billy schreef:duitse herder schreef:billy schreef:
Ja dat we op de hoogte zijn he, ik heb daar zo'n hekel aan

Nou inderdaad, wat nemen mensen het forum toch persoonlijk door dingen van facebook erbij te halen. Kan daar ook niet eens wat aan gedaan worden? Vind het echt stemmingmakerij.
Of je moet er op kicken, Dat is Thom zijn ding, waarom is hij bevriend met Devel, omdat het heel ws fout zou gaan en dan kan hij mooi de moraalridder uithangen door dingen van haar FB hier neer te plempen

ik heb even gekeken en zie veel hondenforummers als vriend bij Thom staan, ik zou zeggen kijk uit

Ach, iedereen kan nu wel verbolgen zijn over wat Thom hier neerplempt van Devel. Maar als ik het me goed herinner was Devel destijds met dat gedoe omtrent Leane(van winter) degene die er zelfs een topic over opende en nu niet bepaald zachtzinnig was met haar kritiek richting Leane.
Ik en met mij vele andere ook niet hoor, maar "zij" was degene die het hier "aanhankelijk" maakte en ook nog eens info van elders hierheen haalde. Dus ja, als je zelf voor dergelijke dingen je hand niet omdraait moet je niet raar op kijken als anderen zo ongeveer "hetzelfde" doen.
Gevalletje eigen schuld dikke bult denk ik dan maar
Overigens. Als zo iemand had ik allang al van mijn fb afgepleurd en andersom, als iemand zich zo over mij elders (hier in dit geval) uit zou laten had ik diegene zélf nog van mijn fb afgegooid. Dat je nog "vrinden" met haar bent (of zij met jou) , verbaasd me dan weer wel
Miranda schreef:Wolfsblut schreef: Misschien was er meer aan de hand.
Dat denk ik wel ja. Aangezien dit de
tweede hond is van dit kaliber die ze binnen korte tijd (minder dan een jaar) herplaatst. De eerste reageerde namelijk raar op haar zwangerschap. Welja.
De tweede reageerde raar op haar kind,
dat toen nog in het ziekenhuis was. Jaja.
Dit is gewoon een egoïst die honden behandelt als vieze zakdoeken. Het bevalt me niet meer, weg ermee, en zo snel mogelijk.
Dát is waar mensen over vallen.
Dit dus. Uit alles bleek wel dat Darko daar niet lang zou zitten, dat is door menigeen ook gewoon eerlijk gezegd en dat werd allemaal als onzin afgedaan en

ze zou wel met Darko aan de slag gaan (cursus) als de kleine er eenmaal was (en wat groter) en

en hoe verbazingwekkend (kuchkuch) is het dan dat Darko al "gone with the windy" is nog voor hij een glimp op de kleine heeft kunnen geven.
Tis gewoon een leugenachtige grootsmoel die in de toekomst beter een houten hond koopt waar ze (behalve tzt afstoffen) totaal niet naar om hoeft te kijken
bouvierpoedel schreef: Geloof dat bijna iedereen eerder voor zijn kind kiest dan voor de hond ,ongeacht of dat komt door eigen geklungel in opvoeden of niet.
En voor wat bovenstaande betreft. Hoewel het van te voren al voorspeld was is het voor zowel de kleine als Darko maar goed dat deze tóch supersnel herplaatst wordt/is want gezien haar "opvoedkundig inzicht" vwb honden ben ik idd bang dat het binnen niet al te lange tijd fout zal zijn gegaan en Darko daar zeer zeker de dupe van zou zijn geworden. Is ie nu ook, maar nu heeft hij nog een kans bij iemand anders. Dáár bij haar was er voor hem geen eer te behalen in ieder geval.
Hopelijk doet ze het met kinderen dan ook beter dan met honden