Omdat het iets anders betekent. En ik gaf geen taalles, ik vroeg om verduidelijking.fes/lou schreef:Waarom gelijk een taallesje geven?
Allemachtig, wat een langetenengezeik, zeg
Moderator: moderatorteam
Omdat het iets anders betekent. En ik gaf geen taalles, ik vroeg om verduidelijking.fes/lou schreef:Waarom gelijk een taallesje geven?
Die maakte gewoon een aan dit topic gerelateerd grapje. FFS, zeg.fes/lou schreef:Ik had het tegen Lemuria, die heeft gelijk een half nederlands lesboek gekopieerd.....maar voel je vooral aangesproken als je er blij van wordt....
Cheer up. Je "klinkt" net zo chaggie als je avatar eruit ziet.fes/lou schreef:Ik had het tegen Lemuria, die heeft gelijk een half nederlands lesboek gekopieerd.....maar voel je vooral aangesproken als je er blij van wordt....
Mijn post was niet belerendfes/lou schreef:Ik ben niet chagarijnig, ik vind het gewoon enorm naar overkomen als iemand een foutje maakt en je kopieert gelijk een half lesboek met een invultestje, zodat je het in het vervolg toch wel goeddoet.....Ga asjeblieft voor de klas staan als je mensen wat wilt leren, het is hier een forum, en niemand schrijft hier foutloos....
Huh? Agressief?fes/lou schreef:dan hebben wij verschillende ideeen over wat nog grappig is en wat niet...
En ik zie eigenlijk geen reden voor jou om zo agressief te reageren.....
Maar goed, ik stop met deze discussie, heb geen zin in lui die hun frustraties op andere afreageren.....
Natuurlijk hebben we verschillende manieren van humor...dat heeft toch bijna iedereen? Wat de 1 grappig vindt, vindt de ander niet grappig. That's life.fes/lou schreef:dan hebben wij verschillende ideeen over wat nog grappig is en wat niet...
En ik zie eigenlijk geen reden voor jou om zo agressief te reageren.....
Maar goed, ik stop met deze discussie, heb geen zin in lui die hun frustraties op andere afreageren.....
Eens. En niet omdat Jenny mijn zusje is hoor, maar een dag oFfes/lou schreef:Ik ben niet chagarijnig, ik vind het gewoon enorm naar overkomen als iemand een foutje maakt en je kopieert gelijk een half lesboek met een invultestje, zodat je het in het vervolg toch wel goeddoet.....Ga asjeblieft voor de klas staan als je mensen wat wilt leren, het is hier een forum, en niemand schrijft hier foutloos....
Ohja, kan zijn dat hij/zij daarover heen heeft gelezen. In dat geval zou ik nog enigszins kunnen begrijpen dat het belerend over zou kunnen komenMiranda schreef: Huh? Agressief?
Dat zie ik aan de kant van Lemuria niet.
Lees nou dat laatste zinnetje in wat jij een 'half lesboek' noemt, dan snap je de grap wellicht?
Iedereen heeft er al ( op zijn honds) overheen gezekenLemuria schreef:Alsof die nog aandacht verdient
Oh nee, van Jenny snap ik het ook prima hoor_Leonie schreef:Ik denk dat het niet persoonlijk richting Lemuria bedoeld is, maar meer in het algemeen. Onbegrijpelijk Nederlands schrijven is één ding, maar als je een woord verkeerd hebt, of de 'd' of 't' verkeerd schrijft word je verbeterd.
En dat is voor een keer best prima, maar het wordt soms ook een beetje irritant. Je begrijpt toch wat iemand bedoeld?
Als je zo graag mensen op hun fouten wijst, had je lerares moeten worden. Mensen maken nou eenmaal fouten, niet iedereen kan zo goddelijk goed Nederlands. En je komt hier voor je ontspanning, niet voor inspanning.
Ik snap Jenny wel. Denk alleen niet dat je het al te persoonlijk moet op vatten.
Ik het wel met je eens hoor, correcties horen thuis in topics over taal, verder is het pedanterie. Maar wat je hier over het vak van lerares zegt, kan toch niet waar zijn. Ik mag toch hopen dat iemand die dat vak kiest een andere ambitie heeft dan leerlingen op hun fouten wijzen._Leonie schreef: Als je zo graag mensen op hun fouten wijst, had je lerares moeten worden. .

Je hebt gelijk.S@ndr@ schreef:Iedereen heeft er al ( op zijn honds) overheen gezekenLemuria schreef:Alsof die nog aandacht verdientdenk ik
t is wel eens klaar ook soms
En soms zijn de credits op. Zoals wat mij betreft in dit geval.Suske schreef:Je hebt gelijk.S@ndr@ schreef:Iedereen heeft er al ( op zijn honds) overheen gezekenLemuria schreef:Alsof die nog aandacht verdientdenk ik
t is wel eens klaar ook soms
Maar sommige mensen verdienen het.
Vooral als je jezelf heel goed vindt terwijl je te dom bent om recht vooruit te kijken.
Dit dus eigenlijk. Vind het daarbij ook nog eens stumperig en zielig gedoe om mensen "te verbeteren". Waarom is dat Voelt men zich dan weer nét even iets meer verheven dan de ander? Ik snap dat misselijkmakende gedoe dan ook echt niet. Doe dat idd lekker op een taalforummercedes2803 schreef:Eens. En niet omdat Jenny mijn zusje is hoor, maar een dag oF
wat geleden is dat " verbeter-gedrag" hier geloof ik
uitgebreid besproken. Mascha gaf toen ook nog maar
weer eens aan dat we hier niet met zijn allen
in rood of iets dergelijks hoefden te gaan zitten verbeteren
omdat we op een HONDEN forum zitten en niet op
een taal forum oid
ik begrijp dus ergens goed dat als je af en toe
eens even voor je lol een uurtje op het forum zit te lezen
en te reageren dat je van dat verbeter gedoe niet vrolijk
wordt.
Just my thoughts hoor
Mirri schreef:Pfff wat een oude koeien Cleo. Je bent zelf geen haar beter...
Ik zie geen oude koe of Cleo in dit topic , toch?Mirri schreef:Pfff wat een oude koeien Cleo. Je bent zelf geen haar beter...