Ik heb er echt heel veel moeite mee, ik blijf op mezelf in praten dat het goed is zo maar wat ik ook zeg het maakt niet uit, ik mis die grote witte zo ergtibetaantje schreef:cloris, gaat het nu een beetje bij jullie? ik moet er amaar aan denken.
sterkte nogmaals voor jullie!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Koning is dood... dag mijn allerliefste Fangio...
Moderator: moderatorteam
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Aantal honden: 2
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
-
Daan
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
- *Linda*
- Zeer actief
Natuurlijk mis je hem heel erg en natuurlijk weet je dat het zo goed is. Maar dat helpt nu gewoon even niet. Je mist hem met heel je lijf. Ooit, ooit, wordt het minder. Echt.cloris schreef:Ik heb er echt heel veel moeite mee, ik blijf op mezelf in praten dat het goed is zo maar wat ik ook zeg het maakt niet uit, ik mis die grote witte zo ergtibetaantje schreef:cloris, gaat het nu een beetje bij jullie? ik moet er amaar aan denken.
sterkte nogmaals voor jullie!
-
Addy
Verstandelijk gezien was de beslissing goed maar gevoelsmatig wil je niets anders dan dat Fangio nog bij je was, dat is heel logisch en normaal.cloris schreef: Ik heb er echt heel veel moeite mee, ik blijf op mezelf in praten dat het goed is zo maar wat ik ook zeg het maakt niet uit, ik mis die grote witte zo erg
Je hebt er alle recht op om je maatje te missen en je maatje heeft er alle recht op om gemist te worden door jou. Dat heet houden van en dat vlak je niet zomaar weg, dat moet een plekje gaan krijgen en neem die tijd ook
-
Birsu
- Actief
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- moon-C
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
Verstand en gevoel staan inderdaad niet op het zelfde level op dit momentAddy schreef:Verstandelijk gezien was de beslissing goed maar gevoelsmatig wil je niets anders dan dat Fangio nog bij je was, dat is heel logisch en normaal.cloris schreef: Ik heb er echt heel veel moeite mee, ik blijf op mezelf in praten dat het goed is zo maar wat ik ook zeg het maakt niet uit, ik mis die grote witte zo erg
Je hebt er alle recht op om je maatje te missen en je maatje heeft er alle recht op om gemist te worden door jou. Dat heet houden van en dat vlak je niet zomaar weg, dat moet een plekje gaan krijgen en neem die tijd ook

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- cloris
- Zeer actief
Dankje Marion, jij hebt hem nog ontmoet op de meetingMarion. schreef:Beetje laat. Heel veel sterkte met het gemis van je grote witte kanjer.
Dag Fang, dag reus.

- Trina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
-
Malamute
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
- cloris
- Zeer actief
En dan staat daar ineens een grote stenen vaas/urn, op de plek waar hij altijd naar buiten lag te kijken op de bank.. hij is dan wel weer thuis maar het lijkt nu pas echt zo definitief.
Chira deed gisteravond iets wat ze alleen deed samen met Fangio, ze lag op haar plaats op de bank met haar hoofd op het kussen waar Fangio altijd op lag en ineens begon ze te kwispelen, zachtjes blaffen en met haar hoofd alsmaar op zijn kussen te wrijven, in de lucht bijten, duurde 5 minuten en in die 5 minuten zag ik eindelijk weer eens het vrolijke prinsesje, volgens mij voelde zij iets wat ik nog niet heb mogen voelen.
Chira deed gisteravond iets wat ze alleen deed samen met Fangio, ze lag op haar plaats op de bank met haar hoofd op het kussen waar Fangio altijd op lag en ineens begon ze te kwispelen, zachtjes blaffen en met haar hoofd alsmaar op zijn kussen te wrijven, in de lucht bijten, duurde 5 minuten en in die 5 minuten zag ik eindelijk weer eens het vrolijke prinsesje, volgens mij voelde zij iets wat ik nog niet heb mogen voelen.

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Addy
Het is heerlijk dat hij nu thuis is en nu zal je ook langzaam aan je rust terug voelen komen. Dat wil niet zeggen dat je Fangio dan vergeten bent, maar je zal dan gaan voelen dat je hem weer teruggekregen hebt. Ik denk dat Chira dat al gevoeld heeftcloris schreef:Chira deed gisteravond iets wat ze alleen deed samen met Fangio, ze lag op haar plaats op de bank met haar hoofd op het kussen waar Fangio altijd op lag en ineens begon ze te kwispelen, zachtjes blaffen en met haar hoofd alsmaar op zijn kussen te wrijven, in de lucht bijten, duurde 5 minuten en in die 5 minuten zag ik eindelijk weer eens het vrolijke prinsesje, volgens mij voelde zij iets wat ik nog niet heb mogen voelen.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
- Flo'ke
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
-
Kimmie
- cloris
- Zeer actief
Thanks.. het doet nog steeds heel erg veel pijneddie vedder schreef:cloor,wat lees ik nu....
je knappe pikkemannetje,ach nee.....![]()
ik weet niet wat ik moet zeggen,zoveel verdriet,ik kan het me zo voorstellen....
echt heel erg veel sterkte met het verlies van je grote lieve man...
fangio rust zacht....

Allway's in my heart