Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw huis voor Bunker

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: Nieuw huis voor Bunker

Ongelezen bericht door smoekie »

laeken schreef:Waar het om gaat is dat er geen enkel probleem met een ambull reu is als je er geen roedel reuen bij wil hebben. Beter gezegd, iedereen zal je zeggen dat dat niet kan en dat wist Brigitte. Ik mag het toch wel zielig vinden voor de honden dat die de dupe zijn van die keuze. Wat dat in vredesnaam met Eva en de muilkorf te maken heeft mag iemand mij nog wel een keer uitleggen. Ik zie het verband niet zo :denken: Maargoed, het is wel een stok om mee te slaan natuurlijk. :engel: En dat is wat mensen die beter zijn dan ik blijkbaar doen :LOL: En dat moet ook wel als je aangesproken wordt door iemand die het eens niet helemaal met je keuzes eens is.

Kinderachtig gejank dit :E:

Ik heb niks tegen kennels. Dat staat volgens mij op de vorige pagina. Het heeft helemaal niks met kennels te maken. Het heeft te maken met keuzes. De link naar Eva en Dapper zijn ook gewoon alleen gemaakt omdat ik dan gekwetst moet worden door de mensen die beter zijn dan ik. Jeetje, ik lig werkelijk in een deuk om dit soort topics. Lijkt wel de kleuterschool. Jij brengt het niet goed. Het is de toon die de muziek maakt. Maar ondertussen maar uithalen naar mij en mijn honden. Lekker volwassen :engel:
Blijkbaar heb ik het dan toch niet goed genoeg uitgelegd want geloof dat je me nu inmiddels wel beter zou moeten "kennen" en ik niet met "zulke stokken" sla of naar jou en/of de honden uithaal. :denken:

Wat ik simpelweg bedoelde te zeggen is dat jij het zielig vind dat zij de honden gaat scheiden omdat het anders niet goed gaat (althans zo vatte ik het op) en ik (en ongetwijfeld ook andere) het zielig vinden een hond (welke is om het even) te muilkorven omdat het anders "niet goed" gaat. Waarmee ik dus niks meer of minder bedoel te zeggen dat iedereen zijn/haar eigen manier heeft om "problemen" op te lossen. Zij dmv een kennel en ze te scheiden, jij dmv het gebruiken van een muilkorf. En daar waar jij nooit de honden zou scheiden of in een kennel zou doen zou zij de honden weer niet muilkorven. Jouw manier, is jouw manier, maar niets meer dan dat. Tis geen "slechte" manier. Net zo min als dat haar "oplossing" haar manier is.

Jammer trouwens dat je denkt dat het voor mij een stok om mee te slaan is of dat ik naar je uithaal terwijl ik er duidelijk bij zet dat dat mijn bedoeling niet is :19:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Je bent idd kinderachtig bezig met je gejank :E: Wie haalt in het eerste bericht wat hij hier neer zet zijn honden erbij??? je begint toch echt zelf over ze :19: zoals altijd in bijna ieder topic :roll: je haalt van alles erbij en als iemand dat bij jou doet ga je lopen gillen :jank:

Haha je bent echt een ster in ik doe me onschuldig voor en iets ineens een andere kant op te willen draaien als het niet goed lukt :E:

Ik vind jouw keuze van honden ook zielig maar ja ik heb niet de behoefte om dat tot vervelens toe te moeten herhalen maar goed je moet idd wel iets hebben om mee te slaan en blijkbaar wil jij dat bij mij graag met mijn eigen honden nou helaas doe je best dat gaat je toch niet lukken :mann:

En nu is het weer ineens een roedel reuen :denken: nog even en ik heb volgens jou 20 honden hier lopen :LOL: ik had al aangegeven dat Buffel naar mijn ouders zou gaan met de tijd en oh wat was dat een prima oplossing en nu ineens is dat niet meer ok :oohja: als hij niet bij mijn ouders had gekund (en die kwamen zelf met het aanbod) had hij gewoon herplaatst geworden hoor (bij een collega) maar ja dat geloof je toch niet alleen je eigen waanideeen en mijn honden zijn niet zielig hoor die komen niets te kort die hebben het beter dan menig ander hond :W:

En als je lef hebt mag je zelf hier in het spanningsveld komen rond lopen en kijken :E: de koffie staat klaar. Je durft toch wel de Schilderswijk in? Of ben je bang van Bunker?
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

laeken schreef:Ik heb die problemen al lang opgelost. Kun jij niet lezen? Want waar heb je het in vredesnaam over? De dag dat ik die muilkorf kocht was mijn probleem weg. Zo simpel zijn sommige problemen dus. Kun je wel lekker lullig gaan lopen doen omdat ik het sneu vind dat jij je hond in een kennel stopt, maakt echter niet dat je gezwaai naar mij als tegenreactie gerechtvaardigd is. Mag wel, begrijp het ook wel, maar jij bent het die een topic opent met een provocatieve titel, jij bent het die hoopt op commentaar en als je het krijgt ga je janken. Dat valt mij dan weer erg tegen van je weet je dat?

"het nieuwe huis voor Bunker"

Kan zijn dat ik gek ben hoor, maargoed.... :Q: :F:
Ach heb je het thuis niet naar je zin dat je zo om je heen gaat lopen schoppen en gillen en uit je dat dan maar tegen andere? En niet gaan lopen meuken over de titel, je hebt gewoon zin om te zeiken zoals je de laatste tijd alleen maar hebt, er kan geen keer een positief of normale reactie bij jou vanaf bij mensen in hun topic en dat valt me heel erg van jou tegen weet je dat? Je bent zelf een jankerd eerste klas.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Er zullen ook best veel mensen zijn die de hond in de bench of kennel stoppen als er visite komt, prima toch als dat voor alle partijen werkt.
Gajes

Ongelezen bericht door Gajes »

DutchCelts schreef:@brigitte laat toch gaan wij mensen met ons "soort" honden, weten toch niet hoe en wat het beste voor onze honden is.
We hebben ze alleen om dat het zo stoer is.
We zijn aso en meer niet.

We weten voor ons zelf gelukkig wel beter.
geef je "monsters" maar een dikke knuffel.
Brigitte laat gaan, het heeft toch geen nut,sommige willen gewoon hun gelijk hebben.
En op welke manier maakt niks uit.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

En alweer draait een topic om zielige Marc die aandacht tekort komt.
Wie is er hier nou eigenlijk aandachtsgeil?

Ik vind het een super oplossing hoor Brigitte.
En ik heb van jou een veel hogere pet op dan van jankende en gillende Marc.
Als ik lees op wat voor manier jij communiceert en hoe rustig jij kunt blijven, dan geloof ik zeker wel dat het ook bij jou in huis tussen de honden rustig kan blijven met een simpel traphekje.
Als het echt zo erg zou zijn dat ze elkaar willen slopen, dan zou dat hekje niet voldoende zijn.
:zweep:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Haha, komt er nog een :lol1: :J:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

laeken schreef:Haha, komt er nog een :lol1: :J:
Nou, hophop. Snel weer Cleva's bijval inroepen dan!
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Geef je mij nou een kus?????? :scratch:
Hmmm..... geen idee wat ik daar nou weer van moet denken.
Maar goed, deze is voor jou: :knuffel:
:zweep:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Paulala schreef:

Geef je mij nou een kus?????? :scratch:
Hmmm..... geen idee wat ik daar nou weer van moet denken.
Maar goed, deze is voor jou: :knuffel:
:F:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Mooie kennel, ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent :ok:
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Sorry hoor Marc, maar zoals ik ook al eerder meld in dit topic ben je in mijn ogen denigerend, agressief en persoonlijk aan het posten. Je vindt iets en dat MOET iemand anders ook maar vinden. Vind iemand anders dat niet ga je om je heen schoppen.
En nee ik ken je niet, ik ken je vijanden niet, ik ken de kliekvorming niet. Maar wat mij wel opvalt is dat je de laatste tijd alleen maar onnodig onaardige denigerende posts plaatst. Niemand doet wat goed in jou ogen en alleen je eigen honden zijn perfect en hebben geen problemen. En als iemand je wijst op iets wat je "vroeger" met je honden hebt gehad mag niemand daar wat over typen, want "je hebt geen problemen met je honden". Maar als iemand iets post, waarvan je wel de achtergrond kent (voor de gemakkelijkheid het topic van Paulala) mag JIJ ineens wel oude koeien uit de sloot halen. :19:
Leer eens wat vriendelijker posten, tuurlijk heb je een mening, maar moet dat op zo'n onaardige manier? Alsof iedereen hier op het forum een stel achterlijke tokkies zijn.
Afbeelding
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rebble »

Judith-Diesel schreef:Sorry hoor Marc, maar zoals ik ook al eerder meld in dit topic ben je in mijn ogen denigerend, agressief en persoonlijk aan het posten. Je vindt iets en dat MOET iemand anders ook maar vinden. Vind iemand anders dat niet ga je om je heen schoppen.
En nee ik ken je niet, ik ken je vijanden niet, ik ken de kliekvorming niet. Maar wat mij wel opvalt is dat je de laatste tijd alleen maar onnodig onaardige denigerende posts plaatst. Niemand doet wat goed in jou ogen en alleen je eigen honden zijn perfect en hebben geen problemen. En als iemand je wijst op iets wat je "vroeger" met je honden hebt gehad mag niemand daar wat over typen, want "je hebt geen problemen met je honden". Maar als iemand iets post, waarvan je wel de achtergrond kent (voor de gemakkelijkheid het topic van Paulala) mag JIJ ineens wel oude koeien uit de sloot halen. :19:
Leer eens wat vriendelijker posten, tuurlijk heb je een mening, maar moet dat op zo'n onaardige manier? Alsof iedereen hier op het forum een stel achterlijke tokkies zijn.

Hier ben ik het zó mee eens. Ik ben heel slecht in dingen onthouden en verbanden leggen op fora omdat ik geen gezichten zie of mensen in het echt ken maar Laeken is de enige waarvan ik de inhoud direct herken. Je gaat altijd op dezelfde manier te werk in discussies, zoals hierboven geschreven.

Verder lijkt het mij een prima oplossing voor de situatie zoals die nu is :ok: Veel plezier ermee
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Zoek stok! schreef:Ik ben het met laeken eens dat het nogal wat uitmaakt wie het is. Een beginnende forummer zou ook door de Whera's uit dit topic afgekraakt worden. Maar het gaat nu om Brigitte, die weet wat ze doet.

Maar als we dan toch eerlijk gaan zijn....laeken....als het gaat om honden scheiden en andere omstreden onderwerpen e.d....dan weet ik nog wel iemand die onderscheid maakt tussen personen :wink:

Heb ik ook hoor, zal ik eerlijk zeggen. Als ik iemand ken, is mijn kritiek minder hard. Zo werkt dat toch? Je houdt dan veel meer rekening met de persoon en dat het allemaal niet zo zwart/wit is.
Fijn dat je het met hem eens bent zoals de laatste tijd wel vaker het geval is :LOL:
Maar wat jij en onze forumgod vergeten is dat oa mijn keuze een weloverwogen keuze is geweest, alle risico's, voors en tegen tegen elkaar afgewogen zijn, wij ons hebben voorbereid op het ergste scenario en daar heel goed over nagedacht hebben (zo een anderhalf jaar) hoe wij dat gaan oplossen en of wij dat willen/kunnen voor wij besloten er voor te gaan. Nee, ik zal het een ander niet aanraden maar als een ander op ongeveer dezelfde manier er mee omgaat zoals wij dat gedaan hebben dan heb ik er geen probleem mee. Jij gaat uit van dat wat onze forumgod je voorschoteld want jahaaaaaaaaaaaaaaa hij heeft de info uit eerste hand dus dat moet wel waar zijn alleen al hoe hij het verteld :piew: Ik heb hem namelijk nog nooit met mijn partner zien praten en verder woont hier niemand anders die contact heeft met hem.
Ik heb niet afgezien van mijn aankoop omdat Marc dat zei, niet geluisterd. En dat is wat er bij hem nog steeds speelt. Ga vooral achter hem aanlopen in zijn fantasie, daar knap je van op :ugh:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

zoiets noem je nou, " in een amuse leven" whera :mrgreen: :mrgreen:
Marion.

Rebble schreef:
Judith-Diesel schreef:En als iemand je wijst op iets wat je "vroeger" met je honden hebt gehad mag niemand daar wat over typen, want "je hebt geen problemen met je honden". Maar als iemand iets post, waarvan je wel de achtergrond kent (voor de gemakkelijkheid het topic van Paulala) mag JIJ ineens wel oude koeien uit de sloot halen. :19:
Hier ben ik het zó mee eens. Ik ben heel slecht in dingen onthouden en verbanden leggen op fora omdat ik geen gezichten zie of mensen in het echt ken maar Laeken is de enige waarvan ik de inhoud direct herken. Je gaat altijd op dezelfde manier te werk in discussies, zoals hierboven geschreven.
En toch, jullie zullen het niet geloven, maar "vroeguh" was Marc bescheiden. Inhoudelijk en constructief aanwezig. Ergens in de loop van de jaren is hij dat kwijt geraakt, en dat is zonde. Meer dan een gillende keukenmeid is hij inderdaad niet meer.
chrico
Zeer actief

yamie schreef:zoiets noem je nou, " in een amuse leven" whera :mrgreen: :mrgreen:
Zoiets noem ik een verwende kleuter in een supermarkt die geen snoepje mag en gillend op de grond gaat liggen rondmeppen
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

yamie schreef:zoiets noem je nou, " in een amuse leven" whera :mrgreen: :mrgreen:
:LOL:
Jij hebt dames in de dop gekeken :mrgreen: :mrgreen:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

EstherK schreef:Mooie kennel, ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent :ok:
Hahaha, deze vind ik nu weer droog tussen al het gezeik in :LOL: :LOL:

Geen zinnig mens schrijft hier toch ooit meer wat over zijn honden :scratch: :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Machie schreef:
:LOL:
Jij hebt dames in de dop gekeken :mrgreen: :mrgreen:
ja whera duidelijk niet :goeie:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

yamie schreef: ja whera duidelijk niet :goeie:
idd :LOL:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Nou, de foto's van Quasar met muilkorf zal ik ook maar achterwege laten? :schrik:
Afbeelding
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Marion. schreef:
Rebble schreef:
Judith-Diesel schreef:En als iemand je wijst op iets wat je "vroeger" met je honden hebt gehad mag niemand daar wat over typen, want "je hebt geen problemen met je honden". Maar als iemand iets post, waarvan je wel de achtergrond kent (voor de gemakkelijkheid het topic van Paulala) mag JIJ ineens wel oude koeien uit de sloot halen. :19:
En toch, jullie zullen het niet geloven, maar "vroeguh" was Marc bescheiden. Inhoudelijk en constructief aanwezig. Ergens in de loop van de jaren is hij dat kwijt geraakt, en dat is zonde. Meer dan een gillende keukenmeid is hij inderdaad niet meer.
Ik vind het voornamelijk frustrerend dat ik geen woorden kan vinden om duidelijk te maken dat hij de enige is die datgene doet wat hij een ander verwijt.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Mit schreef:Nou, de foto's van Quasar met muilkorf zal ik ook maar achterwege laten? :schrik:
Haha, ik had er laatst ééntje waar Puch zichtbaar een grote waffel geeft aan een paard, ook maar niet geplaatst :N: :LOL:
Ik stond foto's te maken en hij springt ineens op tegen het hek en staat vlakbij dat hoofd me een waffel te geven :N: en ik had al op het knopje gedrukt, maar het leek net alsof ik erop had staan wachten of zoiets. Maar ja.... voor je het weet krijg je dat commentaar, dus die heb ik maar achterwege gelaten :goeie:
Afbeelding
A good dog never dies...

Mit
Zeer actief

Nanna schreef:Ik heb vanmiddag nog foto's geplaatst van Simone die een jong musje opvreet :mrgreen:
Het zal me toch roesten wat men daar hier op dit onvolprezen forum van vindt :mrgreen: Ik doe wat ik wil, en dat verwacht ik van een ander ook.
Tulijk kun je commentaar verwachten en een gezonde discussie is leuk maar zodra het jijbakken of dwingen wordt veeg ik er mijn grote hollandse witte dikke billen mee af hoor :lol1:
Ik plaats ze ook gewoon hoor. Las ergens dat Smoek (dacht ik?) muilkorven zieliger vindt dan kennels maar we hebben die korf nu eenmaal nodig om dat beest nog een toffe tijd te geven voor hij helemaal aan gort is. En dan vindt ik dat het forum nog wel even mag genieten van die witte vetlel. Met korf. Ookal ziet hij er ineens een heel stuk afschrikwekkender uit :mrgreen:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Machie schreef:
yamie schreef: ja whera duidelijk niet :goeie:
idd :LOL:
Ik ken dat hele programma niet :jank: blijkbaar heb ik iets lachwekkend gemist :engel:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Ik heb vanmiddag nog foto's geplaatst van Simone die een jong musje opvreet :mrgreen:
Het zal me toch roesten wat men daar hier op dit onvolprezen forum van vindt :mrgreen: Ik doe wat ik wil, en dat verwacht ik van een ander ook.
Tulijk kun je commentaar verwachten en een gezonde discussie is leuk maar zodra het jijbakken of dwingen wordt veeg ik er mijn grote hollandse witte dikke billen mee af hoor :lol1:
Het zal me ook m'n r*et roesten, maar juist daarom zeg ik er weinig meer over. Wat heb ik aan een hoop gezeik, gaat alleen maar tijd in zitten, want lezen doe je het wel en je eigen zin doe je toch ook.
Net zoals Brigitte, dat nieuwe huis voor Bunker komt er toch, dus wat schiet ze ermee op? helemaal niks.
Als iemand nu advies vraagt oké, maar het gaat 9 van de 10 keer nergens over.
Afbeelding
A good dog never dies...

Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Rebble schreef:Ik vind het voornamelijk frustrerend dat ik geen woorden kan vinden om duidelijk te maken dat hij de enige is die datgene doet wat hij een ander verwijt.
De enige is hij niet, maar hij valt wel het meest op met zijn negatieve gedram.
Marion.

Rebble schreef:Ik vind het voornamelijk frustrerend dat ik geen woorden kan vinden om duidelijk te maken dat hij de enige is die datgene doet wat hij een ander verwijt.
Niet nodig hoor. Voor het hele forum is dat ongeveer duidelijk. Alleen voor Marc zelf niet. Geeft niet. Sommige mensen hebben het nodig om in een amuse te leven :mrgreen:
Mit
Zeer actief

Ach, ik vind het wel verfrissend dat er wat discussie komt hoor. Altijd de neuzen dezelfde kant op is ook maar saai.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”