Blijkbaar heb ik het dan toch niet goed genoeg uitgelegd want geloof dat je me nu inmiddels wel beter zou moeten "kennen" en ik niet met "zulke stokken" sla of naar jou en/of de honden uithaal.laeken schreef:Waar het om gaat is dat er geen enkel probleem met een ambull reu is als je er geen roedel reuen bij wil hebben. Beter gezegd, iedereen zal je zeggen dat dat niet kan en dat wist Brigitte. Ik mag het toch wel zielig vinden voor de honden dat die de dupe zijn van die keuze. Wat dat in vredesnaam met Eva en de muilkorf te maken heeft mag iemand mij nog wel een keer uitleggen. Ik zie het verband niet zoMaargoed, het is wel een stok om mee te slaan natuurlijk.
En dat is wat mensen die beter zijn dan ik blijkbaar doen
En dat moet ook wel als je aangesproken wordt door iemand die het eens niet helemaal met je keuzes eens is.
Kinderachtig gejank dit![]()
Ik heb niks tegen kennels. Dat staat volgens mij op de vorige pagina. Het heeft helemaal niks met kennels te maken. Het heeft te maken met keuzes. De link naar Eva en Dapper zijn ook gewoon alleen gemaakt omdat ik dan gekwetst moet worden door de mensen die beter zijn dan ik. Jeetje, ik lig werkelijk in een deuk om dit soort topics. Lijkt wel de kleuterschool. Jij brengt het niet goed. Het is de toon die de muziek maakt. Maar ondertussen maar uithalen naar mij en mijn honden. Lekker volwassen
Wat ik simpelweg bedoelde te zeggen is dat jij het zielig vind dat zij de honden gaat scheiden omdat het anders niet goed gaat (althans zo vatte ik het op) en ik (en ongetwijfeld ook andere) het zielig vinden een hond (welke is om het even) te muilkorven omdat het anders "niet goed" gaat. Waarmee ik dus niks meer of minder bedoel te zeggen dat iedereen zijn/haar eigen manier heeft om "problemen" op te lossen. Zij dmv een kennel en ze te scheiden, jij dmv het gebruiken van een muilkorf. En daar waar jij nooit de honden zou scheiden of in een kennel zou doen zou zij de honden weer niet muilkorven. Jouw manier, is jouw manier, maar niets meer dan dat. Tis geen "slechte" manier. Net zo min als dat haar "oplossing" haar manier is.
Jammer trouwens dat je denkt dat het voor mij een stok om mee te slaan is of dat ik naar je uithaal terwijl ik er duidelijk bij zet dat dat mijn bedoeling niet is