Kijk die nuance maakt eigenlik geen reet uitFrenk schreef:Nou, Sandra, ook daar ligt natuurlijk wel een nuance.S@ndr@ schreef:je hebt altijd te maken met andere honden die niet leuk zijn, of jouw hond niet leuk vinden, en die bevinden zich onder alle rassen
daar is niets nieuws aan, en kan altijd gebeuren
Er is een verschil tussen honden die 'toevallig' zo uitpakken en honden die erop gefokt zijn/worden.
Dat eerste kan bij ieder ras en bij ieder baasje gebeuren. Het tweede vind ik een uiterst kwalijke en onwenselijke zaak. Vanuit historisch perspectief allemaal te plaatsen, maar als wij mensen ze zo kunnen creëren, dan kunnen we het er ook weer uitfokken.![]()
Het is onnatuurlijk en in onze maatschappij sociaal onwenselijk gedrag.
Ik begrijp dat je heel erg kunt vallen op dat uitermate mensgerichte, maar ik snap niet dat je blij kunt zijn met agressie van welke vorm dan ook.
Het is volkomen tegennatuurlijk!
happen is happen, en bij honden die afentoe eens happen is het altijd raak, want je verwacht het niet(doet ie anders nooit hoor)
ik en heel veel eigenaren kennen hun honden en houden er rekening mee
en er zijn maar weinig honden eigenaren die hun hond keer op keer ergens op laten klappen hoor als ze het weten.
en jij met je onnatuurlijk
hoe vaak is jouw hond al opgevreten door een andere hond