witte kanjer.
Dag Fang, dag reus.
Dankje Marion, jij hebt hem nog ontmoet op de meeting
En dan staat daar ineens een grote stenen vaas/urn, op de plek waar hij altijd naar buiten lag te kijken op de bank.. hij is dan wel weer thuis maar het lijkt nu pas echt zo definitief.
Chira deed gisteravond iets wat ze alleen deed samen met Fangio, ze lag op haar plaats op de bank met haar hoofd op het kussen waar Fangio altijd op lag en ineens begon ze te kwispelen, zachtjes blaffen en met haar hoofd alsmaar op zijn kussen te wrijven, in de lucht bijten, duurde 5 minuten en in die 5 minuten zag ik eindelijk weer eens het vrolijke prinsesje, volgens mij voelde zij iets wat ik nog niet heb mogen voelen.
cloris schreef:Chira deed gisteravond iets wat ze alleen deed samen met Fangio, ze lag op haar plaats op de bank met haar hoofd op het kussen waar Fangio altijd op lag en ineens begon ze te kwispelen, zachtjes blaffen en met haar hoofd alsmaar op zijn kussen te wrijven, in de lucht bijten, duurde 5 minuten en in die 5 minuten zag ik eindelijk weer eens het vrolijke prinsesje, volgens mij voelde zij iets wat ik nog niet heb mogen voelen.
Het is heerlijk dat hij nu thuis is en nu zal je ook langzaam aan je rust terug voelen komen. Dat wil niet zeggen dat je Fangio dan vergeten bent, maar je zal dan gaan voelen dat je hem weer teruggekregen hebt. Ik denk dat Chira dat al gevoeld heeft
ik weet niet wat ik moet zeggen,zoveel verdriet,ik kan het me zo voorstellen....
echt heel erg veel sterkte met het verlies van je grote lieve man...
fangio rust zacht....
Thanks.. het doet nog steeds heel erg veel pijn