Met je er nog een kwijt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Birmanenbabies van Lenthe & Davino! 5-4=1
Moderator: moderatorteam
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
- Aantal honden: 1
Re: Birmanenbabies van Lenthe & Davino! p9 - 25 dagen
Ooooh hoe lief 
Met je er nog een kwijt?
Met je er nog een kwijt?
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

-
Biene
- Zeer actief
Ik kijk steeds met ontzettend veel plezier naar je foto,s, al reageer ik niet altijd. Wat een droom van een nestje heb je weer gefokt; stuk voor stuk prachtige katjes! Mocht ik ooit een birmaan willen klop ik zeker bij je aan!

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Sluit ik mij helemaal bij aan! HeerlijkMeghan schreef:Oww, dit is helemaal niet goed voor me om naar te kijkenWat zijn ze prachtig!
En dit vind ik een ontzettend leuke leeftijd, over een weekje of 2 helemaal.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
ow.......kreun. 
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Hier zijn toch geen woorden voor

Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou er bijna een kattenwens van krijgen 
-
sjm
- Zeer actief
Wat een leuke reacties allemaal!!
Iepie heeft 't er maar druk mee, pfoeh. Ik hoor de HELE dag "mama"prrrrr.. geluidjes uit de kittenren. Dat is ongeveer 40% van Lenthe en de rest doet Iepie het. Iep zit er cónstant bij, ze ligt gewoon de hele dag naast de mand te slapen, of tussen de baby's. Gister ging ze zelfs bij Lenthe in de mand liggen dus lag de hele mand propvol.
De kleintjes beginnen nu rond te lopen en zijn zelfs al de ren uitgebroken, dus ze waggelen voorzichtig door de woonkamer, dat vindt Iep maar niks haha. Ze rent de hele tijd al prrrr-end er naartoe en gaat ze wild wassen maar ze weet eigenlijk net niet wat ze ermee aan moet. Net zat een kleintje naar de houtkachel te kijken, ze vloog erop af en keek naar de houtkachel terwijl ze 't kleintje wast en een poot erom deed en probeerde t kleintje weer naar de mand te duwen haha. Ze ontlast ze ook... Rare Iep.
Als 't aan Lenthe ligt krijgt NIEMAND hier in huis nog eten. De carnibest van de hondjes stond op 't aanrecht te ontdooien.. Hoor ik Lenthe het er al af schrapen, lukte nog niet echt dus ze gaf 't op. Ben ik even weg om een verslag in te leveren, kom ik terug is alles op.. Geen carnibest voor de hondjes volgens Lenthe. Ze vréét brokken, ze vréét natvoer, ze vréét carnibest. De kleintjes krijgen ook geen eten als 't aan haar ligt. Ik moet d'r gewoon echt even eten in een andere ruimte geven zodat de kleintjes even de kans krijgen om het eten door te krijgen. Want ze hebben HONGER. Ze vréten
Als Lenthe denkt dat het tijd is voor natvoer/carnibest (zo ongeveer de hele dag) gaat ze heel dwingend naast m'n laptop zitten of op m'n papieren voor school. Kijkt me de hele tijd aan, miauwt af en toe MEGA lief en dwingend naar me en blijft zo gewoon eten opeisen tot ik 't d'r geef.
't Is wat met die beestjes..
Maar goed je merkt wel dat ze eten want ze beginnen nu rap te groeien
Gioia: 347
Fiero: 341
Érzés: 346
Felico: 359
Valente: 301
Iepie heeft 't er maar druk mee, pfoeh. Ik hoor de HELE dag "mama"prrrrr.. geluidjes uit de kittenren. Dat is ongeveer 40% van Lenthe en de rest doet Iepie het. Iep zit er cónstant bij, ze ligt gewoon de hele dag naast de mand te slapen, of tussen de baby's. Gister ging ze zelfs bij Lenthe in de mand liggen dus lag de hele mand propvol.
De kleintjes beginnen nu rond te lopen en zijn zelfs al de ren uitgebroken, dus ze waggelen voorzichtig door de woonkamer, dat vindt Iep maar niks haha. Ze rent de hele tijd al prrrr-end er naartoe en gaat ze wild wassen maar ze weet eigenlijk net niet wat ze ermee aan moet. Net zat een kleintje naar de houtkachel te kijken, ze vloog erop af en keek naar de houtkachel terwijl ze 't kleintje wast en een poot erom deed en probeerde t kleintje weer naar de mand te duwen haha. Ze ontlast ze ook... Rare Iep.
Als 't aan Lenthe ligt krijgt NIEMAND hier in huis nog eten. De carnibest van de hondjes stond op 't aanrecht te ontdooien.. Hoor ik Lenthe het er al af schrapen, lukte nog niet echt dus ze gaf 't op. Ben ik even weg om een verslag in te leveren, kom ik terug is alles op.. Geen carnibest voor de hondjes volgens Lenthe. Ze vréét brokken, ze vréét natvoer, ze vréét carnibest. De kleintjes krijgen ook geen eten als 't aan haar ligt. Ik moet d'r gewoon echt even eten in een andere ruimte geven zodat de kleintjes even de kans krijgen om het eten door te krijgen. Want ze hebben HONGER. Ze vréten
Als Lenthe denkt dat het tijd is voor natvoer/carnibest (zo ongeveer de hele dag) gaat ze heel dwingend naast m'n laptop zitten of op m'n papieren voor school. Kijkt me de hele tijd aan, miauwt af en toe MEGA lief en dwingend naar me en blijft zo gewoon eten opeisen tot ik 't d'r geef.
't Is wat met die beestjes..
Maar goed je merkt wel dat ze eten want ze beginnen nu rap te groeien
Gioia: 347
Fiero: 341
Érzés: 346
Felico: 359
Valente: 301
-
sjm
- Zeer actief
Een voorzichtig welkom aan mama 3.
Tot nu toe is Tessa alleen af en toe even naar de mand gelopen, even snuffelen en dan gauw blazen en weer weg lopen. Nu liep Fiero de hele tijd rond te struinen met 2 mama's om zich heen (Lenthe lag gewoon rustig toe te kijken en Iep volgde 'm overal en kon zich uiteraard niet inhouden
) Maar nu kwam zelfs Tessa kijken, snuffelen én even wassen. Haar moederlijke gevoel kwam héél even boven, daarna ging ze gauw weer weg. Het is al iets!
Tot nu toe is Tessa alleen af en toe even naar de mand gelopen, even snuffelen en dan gauw blazen en weer weg lopen. Nu liep Fiero de hele tijd rond te struinen met 2 mama's om zich heen (Lenthe lag gewoon rustig toe te kijken en Iep volgde 'm overal en kon zich uiteraard niet inhouden
-
sjm
- Zeer actief
Alweer 4 weken oud! Ze hebben 't eten goed te pakken, zelfs poepen op de kattenbak gebeurt al!
Ik heb totaal geen zin in foto's maken vandaag, dus die komen later deze week.
Wel een paar foto's van m'n telefoon geplukt.
Wat ze nu wegen en wat ze zijn aangekomen in een week. Ze wegen ongeveer hetzelfde als gister, of iets minder of iets meer. Maar dat komt omdat ze nu gaan poepen.
Gioia: 344 (+64)
Fiero: 342 (+79)
Érzés: 366 (+92)
Felico: 366 (+87)
Valente: 312 (+89)
Iepie vond dat ze ook bij het rijtje hoorde, dat zul je hieronder zien, haha. Zij weegt nu 3997
Van afgelopen weekend, 's avonds.

Zo trof ik ze net aan:

Afgelopen weekend zaten m'n vriend en ik in de kittenren en kwamen ze allemaal op mijn schoot hun slaapbult maken

Iep kan tijdens het kittens wegen niet wáchten tot zij mag. Ze is nog altijd helemaal fan van het wegen, dat waren ze vorig jaar alle 9. Wegen was altijd snel handelen want ze wilden 't liefst allemaal tegelijk in de bak liggen. Over 't algemeen kan Iepie niet eens wachten tot de weegschaal aan staat, dan gaat ze er al in liggen. Het is een losse taartbak op een digitale keukenweegschaal haha. Dat wiebelt als ze druk beweegt en dat is LEUK. Dan valt de bak er af, dat is NOG leuker haha. Gelukkig kan ze ook stil liggen zodat ik haar goed kan wegen haha.

Afgelopen weekend bleef ze maar in die bak liggen, heb ik de bak opgepakt en heeft ze een hele tijd zo bij m'n vriend en mij op schoot gelegen

Ik heb totaal geen zin in foto's maken vandaag, dus die komen later deze week.
Wat ze nu wegen en wat ze zijn aangekomen in een week. Ze wegen ongeveer hetzelfde als gister, of iets minder of iets meer. Maar dat komt omdat ze nu gaan poepen.
Gioia: 344 (+64)
Fiero: 342 (+79)
Érzés: 366 (+92)
Felico: 366 (+87)
Valente: 312 (+89)
Iepie vond dat ze ook bij het rijtje hoorde, dat zul je hieronder zien, haha. Zij weegt nu 3997
Van afgelopen weekend, 's avonds.

Zo trof ik ze net aan:

Afgelopen weekend zaten m'n vriend en ik in de kittenren en kwamen ze allemaal op mijn schoot hun slaapbult maken

Iep kan tijdens het kittens wegen niet wáchten tot zij mag. Ze is nog altijd helemaal fan van het wegen, dat waren ze vorig jaar alle 9. Wegen was altijd snel handelen want ze wilden 't liefst allemaal tegelijk in de bak liggen. Over 't algemeen kan Iepie niet eens wachten tot de weegschaal aan staat, dan gaat ze er al in liggen. Het is een losse taartbak op een digitale keukenweegschaal haha. Dat wiebelt als ze druk beweegt en dat is LEUK. Dan valt de bak er af, dat is NOG leuker haha. Gelukkig kan ze ook stil liggen zodat ik haar goed kan wegen haha.

Afgelopen weekend bleef ze maar in die bak liggen, heb ik de bak opgepakt en heeft ze een hele tijd zo bij m'n vriend en mij op schoot gelegen

Laatst gewijzigd door sjm op 16 apr 2013 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
Haha maf beest, in die weegschaal! Ze zijn wel echt prachtig hoor, wauw.
Doe je ook aan kraamvisite
Doe je ook aan kraamvisite

-
sjm
- Zeer actief
Hahahaha, je mag best komen kittenknuffelen hoor 
- Fardauke
- Actief
mooie kittens , prachtig 

In gedachten Fardau 12-08-2002/ 02-03-2013 en Diever 11-11-1997/ 31-03-2013
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
Oooh joepie
Dan ga ik je binnenkort bp-en. Ik hoop dat je een beetje in de buurt woont!

-
sjm
- Zeer actief
In Smilde (Drenthe)
Ik woon altijd overal ver vanaf, dus vast niet. 
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
Haha! Wij wonen in Groningen! Dus dat is heel best te doen 

-
sjm
- Zeer actief
Dat is toevallig, haha! Dat is inderdaad nog wel eens te doen 
-
sjm
- Zeer actief
Ongelooflijk, Iepie heeft ze geleerd op de kattenbak hun behoefte te doen. Nu leert ze ze brokken eten.. Lenthe ligt lekker te chillen, het enige wat zij moet doen is melkbar spelen.
Echt grappig, nu Iepie bij de bakjes met voer zit te eten zitten ze er ineens allemaal te eten.
Echt grappig, nu Iepie bij de bakjes met voer zit te eten zitten ze er ineens allemaal te eten.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Dat is dichtbijsjm schreef:In Smilde (Drenthe)Ik woon altijd overal ver vanaf, dus vast niet.
Los van de prachtige, heerlijke kittens die je op de foto zet... Ik vind de foto's zelf echt absoluut prachtig!
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Re: Birmanenbabies van Lenthe & Davino! p8 "3" week foto's
Doe mij dit setje maarsjm schreef: Valente en Felico
![]()
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
oh guttegut. Wat een heerlijk zoete foto`s !
Eigenlijk zou je iedereen die loopt te zieken op het HF, even naar dit topic moeten sturen.
Eigenlijk zou je iedereen die loopt te zieken op het HF, even naar dit topic moeten sturen.

-
sjm
- Zeer actief
Hahaha, 't is bijna een medicijn
Als je je even rot voelt kijk je even naar deze schattige bolletjes 
- Kirry
- Zeer actief
Je kittens zijn echt om op te vreten zo lief!
Maar wat is Iepie een schatje zeg! Ik herken totaal niet mijn eigen Birmaan erin, dat is echt zo'n kattekop, haha! Maar Iepie!
Heb je ook toekomstplannen met haar of niet? Ze lijkt mij zo'n goede mamma.
-
sjm
- Zeer actief
Volgende blz. foto's.
Laatst gewijzigd door sjm op 17 apr 2013 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sjm
- Zeer actief
Iepie is gesteriliseerd toen ze erg ziek was van een BMO een paar maand terug.Kirry schreef:Je kittens zijn echt om op te vreten zo lief!Maar wat is Iepie een schatje zeg! Ik herken totaal niet mijn eigen Birmaan erin, dat is echt zo'n kattekop, haha! Maar Iepie!
-
sjm
- Zeer actief
Gioia's oogjes gaan zijn weer bijna over, nog een beetje nattig van 't schoonmaken. Nu heeft Érzés geïrriteerde oogjes, dus die nu ook aan 't schoonmaken etc.
Vooral Fiero is de hele tijd door het hele huis aan 't stappen.. Nanny Iep loopt er constant achteraan..
Gioia

Fiero

Érzés

Felico

Valente

Fiero stapt door 't huis:

Hier kon Iep d'r enthousiasme niet meer de baas.. :')

"Zeg..."

"Kom eens terug jij"

Die kop..

Fiero in de gaten houden..

Denk bij onderstaande foto's gerust een Jaws-deuntje

Vooral Fiero is de hele tijd door het hele huis aan 't stappen.. Nanny Iep loopt er constant achteraan..
Gioia

Fiero

Érzés

Felico

Valente

Fiero stapt door 't huis:

Hier kon Iep d'r enthousiasme niet meer de baas.. :')

"Zeg..."

"Kom eens terug jij"

Die kop..

Fiero in de gaten houden..

Denk bij onderstaande foto's gerust een Jaws-deuntje

- Kirry
- Zeer actief
Oh, sorry. Dat wist ik niet.sjm schreef:Iepie is gesteriliseerd toen ze erg ziek was van een BMO een paar maand terug.Kirry schreef:Je kittens zijn echt om op te vreten zo lief!Maar wat is Iepie een schatje zeg! Ik herken totaal niet mijn eigen Birmaan erin, dat is echt zo'n kattekop, haha! Maar Iepie!
-
sjm
- Zeer actief
Geeft niet!Kirry schreef:Oh, sorry. Dat wist ik niet.sjm schreef:Iepie is gesteriliseerd toen ze erg ziek was van een BMO een paar maand terug.Kirry schreef:Je kittens zijn echt om op te vreten zo lief!Maar wat is Iepie een schatje zeg! Ik herken totaal niet mijn eigen Birmaan erin, dat is echt zo'n kattekop, haha! Maar Iepie!
![]()
- Kirry
- Zeer actief
Goed dat je dan inderdaad naar je gevoel hebt geluisterd inzake Iepie. En dat meemoederen van haar is vreselijk aandoenlijk, dat is zo schattig om te zien. Vindt Lenthe dat allemaal best dat Iepie hier en daar aan poten sleurt en kontjes wast, haha. 
-
sjm
- Zeer actief
Lenthe vindt alles goed
En van Iep accepteert ze sowieso vrijwel alles.