Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dippy schreef:Oke ik zal het je uitleggen een teef die langer in de rug is zal zeker meer pups geven en makkelijker werpen dit is een gezegde van vele mensen.
En met grof bedoel ik dat de moeder geen zware teef is maar wel zware pups brengt is het nu iets duidelijker
tja ach ik weet niet maar ja een goeie bulle fokker fokt niet met een teef die telang in de rug is
en nee een teef hoef niet zwaar te wezen om zware pups te geven
maar een nest van 14 en dan alles tussen de 700 en 800 gram vind ip persoonlijk erg knap
mol
Tussen de 600 en 700 gram moet het zijn.
nou dat vind ik toch ook nog flink aan de wicht
mol
Is het ook ook ik stond van het gewicht te kijken want dit had ik ook niet verwacht zeker niet omdat het zo'n groot nest was maar ik ben er natuurlijk wel erg blij mee
v.d Lupinehof schreef:
tja ach ik weet niet maar ja een goeie bulle fokker fokt niet met een teef die telang in de rug is
en nee een teef hoef niet zwaar te wezen om zware pups te geven
maar een nest van 14 en dan alles tussen de 700 en 800 gram vind ip persoonlijk erg knap
mol
mol
Is het ook ook ik stond van het gewicht te kijken want dit had ik ook niet verwacht zeker niet omdat het zo'n groot nest was maar ik ben er natuurlijk wel erg blij mee
tja het zegt aleen geen drol over het eind rezeltaad
Dippy schreef:
mol
tja het zegt aleen geen drol over het eind rezeltaad
mol
Ook dat weet ik maar ik vindt het wel een mooi begin gewicht maar het is altijd afwachten hoe het uitgroeit.
Dippy schreef:
Dippy schreef:
Met het grote nest of met de beboortegewichten?
Nou van de groote van het nest schrok ik niet want ze had een toeter van een buik maar van het gewicht keek ik wel op.
Dippy schreef:
Nou van de groote van het nest schrok ik niet want ze had een toeter van een buik maar van het gewicht keek ik wel op.
Ik vroeg niet of je er van schrok maar of je er blij mee was .
Dippy schreef:
Ik vroeg niet of je er van schrok maar of je er blij mee was .
Nee ik schrok niet want ik heb wel vaker 13 a 15 pups gehad maar mijn voorkeur is toch 4 tot 6 pups dat blijft een mooi aantal
Ik had wel tijdens de bevalling zoiets van komt er nou nooit een end aan 8O