Lijkt me wel!Eline* schreef:Hmm..bordertrol..leuke stoornis misschien? Iets voor Dr Phil?

Moderator: moderatorteam
Lijkt me wel!Eline* schreef:Hmm..bordertrol..leuke stoornis misschien? Iets voor Dr Phil?
Kijk dan maar uit als je vanuit de wielerclub het bos inrijdt, dat eerste stuk ligt namelijk aan ons terrein en áls je daar onverhooopt een loslopende hond tegen zou komen is dat géén hond die aan het wandelen is maar aan het werk is (politiehondenvereniging). Ik zal mijn clubgenoten erop attent maken op te letten.NicoBorder schreef:Er is A.S. zondag een mountainbike toertocht in Valkenswaard :p
Valerie schreef:Volgens mij ben jij niet alleen gestoord tijdens het wandelen in het bos.
een voetganger mag in principe overal lopen hoor.NicoBorder schreef:Mountainbikers hebben dus wel alleenrecht op officiële mountainbike routes....
Inge schreef:Mooi, daar kom ik niet hahahaNicoBorder schreef:Totaal niet het plezier in mijn hobby verlorenBinnenkort ga ik een keer in delft fietsen denk ik. Ik fiets het meest op de vaste route van stiphout/nuenen je herkent me aan mijn flitsende verschijning.
Zoek stok! schreef:Ik zou er naar toe rennen samen met je hond, de fietser van de fiets trekken en zorgen dat de hond die eikel in z'n kuiten bijt. Dat zal ze leren.
na alle pagina's gelezen te hebben ben ik het hier mee eens!fleurie schreef:Zoek stok! schreef:Ik zou er naar toe rennen samen met je hond, de fietser van de fiets trekken en zorgen dat de hond die eikel in z'n kuiten bijt. Dat zal ze leren.
houden zo... ik voor geen enkele mountainbikerNicoBorder schreef:Ben best vaak in gelderop/mierlo te vinden anders. Maar serieus voortaan zolang ik op een vaste mtb route fiets heb ik volkomen schijt aan honden enz. Ben trouwens ook voor geen een "baasje" bang.
minhie schreef:Dat sommige mensen serieus niks beters te doen hebben.
Mee eens. Hij had begrip verwacht, maar omdat dat vies tegen viel (is ook logisch met zo'n egoïstische en asociale houding) heeft hij snel eieren voor zijn geld gekozen. Onze held op sokken!Fizgig schreef:Natuurlijk is het waar, het was geen trol want veel te veel details en een gericht verhaal. Dat verzin je niet. Het was gewoon een lafaard.
Ik blijf op die routes lopen waar ik MAG lopen, waar ik niet mag lopen (of het nu een auto/fiets/ruiterpad o.i.d. is) natuurlijk niet. Als ik loop waar ik mag lopen heb ik inderdaad schijt aan a-sociale medegebruikers, zeg maar zoals jij je opstelt.NicoBorder schreef:Natuurlijk ben ik echt Mountainbiker :'). Ik heb echter een schijthekel aan honden en bezitters, beetje denken dat het bos van hun is. Wij (de ploeg) zochten naar een goeie oplossingen om onze trainingen normaal te kunnen voorzitten indien honden op het parcours lopen, dus ik denk ga één keer op een forum voor hondenbezitters kijken.
Echter kwam ik er al heel snel dat jullie een leipe asociale bende zijn, dus ik denk pak jullie even zo terug. Weet je wat het is: bij gebrek aan echte hobby's en vrienden gaan jullie zo'n hond een beetje zo zien. Op z'n minst zielig te noemen maar goed dat is een andere discussie.
Mijn advies voor jullie: blijf vooral op de mtb routes lopen en heb schijt aan fietsers, hebben wij namelijk ook aan jullie! En je weet voor wie een botsing fietser-voetganger-hond slecht afloopt. Niet dat dat gewenst is, helemaal niet zelfs bovendien geeft dit ook schade aan de fiets, maar misschien dat er dan een belletje bij sommige gaat rinkelen.
Voor de rest ben ik nog nooit een botsing met een hond gekomen, een vriend van mij echter wel. Hond maakte het overgens goed en mijn medebiker mocht de oprechte excuses van de eigenaar in ontvangst nemen. Daarmee was voor hem/ons de kous af.
Mwahhh....NicoBorder schreef:En je weet voor wie een botsing fietser-voetganger-hond slecht afloopt. Niet dat dat gewenst is, helemaal niet zelfs bovendien geeft dit ook schade aan de fiets, maar misschien dat er dan een belletje bij sommige gaat rinkelen.
Laten veel mountainbikers nou óók denken dat het bos van hen is.NicoBorder schreef:Natuurlijk ben ik echt Mountainbiker :'). Ik heb echter een schijthekel aan honden en bezitters, beetje denken dat het bos van hun is. Wij (de ploeg) zochten naar een goeie oplossingen om onze trainingen normaal te kunnen voorzitten indien honden op het parcours lopen, dus ik denk ga één keer op een forum voor hondenbezitters kijken.
NicoBorder schreef: Echter kwam ik er al heel snel dat jullie een leipe asociale bende zijn, dus ik denk pak jullie even zo terug. Weet je wat het is: bij gebrek aan echte hobby's en vrienden gaan jullie zo'n hond een beetje zo zien. Op z'n minst zielig te noemen maar goed dat is een andere discussie.
.
Inge O schreef: marian toch, áfremmen, een mountainbiker, voel je je niet lekker of ben je nog niet wakker of zo?
Die kom ik ook tegen gelukkig.En als een fietser/mountainbiker/wie dan ook even belt en afremt zodat ik mijn hond op tijd bij me kan krijgen krijgt die een dank je wel van mijn kant.Marjoleine schreef:Ik kom wel eens fietsers tegen die gewoon dankjewel zeggen als ik mijn honden bij me roep.
Die bestaan, hoor.
Niet veel, maar toch.