Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond aan baby-baby aan hond voorstellen..
Moderator: moderatorteam
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Re: hond aan baby-baby aan hond voorstellen..
Nee nee @Cris78. Ik wil niet bij het kliekje horen. Lol
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ik zou het niet willen weten wand als de modjes ingrijpen is het vast heel erg
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Even voor de duidelijkheid: We hebben de logs nagekeken aangezien wij niets verwijderd hebben en daaruit blijkt dat Asterix zelf een bericht verwijderd heeft.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Mirri
- Zeer actief
Ooooh had ik het maar bewaard. Wat gemeen zeg. Bedankt voor het na kijken M@scha
- Mirri
- Zeer actief
Ff een vraagje geheel off topic. Maar je kunt wel een berichtje weg halen maar dan zou je toch wel haar naam moeten zien? En dan een leeg topic zeg maar.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nee.Mirri schreef:Ff een vraagje geheel off topic. Maar je kunt wel een berichtje weg halen maar dan zou je toch wel haar naam moeten zien? En dan een leeg topic zeg maar.
Als je je bericht weghaalt voor een ander een bericht geplaatst heeft kan je je hele bijdrage verwijderen, dus inclusief naam en vak waar het in geschreven stond.
Je ziet dan rechtsonder in je bericht naast het rode uitroepteken een kruisje.
Daarmee kan je verwijderen.
Laatst gewijzigd door ranetje op 24 sep 2014 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- kipo
- Zeer actief
Als er nog geen reactie onder jouw bericht staat, kun je het hele bericht verwijderen.Mirri schreef:Ff een vraagje geheel off topic. Maar je kunt wel een berichtje weg halen maar dan zou je toch wel haar naam moeten zien? En dan een leeg topic zeg maar.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
nee hoor als er nog niks onder geplaatst is kun je je bericht zo weghalen en blijft er niks staan.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
zoals hierboven al gezegd is: zolang jouw bericht het laatste bericht is kun je het weghalen

-
Marion.
Nou ja, dan heeft Asterix voor het eerst eens het licht gezien en bedacht dat ze iets beter niet kon plaatsen 
- Mirri
- Zeer actief
Idd jaMarion. schreef:Nou ja, dan heeft Asterix voor het eerst eens het licht gezien en bedacht dat ze iets beter niet kon plaatsen
Enne meiden bedankt voor jullie antwoord, weer wat van opgestoken
-
Marion.
Haha, en voelt het nu goed dat jij ongeveer als enige haar hersenspinsels wel hebt gelezenMirri schreef:Idd jaMarion. schreef:Nou ja, dan heeft Asterix voor het eerst eens het licht gezien en bedacht dat ze iets beter niet kon plaatsen![]()
Enne meiden bedankt voor jullie antwoord, weer wat van opgestoken
En TS is inmiddels ook weg zie ik. Prima. Ik hoop dat ze nooit meer aan een hond begint, en dat haar zoontje heel gezeglijk en meegaand zal opgroeien.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat stond er dan in haar weggehaalde bericht.??
Gewoon interesse hoor en geen nieuwsgierigheid.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Marion.
Ik denk iets met heel oude koeienbouvierpoedel schreef:Wat stond er dan in haar weggehaalde bericht.??
Al zal het vast wel weer richting een heel andere forummer gericht zijn geweest dan naar TS, Asterix kennende. En zo lang was het forumverleden van TS nu ook weer niet. Misschien ging het wel over jou
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Zou kunnen ,waarschijnlijk boos dat ik niet op al die zeikerige onbegrijpbare kutmail van haar reageerde.Marion. schreef:Ik denk iets met heel oude koeienbouvierpoedel schreef:Wat stond er dan in haar weggehaalde bericht.??
Gewoon interesse hoor en geen nieuwsgierigheid.![]()
Al zal het vast wel weer richting een heel andere forummer gericht zijn geweest dan naar TS, Asterix kennende. En zo lang was het forumverleden van TS nu ook weer niet. Misschien ging het wel over jou

-
Marion.
Ze is boos op meerdere mensen hoor, troost jebouvierpoedel schreef:Zou kunnen ,waarschijnlijk boos dat ik niet op al die zeikerige onbegrijpbare kutmail van haar reageerde.Marion. schreef:Ik denk iets met heel oude koeienbouvierpoedel schreef:Wat stond er dan in haar weggehaalde bericht.??
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Wou je zeggenm dat ik helemaal niet bijzonder en exlusief ben.Marion. schreef:Ze is boos op meerdere mensen hoor, troost jebouvierpoedel schreef:Zou kunnen ,waarschijnlijk boos dat ik niet op al die zeikerige onbegrijpbare kutmail van haar reageerde.Marion. schreef:Ik denk iets met heel oude koeienbouvierpoedel schreef:Wat stond er dan in haar weggehaalde bericht.??

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Wou je zeggenm dat ik helemaal niet bijzonder en exlusief ben.Marion. schreef:Ze is boos op meerdere mensen hoor, troost jebouvierpoedel schreef:Zou kunnen ,waarschijnlijk boos dat ik niet op al die zeikerige onbegrijpbare kutmail van haar reageerde.Marion. schreef:Ik denk iets met heel oude koeienbouvierpoedel schreef:Wat stond er dan in haar weggehaalde bericht.??

- Mirri
- Zeer actief
Nee nee ook jij niet Kees. Enne het ging niet over TS. Verder zeg ik niks. Zwijgplicht. Misschien dat Cleo nog nader uitleg kan geven waarom ze het heeft verwijderd.bouvierpoedel schreef:Wat stond er dan in haar weggehaalde bericht.??
-
Marion.
Nee hoor. Alleen dat ze boos is op heel veel mensen. En wel allemaal bijzonder en uniek in hun soort. Gelukkig maarbouvierpoedel schreef:Wou je zeggenm dat ik helemaal niet bijzonder en exlusief ben.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Dat zal wel per ongeluk gegaan zijn, of op een nog te construeren misverstand berustenMirri schreef:Misschien dat Cleo nog nader uitleg kan geven waarom ze het heeft verwijderd.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Lemuria
Hád je eens sjans...bouvierpoedel schreef: Zou kunnen ,waarschijnlijk boos dat ik niet op al die zeikerige onbegrijpbare kutmail van haar reageerde.
-
Marion.
Ah mèn, die man heeft sjans bij het leven. Hij ziet het gewoon niet. Wacht gewoon nog steeds tot de ware Adonis bij hem aan de deur klopt.Lemuria schreef:Hád je eens sjans...bouvierpoedel schreef: Zou kunnen ,waarschijnlijk boos dat ik niet op al die zeikerige onbegrijpbare kutmail van haar reageerde.![]()
- Mirri
- Zeer actief
Hi hi iddJaap* schreef:Dat zal wel per ongeluk gegaan zijn, of op een nog te construeren misverstand berustenMirri schreef:Misschien dat Cleo nog nader uitleg kan geven waarom ze het heeft verwijderd.![]()
-
Lemuria
*knock knock*Marion. schreef: Ah mèn, die man heeft sjans bij het leven. Hij ziet het gewoon niet. Wacht gewoon nog steeds tot de ware Adonis bij hem aan de deur klopt.

-
Marion.
Ah nee, die past ook niet bij Kees hoor! Doe dan maar gewoon NannaLemuria schreef:*knock knock*Marion. schreef: Ah mèn, die man heeft sjans bij het leven. Hij ziet het gewoon niet. Wacht gewoon nog steeds tot de ware Adonis bij hem aan de deur klopt.
- Mirri
- Zeer actief
Lemuria schreef:*knock knock*Marion. schreef: Ah mèn, die man heeft sjans bij het leven. Hij ziet het gewoon niet. Wacht gewoon nog steeds tot de ware Adonis bij hem aan de deur klopt.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Pffffff, ander plaatje graag. Vrouw van ca. 50 jaar.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Roompie
- Zeer actief
Alstu.Wolfsblut schreef:Pffffff, ander plaatje graag. Vrouw van ca. 50 jaar.