He bah en dan te bedenken dat je hem bijna in had laten slapen achteraf om eigenlijk een soort van onderdrukking door Pepper ipv iets medisch.M@rleen schreef:Sorry voor mijn late update, maar inmiddels werk ik fulltime (ipv 15 uur) + webshop en ben ik gewoon helemaal op en pufloos tegen de tijd dat ik thuis ben, de honden uitgelaten zijn, Elyna naar bed is en ik eindelijk gegeten heb..
We wonen niet samen, Rick was er wel vrijwel iedere dag en Pepper dus ook.
Was erg gezellig, maar we trokken het allebei even niet meer, dus hij is weer een stuk meer in zijn eigen huis en Pepper dus ook.
Sinds Pepper weg is, trekt Boomer erg bij, dus mogelijk is dat toch de oorzaak geweest![]()
![]()
Balen inderdaad moet thuis thuis zijn en niet nog meer spanning geven. Zorg voor dieren, kinderen etc is het toch erg prettig om op 1 lijn te zittenRick is het daar overigens niet mee eens, die vind dat ik zijn hond niet mag en haar de schuld geef en ik vind dat hij haar veel te veel voortrekt t.o.v. Boomer en Juma. Zij mag van hem op alle meubelen, terwijl ik de honden op de grond wil hebben. Ze heeft Elyna in haar voorhoofd gebeten, gelukkig zonder blijvende schade, maar dat was nadat ik hem op het hart gedrukt had haar niet met Elyna alleen te laten. Dat was ze dus welIk was toen even mijn honden uitlaten, vanwege het tijdstip liet ik Elyna bij Rick, hij ging in een andere kamer achter de pc, Elyna wilde Pepper aaien en Pepper beet..
Ze is in mijn huis onzindelijk, nog steeds, dus ze mag van mij niet in alle kamers. Daarmee zitten we dus absoluut niet op 1 lijn en mogelijk dat dat ook meespeelde bij Boomer.. Mede ook de reden dat ik het allemaal even niet meer trek icm werk, huishouden, Elyna en alles en gewoon tijd voor mezelf nodig heb.
Wat ontzettend klote dat Elyna gebeten is en in haar gezicht nog wel maar vooral klote dat jullie daar zo ver uit elkaar liggen qua visie want dat doet het vrees ik ook niet verbeterenPepper heeft het al vaker geprobeerd, Elyna te bijten, maar dan zat Pepper bij Rick op schoot en kwam Elyna Rick welterusten zeggen. Sindsdien stuur ik haar dus altijd weg bij Rick als Elyna in de kamer is, gewoon geen honden op schoot. Maar ja, dan ben ik dus de boeman, want hij ziet dat niet zo.
Dat loopt dus even niet lekker.
Verder is hij harstikke lief, Pepper een echte terriër en ik heb ontdekt dat ik geen terriërpersoon ben
Sterkte de komende tijd.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15