Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Home sweet home!
Al is het zware leven zo te lezen ook weer begonnen. Tijdens haar logeerpartij kon ze tenminste uitslapen vergeleken met nu
En het zou super zijn als Flosje het muisje in zo'n leuk huis mag wonen! Muizen plaatsen we meestal niet snel. De vrouwtjes nam ik eerst altijd mee, maar ik heb geen muisjes meer. Flosje is wel echt leuk!
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Catho schreef:Ze heeft je gehoord Vanochtend weer wandelen met regen, ze ging heel snel poepen en plassen en trok naar huis. Welja. Daarna het prinsesje afgedroogd en toen was het op naar bed onder de dekens.
Ze is gister wel mee geweest naar Lauwersoog om even lekker te rennen, toen was het gelukkig droog anders had ik echt dodelijke blikken gekregen denk ik. Gelukkig voor haar is de muizenvrede teruggekeerd dus geen lawaai meer.
En gelijk dat ze heeft . Laat het kind lekker onder haar dekens .
Catho schreef:Ze is nog steeds niet heel geamuseerd van het vroege wandelen We laten het haar zelf bepalen qua hoe lang ze loopt maar ze moet toch echt even met mij mee 's ochtends. Gelukkig kunnen blikken niet doden, echt hoor. Daarna krijgt ze eten en verdwijnt ze voor een paar uur naar bed, het leed hier houdt nooit op...
Hahaha, hier ook van die luierds 's ochtends. Ik moet zeggen dat ik liever dat heb dan zo'n hond die als een energiebommetje om en op je springt zodra je een wimper beweegt .
Leuk dat Saba zo los komt, heerlijk om te zien denk ik zo!
Catho schreef:Ja ja, ondertussen is het echt een haaibaai
Nee hoor, flauw, er zit nog altijd progressie in haar uitvalgedrag Ze loopt niet meer te kijken of ze iets ziet, ze trekt d'r tetter niet meer los op elk stipje wat mogelijk een hond is en we kunnen vrij dichtbij komen zonder dat ze spanning opbouwt. Sommige dagen zit haar emmertje vol, maar die dagen komen minder en minder voor ook omdat wij het spitsuur met honden uitlaten natuurlijk niet opzoeken.
Ze heeft erg baat bij de vroege wandelingen en de wandelingen bij Lauwersoog waar we echt niemand tegen komen, het is net alsof ze dan haar kop leeg loopt en veel meer kan hebben. We willen de puntjes graag nog op de i zetten via de lokale hondenschool (Ronald van Kampen in Warffum voor wie ooit een goede trainer in 't hoge noorden zoekt) dus daar gaan we binnenkort hopelijk heen.
Het blijft een hond die snel 'vol' zit in d'r kop maar ze werkt erg graag voor ons en als het met de basistraining goed gaat willen we eens gaan kijken waar in Groningen je leuk kan speuren (suggesties welkom).
Lieve meid, we vinden het onbegrijpelijk dat je 2,5 jaar moest wachten maar wat zijn we blij met je
LEF! In Gieten is een goede instructrice...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Catho schreef:Bedankt, Gimmick, heb ik opgeschreven
Ze hadden bij de Wissel wel even mogen vertellen dat ze echt nul hulp is met tuinwerk en het huishouden hoor, wat heb ik hier aan Jemig. (Ja ze ligt vast aan een lange longeerlijn voor paarden, we hebben een zeer onbetrouwbare buurhond die onder het dek hoor probeert te graven om wijlen Thorran en nu haar te grijpen, zo kan ze niet dichtbij en hoef ik niet constant haar terug te roepen. Zij negeert hem en zijn geblaf en gegrauw wel echt heel super braaf, dus we zien het maar als een leuke oefening.)
Saba zorgt voor de emotionele ondersteuning bij jouw werkzaamheden in tuin en huis
Catho schreef:Saba kon vandaag de hele middag opzichtertje spelen in de tuin We hebben echt hele grote stappen gemaakt met haar geblaf op alles, in de tuin komt ze zich nu netjes bij ons melden in plaats van om alles van zich af te tetteren. Enorme hekel aan dat gekrijs om niks dus het mag hier niet
Wat goed en fijn!
Catho schreef:Het is allemaal heel erg Stom en Zwaar dus ze is zostraks al naar boven vertrokken en ligt op haar slaapbank onder de dekens
[/quote] Wat heeft Saba toch een mooie uitstraling! Leuk om je updates te lezen. Fijn dat het lukt om zo rustig te wandelen. Wat goed dat ze zo relaxt gaat liggen terwijl de buurhond herrie schopt.
Mooi verhaal weer. Leuk dat Saba gezellig mee kan. Ik vind dat ook altijd leuk om mijn hond mee te nemen naar van alles. Kunnen jullie niet zelf een extra plank maken aan de onderkant van de schutting aan jullie kant?